خانه نشینی کار سختی است , خواهش می شود شما عزیزان رسانه همگام با این تحریم فعال به یاری مردم بشتابی و در روز انتخابات به وقت ایران از ساعت 9 صبح تا 9 شب با پخش برنامه های جالب و دیدنی آخرین ضربه را بر پیکر جمهوری اسلامی بزنید

به گزارش وبگردی باشگاه خبرنگاران، درهمراهی با اصرار و التماس اردشیر امیر ارجمند سخنگوی شورای هماهنگی راه سبز امید ( نا امید ) مبنی بر ریختن در خیابانها در روز قبل انتخابات مجلس و ماندن در خانه در روز بعد آن ، که بعد از طرح سوت سبز در 25 بهمن مطرح شده است ، اعضای شبکه اجتماعی ضد انقلاب" آزادگی" فعالین نزدیک به این جنبش با پیشنهادهای عجیب و غریبشان موجی از شادی و تمسخر را برای فعالین مجازی به همراه آورده اند .

این مجموعه در جدید ترین اقدام مضحکانه خود از تمام تلویزیونهای فارسی زبان خارج از کشور خواست تا با پخش سریال و برنامه های سرگرمی در روز انتخابات مردم را خانه نشین کرده واز سر رفتن حوصله مردم جلوگیری کرده و بدین ترتیب باعث پیروزی جنبش شوند !

متن این طرح خلاقانه و ظفرمندانه جنبش بدین شرح است : حال که تمام اپوزیسیون داخل و خارج از کشور در یک اقدام هماهنگ انتخابات روز جمعه دوازدهم اسفند ماه را تحریم کرده اند و بسیاری از مبارزان و فعالان سیاسی توصیه کرده اند مردم در روز انتخابات خانه نشین شوند و حتی برای کارهای معمولی از منزل خارج نشوند .
بدون تردید در دوازدهم اسفند اینترنت قطع خواهد شد , چه بسا تلفن و موبایل هم دچار مشکلاتی گردد . خانه نشینی کار سختی است , خواهش می شود شما عزیزان رسانه همگام با این تحریم فعال به یاری مردم بشتابی و در روز انتخابات به وقت ایران از ساعت 9 صبح تا 9 شب با پخش برنامه های جالب و دیدنی آخرین ضربه را بر پیکر جمهوری اسلامی بزنید . مردم از خانه نشینی خسته نخواهند شد و با سرگرم شدن کنار تلویزیون و دیدن برنامه های جالب شما به هیچ منظوری از خانه خارج نخواهند شد. ضمن خسته نباشید به همه شما عزیزان , روز جمعه دوازدهم اسفند منتظر برنامه های جالب و سرگرم کننده شما هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار