استاندار كرمانشاه با تجلیل از ورزشكاران كرمانشاهی و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی های آن ها در عرصه های مختلف، آنان را در كشور نمونه خواند و گفت: ورزشكاران انسان های با اراده و سالمی هستند كه در بین مردم نیز از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌به نقل از اداره كل ورزش و جوانان استان كرمانشاه،‌ استاندار كرمانشاه با تجلیل از ورزشكاران كرمانشاهی و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی های آن ها در عرصه های مختلف، آنان را در كشور نمونه خواند و گفت: ورزشكاران انسان های با اراده و سالمی هستند كه در بین مردم نیز از جایگاه ویژه ای برخوردارند.


سید دادوش هاشمی شامگاه پنجشنبه در هشتمین همایش تجلیل از برترین های ورزش استان كه در تالار انتظار كرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ورزشكاران كرمانشاهی در سالیان اخیر بارها توانمدیهای خود را به منصه ظهور رسانده و نشان داده اند در كشور جز بهترین ها هستند.


وی افزود: ورزشكاران كرمانشاهی در عرصه های مختلف ورزشی علاوه بر نشان دادن توانمندی های بالای خود، روحیه پهلوانیشان را نیز نشان داده و قبل از اینكه به فكر كسب مقام و قهرمانی باشند به دنبال ایثار و جوانمردی و پهلوانی بوده اند كه از این بابت جای قدردانی دارد.


هاشمی تاكید كرد: قهرمانی ها و مقام كسب كردن ها می گذرد، اما آنچه كه جاودانه می ماند همین روحیه گذشت و ایثار و بخشش درعرصه ورزش و نشان دادن روحیه پهلوانی هاست، پس ورزشكاران ما نیز باید به این اصل مهم و اساسی توجه داشته باشند و با الگو قرار دادن شخصیتی كم نظیر همانند جهان پهلوان تختی، نام خود را در ورزش جاودانه كنند.


مدیر ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به ساخت و سازهای انجام گرفته در استان و در مقوله ورزش نیز اشاره كرد و گفت: كار احداث یك سرسرای ورزشی شش هزار نفره و استخری بسیار مجهز در دهكده المپیك كرمانشاه آغاز شده و انشالله با سرعت نیز دنبال می شود تا در اولین فرصت به اتمام برسد.


هاشمی همچنین به آخرین وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری كرمانشاه نیز اشاره كرد و گفت: این ورزشگاه نیز با اعتبارات مناسبی كه به آن اختصاص یافت حداكثر تا پایان سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری خواهد بود و جوانان كرمانشاه می توانند از آن استفاده كنند.


استاندار كرمانشاه در ادامه به انتقاد از عدم ورود بخش خصوصی كرمانشاه به حوزه ورزش پرداخت و گفت: متاسفانه صاحبان صنایع و كارخانه جات تمایل چندانی به بحث ورزش ندارند و در حالی كه سال های قبل، بیش از این ها در این مقوله ورود پیدا می كردند اما در یكی دو ساله اخیر حضور آن ها كم رنگ شده است.


هاشمی با توصیه به صاحبان صنایع برای ورود به ورزش و سرمایه گذاری در این بخش گفت: تیم های ورزشی خوبی در استان وجود دارند كه اگر امكانات و شرایط لازم برای آن ها فراهم شود می توانند به نتایج بسیار خوبی دست پیدا كنند.


وی در پایان، به پیشرفت ها و موفقیت استان كرمانشاه در دو ساله اخیر نیز اشاره كرد و گفت: كرمانشاه رشد بسیار خوبی در تمام زمینه ها داشته و با جذب اعتبار 800 میلیارد تومانی استان در سال آینده شاهد توسعه، عمران و شكوفایی هرچه بیشتر كرمانشاه در تمام بخش ها و زمینه ها خواهیم بود.


استاندار کرمانشاه، در پایان با تمجید از اقدام اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در برگزاری مراسمات فرهنگی و تجلیل از قهرمانان ارزنده استان از مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تقدیر نمود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.