نائب رئيس هيئت جودو بانوان كردستان گفت:‌ با وجود اينكه سالن تمريني براي آمادگي دخترانمان در اختيار نداشتيم به طور قطع همانند سال هاي قبل قهرمان مسابقات قهرمان كشوري بزرگسالان 6 اسفندماه خواهيم شد.

مريم بهاروند در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت:‌ در حالي تيم جودو بانوان لرستان در پانزدهمين دوره مسابقات قهرمان كشوري بزرگسالان حضور مي يابد كه به مدت 6 ماه است كه هيچ سالن تمريني را در اختيار نداشته و جودوكارانمان نتوانستند به صورت جمعي در يك سالن به تمرين بپردازد و هر يك به صورت انفرادي در باشگاه هاي خصوصي تمرينات خود را پيگيري مي كنند.

وي در ادامه بيان داشت: متاسفانه 6 ماه است كه از سازمان تربيت بدني شهرداري استان لرستان سالن تمريني جودو بانوان را به اختيار خود كرده است و بانوان بدون امكانات رفاهي و سالن به تمريني مي پردازند و تاكنون نيز سالن ديگري را در اختيار ما قرار نداده اند.
تا جودوكاران تمرينات خود را در آن مكان پيگيري كنند.

نایب رئیس هیئت جودوی بانوان کردستان افزود: به هر حال با وجود تمامي اين مشكلات كه در استان داريم خود را براي حضور در مسابقات قهرمان كشوري آماده مي كنيم و به طور حتم جام قهرماني را در اين رقابت ها به شهر خود خواهيم برد.

بهاروند اظهار داشت: جودوكاران بسيار با استعداد و با پتانسيل بالايي در استان لرستان حاضر هستند و خوشبختانه استان از داشتن جودوكار با مشكلي مواجه نيست وعملكرد درخشان آنها در تمامي مسابقات گواه بر اين موضوع است.

وي ادامه داد:‌ بيشتر جودوكاران لرستاني ملي پوش هستند و با نگاهي دقيق به نفرات تيم ملي بر اين موضوع واقف مي شويم و خوشبختانه مسئولان استان لرستان در تربيت جودوكار بسيار موفق عمل كردند و استعدادهاي فراواني را پرورش داده اند.

بهاروند در خصوص حضور مربي كره شمالي در ايران بيان داشت: حضور كيم به همراه بازيكنان خود در جمع ملي پوشان بسيار مفيد و مثمرثمر واقع نشده است و بالا رفتن سطح فني بانوان جودوكار را در بر داشته است.

وي در ادامه افزود: نحوه مبارزه و تمرينات كيم با جودوكارانمان سرعت فني و ورزشكاران در يقه به يقه شدن افزايش داده است و دختران ما پس از تمرينات با كيم در مبارزه با حريفان عكس العمل سريعتري از خود نشان مي دهند كه اين موضوع سبب امتيازگري جودوكاران در مسابقات مهم مي شود.

نائب رئيس هيئت جودو بانوان لرستان در پايان اظهار داشت: مسئولين هيئت جودو لرستان بايد براي ارتقا و پيشرفت جودوكاران در مسابقات سالن موردنظر را در اختيار ورزشكاران قرار دهند تا آنها در مكاني ثابت و دور از هرگونه حاشيه اي به فعاليت پرداخته و تمرينات خود را پيگيري كنند.

وي خاطرنشان کرد:‌ در صورت بي توجهي مسئولان به امكانات رفاهي جودوكاران و كوتاهي آنها در اختصاص سالن جداگانه براي تمرين بانوان نبايد انتظار درخشش و كسب مقام را از جودوكاران بانوان داشته باشيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار