رييس هيئت نظارت بر انتخابات مجلس نهم در خراسان شمالي، از حضور 2 هزار و 717 ناظر و سرناظر شوراي نگهبان در انتخابات مجلس خبر داد.

.به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ،حجت الاسلام والمسلمين مصطفي عبداللهي با اشاره به فعال شدن 725 شعبه اخذ رأي در استان، تعداد ناظران و سرناظران و ناظر مسئولان را 2هزار و 717 نفر اعلام كرد و افزود: از اين تعداد هزار و 883 نفر آن را ناظران شوراي نگهبان تشكيل مي دهند.

وي تعداد بازرسان در استان را 27 بازرس ويژه ذكر كردواظهار داشت: در زمان برگزاري انتخابات، تعدادي بازرس نيز از مركز به جمع ناظران افزوده مي شود.

وی با بيان اينكه سرنوشت دنياي اسلام و غير اسلام با سرنوشت ملت ايران گره خورده است، خاطرنشان کرد:همه نگاه ها به انتخابات مجلس نهم است.

وي خطاب به نامزدهاي انتخاباتي آنان را به پرهيز از بداخلاقي هاي انتخاباتي توصيه و با بيان اينكه اين گونه رفتارها شايسته ملت ايران نيست، بر رقابت سالم بر مبناي اصول اخلاقي و ارزش هاي ديني تأكيد كرد.

خراسان شمالي داراي چهار كرسي نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در سه حوزه انتخابي شهرستان هاي بجنورد، شيروان و اسفراين است كه 25 نامزد براي كسب اين 4 كرسي با هم رقابت مي كنند./س

.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.