سرمربي تيم فوتسال فيروز صفه گفت: اين روزها در اوج درخشش خود قرار داشته و اگر ليگ ادامه داشت مدعي قهرماني بوديم.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

،‌ تيم فوتسال فيروز صفه اصفهان تيم دوم باشگاه فولاد ماهان در نيم فصل اول توفيق چنداني براي كسب نتيجه در ليگ برتر نداشت، ولي اين تيم در نيم فصل دوم توانست عملكرد درخشاني از خود به نمايش گذاشته و توانست درجمع بهترين امتياز آوران ليگ قرار بگيرد.

محمود خوراكچي در خصوص عملكرد تيم خود به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تيم ما در نيم فصل دوم عملكرد درخشاني داشته است ما روز يكشنبه در برابر شركت ملي حفاري قرار گرفته بود ما در اين بازي روز درخشاني را پشت سر گذاشتيم و بازيكنان فيروز صفه اصفهان در اين بازي عالي بودند.

به اعتقاد من بازيكنان فيروز صفه براي هر مربي حكم طلا را دارند بازي خوب و حساب شده بازيكنان فيروز صفه حكم برتري ما در برابر شركت حفاري را امضا كرد.

خوراكچي ادامه داد:‌ حفاري تيمي است كه هم از نظر تاكتيكي و هم از نظر در اختيار داشتن بازيكنان با تكنيك در شرايط خوبي به سر مي برد، ما در بازي برابر اين تيم با آناليز كامل حريف و شناخت نقاط ضعف و قدرت آن توانستيم به برتري دست يابيم.

خوراكچي تصريح كرد: در شروع نيم فصل با تيم ششم جدول يعني صباي قم 14 امتياز اختلاف داشتيم اما با برد مقابل حفاري اين اختلاف را كاملاً‌ از بين برديم و در رده ششم قرار گرفتيم.

هفته آينده هم به مصاف ارژن فارس خواهيم رفت كه در مصاف با اين تيم مي‌توانستيم به رده پنجم جدول برسيم.

وي تصريح كرد: ‌در شروع نيم فصل ما ابتدا 14 امتياز با تيم ششم جدول اختلاف داشتيم اي كاش 10 بازي ديگر تا پايان ليگ داشتيم اگر ليگ ادامه داشت ما جزو مدعيان كسب عنوان قهرماني بوديم البته ما در نيم فصل طبق قولي كه داده بوديم در جمع سه تيم بالاي جدول قرار گرفتيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار