رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و آغاز هفته وحدت، نمایشگاه کتاب در این شهرستان گشایش یافت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین هلاکویی اظهار داشت: در این نمایشگاه حدود پنج هزار عنوان کتاب در قالب 20 هزار جلد با موضوعات علوم قرآنی، ادبیات، تاریخ، علوم کامپیوتر، روان شناسی و کودک به نمایش گذاشته شده و با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

وی همچنین از نمایش «کوچک‌ترین قرآن کریم» و «ریزترین نوشته دنیا بر روی مو» در این نمایشگاه خبر داد.

این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری اسفراین و موسسه انتشاراتی داریوش تهران در محل سالن نمایشگاه مجموعه فرهنگی و هنری شهید ایل بیگی، با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد.

این نمایشگاه تا 30 بهمن پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

خبر دیگر نیز حاکی است، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مانه و سملقان گفت: جشن بزرگ «عصر سوره» به مناسبت دهه مبارک فجر در محل مجتمع فرهنگی و هنری مانه و سملقان برگزار شد.

اسماعیل مقدس اظهار داشت: این مراسم کاری مشترک از حوزه هنری و صدا و سیمای خراسان شمالی بود که با همکاری ستاد دهه فجر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت دو شب برگزار شد.

وی افزود: شعرهای انقلابی، موسیقی مقامی، تئاتر، طنز و مسابقه از برنامه‌هایی بود که در این دو شب اجرا شد و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت.

در این مراسم 10 بسته فرهنگی نیز از سوی این اداره به برگزیدگان مسابقه اهداء شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.