مدیر كل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: بازیهای المپیاد ایرانیان در آینده نزدیك از سر گرفته می شود.

'به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛همت هادیان' در چهاردهمین نشست شورای اداری اداره كل ورزش و جوانان افزود: در نشست وزیر ورزش و جوانان با مدیران كل استانها از برگزاری این رقابتها خبر داده شد.

وی افزود:پایگاه قهرمانی و استعداد یابی در استانها باید فعال شود.

وی گفت : آئین نامه هیات های ورزشی، فدراسیونها، باشگاهها و ماده 88 در حال بازنگری است و صاحب نظران می توانند پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه نمایند تا نواقص و كاستی ها در آیین نامه جدید برطرف شود.

هادیان گفت: یك درصد بودجه ورزش مربوط به دستگاههای اجرایی در بودجه سال 90 به صورت كشوری دیده شده و در ماده 120 لایحه بودجه انجام شد.

مدیر كل ورزش و جوانان استان سمنان در خصوص عملكرد این اداره كل در ماههای اخیر گفت: در دهه فجر امسال بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح پروژه های عمرانی انجام شده است.

دبیر شورای ورزش استان سمنان افزود: تا پایان سال جاری مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار می شود و ارزیابی هیات های ورزشی استان و نشست با روسای هیات های ورزشی استان در دستور كار قرار گرفته كه باید در شهرستانها نیز صورت پذیرد.

هادیان از پیگیری برای تسریع در ساخت و ساز اماكن ورزشی خبر داد و گفت: برای ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود در مرحله انتخاب پیمانكار قرار داریم و سرعت بخشیدن به ساخت ورزشگاههای پنج هزار نفری دامغان و گرمسار، افتتاح فاز اول ورزشگاه 15 هزار نفری سمنان و شروع به كار سایر پروژه های عمرانی در سطح این استان نیز در دستور كار قرار دارد. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.