استاندار خراسان جنوبي با اشاره به اينكه تخريب و تضعيف كانديداها كار حرامي است، گفت: نامزدها و كانديداها نبايد از دايره فتوت و جوانمردي خارج شده و به تخريب ، تضعيف و يا سياهنمايي بپردازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قهرمان رشید در جمع مردم  شهرستان بشرويه با اشاره به اينكه نامزدها نبايد با تخريب يكديگر خود را اثبات كنند، تصريح كرد: نامزدها و كانديداها بايد به دنبال اثبات خودشان بوده و برنامه هاي خود را براي مردم ارائه كنند.
وي ادامه داد: اگر كانديدا هاوارد فضاهاي غيراسلامي شده و خلق و خوي اسلامي را رعايت نكنند مسؤول هستند و. مي بايست پاسخگو باشند و مراجع مربوطه با آن ها برخورد خواهند كرد.
استاندار خراسان جنوبی  با بيان اينكه امروز دشمنان نظام در تلاش هستند تا حضور مردم در انتخابات را كمرنگ كنند، گفت: استراتژي نظام جمهوري اسلامي و مطالبه رهبر معظم انقلاب و خيرخواهان نظام اين است كه حضور مردم در انتخابات گسترده، فراگير و جامع باشد و همه مردم بايد در اين عرصه به ميدان بيايند.
رشید با بيان اينكه امروز بيداري اسلامي نشأت گرفته از انقلاب اسلامي ايران است، افزود: امروز همه حاكمان مستبد و بي خاصيت منطقه و در رأس آن ها نظام سلطه بسيج شده اند تا كشورهاي اسلامي را ساقط كنند.
استاندار خراسان جنوبي بر حضور گسترده و حداكثري مردم در انتخابات تأكيد كرد و يادآورشد: بايد مسؤولان بستر و زمينه مناسب را براي حضور هرچه باشكوهتر و گسترده تر مردم در انتخابات آماده و فراهم كنند.
رشيد  افزود: امروز نگراني دشمن از حضور گسترده مردم در انتخابات است كه بايد با حضور گسترده خود تمامي نقشه هاي دشمنان را نقش بر آب كنيم.
استاندار خراسان جنوبي مهم ترين رويداد و حماسه پيش روي كشور را انتخابات دانست و افزود: انتخابات بدون شك پايه حكومت و فرزند انقلاب اسلامي ايران است.
رشید  با بيان اينكه بيش از 33 سال از عمر پربركت انقلاب اسلامي ايران مي گذرد و تاكنون 29 انتخابات را پشت سر گذاشته ايم، ادامه داد: امروز سي امين انتخابات كشور را پيش رو داريم كه تقريبا بطور متوسط هر سال يك انتخابات را داشته ايم.
وي تصريح كرد: مدعيان دموكراسي و نظام هاي حاكم بر دنيا كه ادعاهاي فراواني دارند ،تمام تفاله هاي خود را در داخل و خارج بكار گرفته تا با استفاده از آن ها بر سيطره ننگين خود بر نظام هاي مردمي و اسلامي ادامه دهند، يك لحظه از پاي ننشسته و براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران تمام تلاش خود را بكار گرفته اند.
استاندار خراسان جنوبی  افزود: با تمام فشارها و سلطه هاي ننگين و فتنه هاي مختلف و اختلافات بين كشورهاي اسلامي در 33 سال بعد از انقلاب، دشمن تمام تلاش خود را بكار گرفته تا به سيطره ننگين خود در منطقه ادامه دهد و انقلاب اسلامي را به زانو درآورد ، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هر روز با صلابت تر از گذشته در صحنه هاي ملي و بين المللي حضور دارد .
*انتخابات ايران سالم ترين و قانونمندترين انتخابات دنياست.
رشید با اشاره به اينكه انتخابات ايران سالم ترين و قانونمندترين انتخابات دنياست، افزود: انتخابات ايران مردمي ترين انتخابات در دنيا است كه مردم در تمام مراحل آن از ابتدا تا انتهاي آن حضور دارند.
وي با بيان اينكه در تبليغات كانديدا ها نواقص و بداخلاقي هايي ممكن است وجود داشته باشد، افزود: مسؤولان و كانديداها نبايد از امكانات بيت المال له ياعليه شخص يا گروهي استفاده كنند.
وي ادامه داد: بعضي از گروه هاي مرجع نبايد در انتخابات دخالت و وارد فضاهايي شوند كه براي مردم قيموميت تعيين كنند؛ چراكه مردم خود با جهت گيري از رهبر حكيم و فرزانه انقلاب تكليف خود را مي دانند.
استاندار خراسان جنوبي با اشاره به اينكه انتخابات مظهر وحدت و انسجام كشور است، افزود: انتخابات در جمهوري اسلامي ايران مظهر تلألؤ و بروز ارزش هاي اسلامي و چكيده ارزش هاي الهي و توحيدي است.
رشيد اظهار داشت: امروز دشمنان نظام در داخل و خارج از كشور بيش از گذشته بسيج شده تا در عرصه هايي مانند انتخابات به اهداف پليد خود دست پيدا كنند و علاوه بر آنكه در دهه هاي گذشته توطئه و فتنه انجام داده، امروز فراوان تر از آن به دنبال توطئه هستند تا مشاركت مردم را در انتخابات به حداقل برسانند.
وي با بيان اينكه بيش از150 ميليون سايت اينترنتي در سطح دنيا وجود دارد ادامه داد: از اين تعداد بيش ازيك ميليون سايت مشكلات اخلاقي دارند و بخشي از اين ها سايت هاي ضد انقلاب بوده كه براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي ايران تلاش مي كنند.
استاندار خراسان جنوبی  با بيان اينكه انتخابات عرصه اي براي آزمايش همه است افزود: اين آزمايشي است كه بايد تمامي مردم،مسؤولان وكانديداها مصالح نظام جمهوري اسلامي را در نظر بگيرند.
وي با بيان اينكه امكانات بيت المال متعلق به عموم مردم است، افزود: نبايد فرد يا گروهي از بيت المال در راستاي اهداف خاص خود استفاده كنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.