مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، در مراکز شهرستان های خراسان رضوی، تئاتر و برنامه‌های نمایشی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، راضیه باباخانی اظهارداشت: مراکز مشهد با همکاری گروه‌های آزاد نمایشی برای بازدید دانش‌آموزان و اعضای مراکز، نمایش‌های جذاب و متنوع اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: نمایش "پرنده و فیل" در مرکز شماره 4 مشهد، نمایش "نخودی" در مرکز 5 مشهد، نمایش "فقط به فکر خودت نباش" در مرکز 1 مشهد، نمایش "فرشته‌ها و امام" ویژه نوجوانان در مرکز 4 مشهد، نمایش "نازگل و چولی چغل" در مرکز نقاب، نمایش و نمایشنامه‌خوانی "عبا" در مرکز 2 نیشابور، نمایشنامه‌خوانی "رضوی" در مراکز گناباد از جمله نمایش‌هایی است که در این ایام به روی صحنه می رود.

باباخانی ادامه داد: علاوه بر نمایش‌های یاد شده برنامه نمایش خلاق، نمایشنامه‌خوانی و اجراهای نمایشی به مناسبت دهه مبارک فجر در سایر مراکز استان نیز اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی اقدام به برگزاری جشنواره‌ای تحت عنوان "فانوس" کرده  است که در این جشنواره علاقمندان می‌توانند در 9 عنوان وبلاگ‌نویسی، پژوهش و نشریه دیواری در بخش فرهنگی، فیلمنامه‌نویسی، انیمیشن، نقاشی، عکاسی در بخش هنری و شعر و داستان در بخش ادبی شرکت کنند و آثار خود را تا تاریخ 29 اسفند به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: در ایام مبارک دهه فجر، مرکز فرهنگی هنری شهید مرادی در شهرک رازی افتتاح خواهد شد و کودکان و نوجوانان این منطقه می‌تواند از فعالیت‌های کانون بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: مربیان تلاش خواهند کرد تا عظمت و حقیقت انقلاب بزرگ ایران اسلامی را در سال 57 و تاثیر آن را در انقلاب‌های اخیر به کودکان و نوجوانان که آینده‌سازان این کشور هستند نشان بدهند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.