انتشارات قدر ولایت اقدام به چاپ و عرضه مجموعه 14 جلدی قصه‌های پروانه با محوریت بررسی سیره امام خمینی(ره) کرده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، انتشارات قدر ولایت با ده‌ها عنوان کتاب مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان حضور یافته است.

این ناشر مجموعه 14 جلدی قصه‌های پروانه را با محوریت بررسی سیره امام خمینی(ره) و با عناوینی چون امام دوست بچه‌ها، بچه‌ها و ادب امام و همیشه با نظم باشیم منتشر کرده که با استقبال خوب بازدیدکنندگان روبه‌رو شده است.

از دیگر کتاب‌های موجود در غرفه انتشارات قدر ولایت می‌توان به مجموعه 10 جلدی شیر بازیگوش اشاره کرد ضمن اینکه مجموعه پنج جلدی «تو بگو» نیز ویژه گروه سنی کودک در این غرفه به چشم می‌خورد که شامل آموزش مفاهیم اخلاقی و تربیتی به خردسالان است.

«گل‌های محمدی» نام کتاب دیگری است که در رابطه با دفاع مقدس منتشر شده و شامل سه داستان مختلف در این زمینه است و علاوه بر آن مجموعه چراغ هدایت نیز ویژه گروه سنی نوجوان و شامل داستان‌هایی در رابطه با عنایت سیدالشهدا(ع) از دیگر کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات قدر ولایت به شمار می‌رود.

یکی دیگر از کتاب‌های شاخص انتشارات قدر ولایت، زندگی نامه سیدحسن نصرالله با عنوان «قهرمان جهان عرب» است که زندگی این رهبر شیعی را از نوجوانی تا رهبری همراه با تصاویری از زندگی این شخصیت روایت می‌کند.

مجموعه دو جلدی قصه‌های شیرین بچه‌ها از نماز، کتاب دیگری است که در غرفه انتشارات قدر ولایت به چشم می‌خورد و در کنار دیگر آثار، سعی در آشنا ساختن کودکان و نوجوانان با مفاهیم عبادی دارد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.