مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان گفت: با بهره برداری از سد آبسرده بیش از چهار هزار و 500 شغل در این استان ایجاد خواهد شد.

امید علی سیفی در گفتگو با خ

برنگار باشگاه

  با اشاره به روند ساخت سد آبسرده استان لرستان اظهار داشت: عملیات ساخت سد آبسرده در سال 88 شروع شده و پیشرفت فیزیکی این سد در حال حاضر 15 درصد است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده برای ساخت آبسرده استان لرستان عنوان کرد: تاکنون بیش از شش میلیارد تومان برای ساخت این سد در استان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان یادآور شد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام عملیات اجرایی سد آبسرده در لرستان بیش از 120 میلیارد تومان است.

سیفی با اشاره به زمان بهره برداری از سد آبسرده استان لرستان یادآور شد: این سد تا پایان سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اهداف ساخت سد آبسرده استان لرستان عنوان کرد: تامین آب کشاورزی، تامین آب شرب شهرستان بروجرد، کنترل سیلابهای مخرب و توسعه صنعت گردشگری از جمله اهداف ساخت این سد در لرستان است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان لرستان با اشاره به تعداد شغلی که با بهره برداری از سد آبسرده در استان لرستان ایجاد می شود، گفت: با بهره برداری از این سد بیش از چهار هزار و 500 شغل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در لرستان ایجاد خواهد شد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.