سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات چایپاره از نظارت 161 ناظر شورای نگهبان بر انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سیف‌الله در دیدار جمعی از اعضای ناظرین شورای نگهبان شهرستان چایپاره با امام جمعه این شهرستان، از نظارت 161 ناظر شورای نگهبان بر انتخابات در چایپاره خبر داد.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش رو همچون سال‌های گذشته به صورت کاملا سالم برگزار خواهد شد، از تلاش برای برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 133 نفر را برادران و 28 نفر را خواهران ناظر تشکیل می‌دهند.

در ادامه امام جمعه چایپاره با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ قانون و شرع در نظام اسلامی است، ناظرین این شورا در شهرستان‌ها را امین مردم و نظام اسلامی خواند.

حجت‌الاسلام محمود ابراهیمی برگزاری سالم انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: با وجود این اعضا در کنار صندوق‌های رای، مردم از امانتداری آرای خود اطمینان دارند و می‌دانند که آنچه را که در صندوق‌ها می‌ریزند به صورت امانت نگهداری می‌شود.

امام جمعه چایپاره، ناظرین شورای نگهبان را بر بی‌طرفی کامل در انتخابات و حفظ امانتداری فرا خواند و افزود: ناظرین شورای نگهبان باید بدون کوچک‌ترین طرفداری از جناح و یا حزب و شخص خاص به فکر حضور گسترده مردم در انتخابات باشند.

وی بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: این حضور گسترده پاسخ کوبنده مردم ایران به دشمنان خواهد بود و دشمنان با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بار دیگر در انزوا فرو ‌خواهند رفت.

انتهای پیام/گ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.