تيم هاي فوتبال استقلال تهران و سايپاي كرج امروز دوشنبه 17 بهمن در هفته 25 ليگ برتر فوتبال جام خليج فارس در حالي به مصاف هم مي روند كه استقلال از لحاظ آماري شانس بيشتري براي پيروزي دارد .

 
به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اين دو تيم از سال 1373 ديدارهاي خود را آغاز كردند كه تيم سايپا در اولين ديدار با گل حميد عليدوست و با مربيگري ذوالفقار نسب با يك گل استقلال را شكست دهد.
اين دو تيم در طول سال هاي متمادي 34 بازي در ليگ هاي مختلف در مقابل هم انجام دادند كه سهم استقلال 13 پيروزي ، سايپا 8 پيروزي و 13 ديدار با نتيجه تساوي به پايان رسيد.
در ادامه اين گزارش آمده بهترين گلزنان استقلال در مقابل سايپل فرزاد مجيدي و آرش برهاني هر يك با 5 گل هستند البته محسن خليلي با چهار گل از سايپا در تعقيب اين دو است، ضمن اينكه فرزاد مجيدي و محسن خليلي در حال حاضر در اين دو تيم حضور ندارند و به تيم هاي ديگري نقل مكان كرده اند.
نكته جالب توجه اين ديدار پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال است كه با 9 ديدار با تيم هاي مختلف در مقابل سايپا توانسته 3 برد، 3 باخت و 3 تساوي كسب كند و از ديگر نكات قابل توجه اين بازي حضور پور حيدري سرپرست فعلي استقلال و امير قلعه نوعي سرمربي سابق اين تيم است كه تا به حال سابقه باخت مقابل سايپا را نداشته اند در ديدار امروز اين دو تيم، تيم فوتبال استقلال به دليل شكست در دربي مقابل پرسپوليس و از دست دادن صدر جدول با انگيزه مضاعف براي كسب 3 امتياز به مصاف سايپا مي آيند و سايپا نيز با مربيگري مجيد صالح كه از مربيان جوان ليگ برتر فوتبال است نويد بازي زيبايي را از هر دو تيم مي دهد و صالح قصد دارد روند رو به رشد سايپا را در جدول ليگ برتر تداوم بخشد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار