اهتمام و رسیدگی نمایندگان مجلس به مشکلات و خواسته های مردم وظیفه و پاسخی به اعتماد آنهاست.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی این شورا با اشاره به در پیش روی داشتن انتخابات مجلس نهم حضور حداکثری مردم در این انتخابات را خواستار شد و بیان داشت:مردم در روز 22 بهمن ماه با حضوری پرشور سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را باشکوه بسیار جشن گرفتند و حضوری مشابه در انتخابات نیز کشور را در رسیدن به اهدافش یاری و دشمنان را مایوس می کند.

عباس حاج رسولیها با اشاره به فرمایش های امام خمینی(ره) در زمینه انتخابات تصریح کرد:محوریت صلاح اسلام در تبلیغات،هوشیاری نامزدها و مبلغان آنان،رعایت اخلاق اسلامی،صرفه جویی در تبلیغات،استفاده نکردن از اموال بیت المال در تبلیغات و تخریب نکردن یکدیگر از جمله مهم ترین اصول مورد تاکید امام راحل است.

وی با تاکید بر ضرورت دقت در انتخاب نماینده اصلح،اهتمام منتخبین به مشکلات و دغدغه های مردم را خواستار شد وافزود:اشتغال از مهم ترین دغدغه های جوانان است واز نمایندگان مردم می خواهیم تا این معضل را با پرداختن به تولید و اصل 44 رفع کنند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت:تبعیض در پرداخت حقوق و مزایا در دستگاه های مختلف از دیگر مشکلات و نارسایی های پیش رواست و نمایندگان مردم در مجلس باید برای رفع آن اقدام نمایند.

حاج رسولیها با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن کلیه سیاست های قانون هدفمندی یارانه ها،تحقق مدیریت واحد شهری،توجه به مسائل فرهنگی و نظارت بر مصوبات مجلس گفت:اجرای طرح بهشت آباد تکمیل قطار شهری،اتمام طرح ورزشگاه نقش جهان و توجه به اجرای حلقه چهارم ترافیکی شهر از جمله درخواست های مردم اصفهان از منتخبان خود است. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.