مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی گفت: با توجه به ورود جبهه هوای سرد همراه با بارش برف و باران طی این هفته، مشترکان به منظور جلوگیری از افت احتمالی فشار گاز طبیعی و ایجاد خلل در توزیع این نعمت خدادادی در مصرف آن صرفه‌جویی کنند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، محسن عرب‌مقصودی با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف بهینه در مصرف گاز طبیعی اظهار داشت: هم‌استانی‌ها به منظور ایجاد تعادل در تولید و مصرف گاز طبیعی، با مصرف صحیح این شرکت را در استمرار خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر یاری کنند.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی ادامه داد: با تنظیم دمای محل سکونت بین 18 تا 21 سانتیگراد که به دمای رفاه معروف است و پوشیدن لباس زمستانی مناسب می‌توان به میزان قابل توجهی در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی کرد.

عرب‌مقصودی با بیان اینکه با کاهش هر یک درجه سانتیگراد دمای اتاق، شش درصد از مصرف انرژی کاسته می‌شود، خاطرنشان کرد: با بسته نگاه داشتن درب اتاق‌های خالی و خاموش کردن بخاری‌های موجود در آن‌ها مقادیر قابل توجهی در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی می‌شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.