مرکز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛این مرکز با هدف جذب بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای توسعه فعالیت های سرمایه گذاری و افزایش اشتغال در این منطقه ایجاد شده است .

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت : تسریع در امور خدماتی ، کاهش زمان ثبت شرکتها ، ارایه بسته های تشویقی و مشاوره به سرمایه گذاران از اهداف مهم راه اندازی مرکز سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم است .

حیدری پور افزود : با راه اندازی این مرکز دادن مجوزهای سرمایه گذاری در قشم در مدت 48 ساعت با تجمیع بخش های مختلف تصمیم گیری انجام می شود و در آینده این زمان به 24 ساعت کاهش می یابد .

وی گفت : سرمایه گذاران خارجی بدون مشارکت با شرکای ایرانی می توانند در بخش های مختلف سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم فعالیت کنند .

معافیت مالیاتی ، ورود مواد اولیه و تجهیزات ، معاف بودن از پرداخت حقوق گمرکی ، واگذاری زمین بصورت اقساط به سرمایه گذاران و نزدیکی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و آبراههای بین المللی و وجود فرودگاه بین المللی و اسکله های بزرگ از مزیت های سرمایه گذاری در قشم است .

155شرکت سرمایه گذار داخلی و خارجی در بخش صنعت و120 واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی قشم فعال است .

30 درصد از این واحدهای صنعتی و تولیدی با مشارکت سرمایه گذاران خارجی و70 درصد سرمایه گذاران داخلی فعالیت می کنند . شهرستان قشم با 220 هزار نفر جمعیت در 22 کیلو متری بندرعباس قرار دارد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.