معاون سياسي سپاه گفت: با وجود اينكه جمهوري اسلامي 33 سال است كه تحريم شده، ولي جوانان ايراني 4 عرصه علم جهاني يعني هوافضا، نانو و ژنتيك، ديجيتال و هسته اي را در تسخير خود دارند.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار علي اشرف نوري معاون سياسي سپاه پاسداران در نشستي كه با عنوان پرسش و پاسخ دانشجويي با رويكرد بصيرت افزايي در دانشگاه علوم تحقيقات به همت بسيج دانشجويي اين دانشگاه برگزار شد، با اشاره به ترسيم يك نقشه كلي براي هر انساني پيرامون بصيرت و استكبار شناسي، اظهار داشت: خصوصيت نقشه وقتي با يك افق بالاتري تهيه شود راهنمايي و مسيريابي بوده لذا انسان كه اشرف مخلوقات است و بيهوده آفريده نشده بايد نقشه راهي براي خود ترسيم كند.
معاون سياسي سپاه با اشاره به اين مطلب بيان كرد: تقابل بين استكبار و انسانيت از همان ابتداي خلقت وجود داشته و تا قيامت ادامه دارد چرا كه اين تقابل در ذات انسان نهادينه شده و نقشه راهي كه براي انسان ترسيم شده، به او كمك مي كند تا در جبهه اصلي يعني همان جبهه حق حضور داشته باشد.
سردار نوري معاون سياسي سپاه افزود: جنگ و تقابل ميان انسان و شيطان فقط محدود به ايندو نمي شود و اين جنگ ميان انسانها هم، وسعت پيدا مي كند لذا جنگ ميان آمريكا و جمهوري اسلامي هم براساس ذات تقابل ميان حق و باطل تعريف مي شود.
وي با اشاره به حماسه 9 دي تاكيد كرد: حضور مردم در 9 دي يعني اينكه ملت در مسير انسانيت و ولايت هستند.
سردار علي اشرف نوري در تشريح تشخيص درست محك حق و باطل، گفت: محك درست تشخيص حق از باطل براساس افكار و سخن هر فردي قابل فهم بوده اگر فردي در تائيد جبهه استكبار سخن مي گويد يعني اينكه تحت تاثير افكار مسموم اين جبهه قرار گرفته پس بايد حواسمان به افراد باشد تا متوجه اينكه كدام فرد در كدام جبهه است، بشويم.
معاون سياسي سپاه پاسداران در تحليل نحوه عملكرد و رفتار امروز دنياي غرب خاطرنشان كرد: رفتار دنياي غرب براساس فرمول و نظريه هاي دانشمندان آنان دنبال مي شود. نظريه دهكده جهاني، موج سوم و جنگ تمدن ها، در غرب به طور گسترده استفاده و در واقع ترسيم سياست هاي آنان براساس اين نظريه ها است.
وي با اشاره به فعاليت هاي رسانه اي وسيع دنياي استكبار تاكيد كرد: غرب متوجه اين مهم شده است كه اگر مي خواهد بر دنيا سيطره داشته باشد، بايد روي فعاليت هاي رسانه اي تمركز كند لذا ديگر نيازي به لشكركشي به ديگر كشورها نبوده و فقط بايد افكار عمومي را در دست خود بگيرند.
سردار نوري در پاسخ به اظهارات افرادي كه فكر مي كنند اگر با آمريكا مذاكره كنيم مشكلات ما حل مي شود گفت: اگر افرادي چنين حرف هايي مي زنند نشان از تغيير جبهه بندي آنان است و تفكر استكباري شكل مي گيرد چرا كه ايران 33 سال است بدون آمريكا به دستاوردهاي بزرگي دست يافته و بر كسي پوشيده نيست.
معاون سياسي سپاه پاسداران با اشاره به تفاوت اسلام انقلابي و اسلام آمريكايي اظهار داشت: تمدن بزرگي كه دانشمندان آمريكايي آن را مقابل استكبار قرار مي دهند اسلام انقلابي و مركز آن جمهوري اسلامي است لذا اسلامي كه شبانه روز همراه با عبادت باشد ولي دغدغه مظلوم را نداشته باشد هيچ مشكلي را براي استكبار به وجود نمي آورد و اين اسلام ناب محمدي نيست.
سردار نوري با اشاره به حادثه 11 سپتامبر گفت: 11 سپتامبر نقطه مقابل آمريكا با اسلام انقلابي بود و اين حادثه طراحي شده تا ذهن جهان نسبت به اسلام غبارآلود و مسلمان به عنوان تروريست و ضدبشر معرفي شود.
معاون سياسي سپاه با اشاره به كانون تمركز دشمن بر روي اسلام انقلابي و جمهوري اسلامي بيان كرد: كانون تمركز، تراوش و سرچشمه اسلام انقلابي را دشمن با يك راهبرد دولبه مورد هدف قرار داده و اين راهبرد تمركز بر روي فروپاشي از درون و فشار از بيرون بر روي جمهوري اسلامي ايران است.
سردار نوري گفت: وقتي RQ170 توسط دانشمندان ايراني فرود آمد، آمريكا دو گزينه را در دست داشت، يكي اينكه با استفاده از جنگنده ها، RQ170 را منهدم و ديگري اينكه از طريق هواپيماهاي خاصي بتواند RQ170 را از روي زمين برداشته و با خود ببرنداما به دليل ترسي كه از ايران دارند، نمي توانند وارد حريم هوايي جمهوري اسلامي شوند.
وي در ادامه بيان كرد:استكبارتا مرز تهديد به جنگ نظامي عليه جمهوري اسلامي پيش مي رود اما هرگز به ايران حمله نمي كنند چون مي دانند كه پاسخ تهديد براساس فرمايشات مقام معظم رهبري، تهديد است.
آنان بر روي افكار ما برنامه ريزي خود را پياده مي كند تا از اين طريق از درون ملت را متلاشي كنند.
معاون سياسي سپاه با اشاره به اينكه 33 سال است كه از انقلاب مي گذرد و در اين سالها شديدترين تحريم ها را عليه جمهوري اسلامي ايران بكار گرفته اند گفت: با وجود تحريم ها جوانان ايراني 4 عرصه علم جهاني يعني هوافضا، نانو و ژنتيك، ديجيتال و هسته اي را در تسخير خود دارند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: جوانان امروز ايران برگزيده هاي تاريخ هستند و برگزيدگان تاريخ با بصيرت عمل مي كنند./خ


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار