مديركل امور مقررات ملي ساختمان وزارت راه و شهرسازي گفت : در دولت نهم و دهم نگاه به ساخت ساز مسكن حرفه اي شده ،در حالي كه پيش از اين نگاه مقطعي بوده است

غلام رضا هوايي درگفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، از كنار گذاشتن تعاوني ها در اجراي طرح مسكن مهر و واگذاري ساخت و ساز به انبوه سازان سراسر كشور به عنوان نهايت حمايت وزارت مسكن از انبوه سازان ياد كرد و گفت: تا پيش از دولت نهم، هيچ دولتي در ساخت و ساز مسكن به دنبال حرفه اي كردن سازندگان نبوده است.
مديركل امور مقررات ملي ساختمان وزارت راه و شهرسازي با اشاره به اينكه انبوه سازان در دولت نهم و دهم از جايگاه حرفه اي بالايي برخوردار شده اند، گفت: مدعي هستيم كه در دو سال گذشته انبوه سازان در نتيجه عملكرد وزارت مسكن به تعريف و جايگاه شايسته اي در ساخت و ساز كشور دست يافته اند و وزارت مسكن از مشاركت تمام شركت هاي انبوه ساز در اجراي طرح مسكن مهر حمايت كرده است.
وي تاكيد كرد: در متن قانون نظام مهندسي هيچ الزامي براي وزارت مسكن مبني بر ايجاد تشكل قانوني براي انبوه سازان وجود ندارد.
هوايي توضيح داد: اين حرف يك مانور تبليغاتي و سياسي نيست و تنها نگاهي گذرا به تجربيات ساخت و ساز در كشور در دولت هاي سابق، اين ادعا را تاييد مي كند./ف
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار