معاون اول قوه قضائیه گفت: مفسدان اقتصادی بزودی مجازات می شوند

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در اجتماع راهپیمایان 22 بهمن قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به پرونده فساد اقتصادی اخیر از صدور کیفرخواست برای عاملان این پرونده خبر داد و گفت :دادگاه آنها به زودی تشکیل می شود و مردم شاهد مجازات عبرت آموز این مفسدان اقتصادی خواهند بود .

وی رمز پیروزی مردم در 33 سال گذشته انقلاب را در پیروی از ولایت و رهبری دانست وبا بیان اینکه رابطه مردم با امام و رهبری ،رابطه ای عاشقانه است افزود :راهپیمایی 22 بهمن امسال همه دشمنان انقلاب را نومید و دوستان را امیدوار است .

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تاکید براینکه توطئه های دشمنان در 33 سال گذشته به لطف خدا ، حضور با بصیرت مردم و رهبری حکیمانه امام و رهبری؛ ناکام مانده است گفت : علی رغم این توطئه ها کشور و نظام ما امروز در بهترین شرایط و در اوج اقتدار است .

معاون اول قوه قضائیه ، ولایت مداری،مردمی بودن،وحدت و انسجام عمومی و آمادگی برای فداکاری/ایستادگی در راه اهداف و حضور در همه عرصه ها را از عوامل این اقتدار برشمرد و اظهار امیدواری کرد : همین جلوه ها در انتخابات دوازده اسفند هم تکرار شود ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.