به واسطه‌ سختي توليد در عرصه سينماي دفاع مقدس مسئولان بايد با اختصاص بودجه قابل توجه از اين فيلم ها حمايت كنند.

حميد بهمني كارگردان سينما درباره‌ ريشه هاي مشكلات سينماي دفاع مقدس به

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت: سينماي دفاع مقدس سينماي سختي است و بايد از انجمن فيلم هاي دفاع مقدس حمايت بيشتري شود و بودجه قابل توجهي به اين فيلم ها داده شود.

وي افزود: ريشه مشكلات سينماي دفاع مقدس به اطلاحات ربط دارد و در اصلاحات دفاع مقدس را حذف كردند و اين امر در سينما تاثير گذاشته است.

بهمني ادامه داد: فيلم سازان بزرگي كه از نردبان ترقي فيلم هاي دفاع مقدس بالا آمدند امروز با خروج از دايره‌ توليد اين فيلم ها ديگر فيلمي نمي‌سازند چون امكانات آن را ندارند.

وي تصريح كرد: جامعه ما در عرصه هاي اقتصادي و اجتماعي پيشرفت هاي زيادي كرده است ولي در عرصه‌ سينما شاهد رشد چشمگيري نبوديم. در اين مورد بايد آن هايي كه متولي فرهنگ دفاع مقدس هستند جوابگو باشند و خيلي تاسف انگيز است كه فيلمي ساخته شود و هيچ حمايتي از آن نشود.

گفتني است، حميد بهمني فيلم سينمايي "غريبه" را كه هم اكنون در مرحله مونتاژ است كه با مشاركت بنياد سينماي فارابي و تهيه كنندگي محمد قهرماني در دست توليد قرار دارد.

يادآور مي شود، در اين فيلم كه درباره يك سرباز زن آمريكايي به نام جولياست، جمشيد هاشم پور، كوروش تهامي، محمدرضا شريفي نيا، بهنوش طباطبايي و فخرالدين صديق شريف ايفاي نقش مي‌كنند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار