رئيس عقيدتي سياسي ستاد فرماندهي هوانيروز گفت: دولت انگليس هنوز در حال و هواي دوران استعمارگري به سر می‌برد اما امروز نه ايران، ايران گذشته است و نه كشورهاي عربي و اسلامي در شرايطي هستند كه به راحتي تن به اهداف شوم دولت انگليس دهند.

حجت الاسلام والمسلمين محمد غفاري در گفتگو با خبرنگار دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران در واکنش به مواضع دولت انگليس درباره انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفت: بيانيه وزارت خارجه انگلستان نشان دهنده دخالت صريح دولت انگلستان در امور داخلي كشورهاست.

وي تصريح کرد: دولت انگليس هنوز در حال و هواي دوران استعمارگري به سر می‌برد اما امروز نه ايران، ايران گذشته است و نه كشورهاي عربي و اسلامي در شرايطي هستند كه به راحتي تن به اهداف شوم دولت انگليس دهند.

حجت الاسلام غفاري اضافه کرد: ضربه هاي مهلكي كه انگليسي ها از بيداري اسلامي در منطقه خوردند، گواهي است بر اين واقعيت كه ديگر دوران استعمار و چپاول ملت ها به سر آمده است.

رئيس عقيدتي سياسي ستاد فرماندهي هوا نيروز اظهار داشت: به تعبير مقام معظم رهبري، بزرگترين و مؤثرترين تهديد كه جنبه دافعه دارد و از تهديدات جلوگيري مي كند، انتخابات و حضور مردم در راهپيمايي‌هاست.

وي تأکيد کرد: با توجه به تهديدات دشمنان، تأثير راهپيمايي كم نظير 22 بهمن امسال و انتخابات با شكوه 12 اسفند به حدي بود كه دشمنان غافلگير شده و متحير ماندند.

حجت الاسلام غفاري، در ادامه درباره تبليغات رسانه اي دشمنان عليه نظام اسلامي و ملت ايران اظهار داشت: دشمنان در رسانه هاي خود مردم را دعوت به عدم حضور در انتخابات مي كردند اما مردم با حضور با بصيرت خود در انتخابات تا مدت ها تبليغات و هجمه‌هاي رسانه اي عليه نظام اسلامي را خنثي كردند، چرا كه در اين شرايط حساس و پيچيده بهترين دفاع، حضور در صحنه است.

رئيس عقيدتي سياسي ستاد فرماندهي هوا نيروز درباره تأثير حماسه 12 اسفند مردم ايران بر مذاكرات آتي ايران و 1+5 نيز گفت: به تعبير رهبر فرزانه انقلاب، جمهوري اسلامي ايران در مقابل دشمنان چه در روي ميز و چه در منطقه و جهان، قدرت چانه زني بالايي دارد؛ به همين دليل بايد آن ها را در ميز مذاكره نيز به زير بكشيم.

وي افزود: حضور و ايستادگي بهترين راه براي چانه زني و مقاومت در برابر دشمنان ملت ايران است و به نوعي تحقق استراتژي "تهديد در برابر تهديد" براي نمايش آمادگي جمهوري اسلامي ايران در برابر تهديدات دشمنان است.

حجت الاسلام غفاري خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران امروز به حدي از آمادگي رسيده است كه در مقابل تهديدات دشمنان، متقابلاً تهديد مي کند./ش3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار