پيشكسوت فوتبال گفت:‌ تيم پرسپوليس تهران بايد براي رسيدن به سه رتبه اول جدول تلاش كند و به خاطر داشته باشد كه اگر گل نزند گل مي خورد، در مورد استقلال نيز بايد بگويم كه باخت در دربي هفتاد و چهارم اين تيم را به حاشيه برد و كار استقلال از اين پس بسيار دشوار خواهد بود.

مرتضي كرماني مقدم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ تيم پرسپوليس تهران در هفته بيست و پنجم عملكرد خوبي از خود نشان داد و گمان مي كنم كه حقش باخت نبود پرسپوليسي ها بايد به خاطر داشته باشند كه اگر به حريف خود گل نزنند گل دريافت مي كنند.

وي افزود:‌ پرسپوليسي ها موقعيت هاي زيادي را از دست مي دهند در حالي كه آنها بايد براي كسب رتبه هاي دوم و سومي جدول تلاش كنند و اين رتبه به تلاش و همت و پشتكار زيادي نياز دارد.

* كار استقلال در ادامه بسيار دشوار است

كرماني مقدم در خصوص تيم استقلال تهران بيان داشت: مشكلات تيم استقلال تهران بيشتر شده است و مساوي ها و به خصوص باخت اخيرشان در دربي هفتاد و چهارم اين تيم را به حاشيه برده است. به علاوه اينكه برخي از بازيكنان نيز مصدوم شدند و اين مشكل به مشكلات ديگر اين تيم اضافه شد.

تمام اين ويژگي ها و اتفاقات باعث شده است تا كار استقلال بسيار دشوار باشد و آنها براي ادامه مسير راه سختي در پيش رو دارند.

* آبي پوشان باهوش نباشند قهرماني را از دست مي دهند

كرماني مقدم در خصوص شرايط تيم استقلال تهران اظهار كرد: استقلالي ها در ادامه مسير خود در ليگ بايد تمام تلاش خود را به كار ببندد و از هر راهي وارد شوند تا قهرماني را از دست ندهند.

وي افزود: آبي پوشان پايتخت اگر باهوش نباشند عنوان قهرماني را نيز از دست مي دهند و بنابراين بايد با تمام درايت و هوشمندي ظاهر شوند و موقعيت هاي خود را از دست ندهند.

پيشكسوت فوتبال خاطرنشان كرد: به نظرم مدعيان اصلي قهرماني 2 تيم سپاهان اصفهان و استقلال تهران مي باشند كه البته شانس سپاهاني ها در اين ميان بيشتر از استقلالي ها است چرا كه آنها در كمال آرامش روندي صعودي را آغاز كرده اند و خود را تا به اين جاي جدول رسانده اند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار