سيد احمد خاتمي گفت: افرادي که در داخل کشور سخن از تحريم انتخابات مي زنند در حقيقت در اردوگاه دشمن فعاليت دارند و کار او را انجام مي دهند.

آيت الله سيد احمد خاتمي امام جمعه موقت تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به جامع و کامل بودن بيانات مقام معظم رهبري در نماز جمعه تهران اظهار داشت: مقام معظم رهبري بيانات جامع و کاملي را در رابطه با نقش انتخابات در آينده سياسي کشور داشتند.
عضو هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري افزود: واقعيت اين است که انتخابات پيش رو در استقرار سياسي کشور نقش بسيار تاثير گذار و به خصوصي دارد.
خاتمي در تشريح دلايل تاثير گذاري انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي در استقرار سياسي کشور، بيان داشت: دشمنان بيروني و فتنه گران داخلي اميد بر حضور کمرنگ مردم در انتخابات، بسته اند تا از اين رهگذر مشروعيت نظام را زير سوال ببرند.
وي ادامه داد: در طول هشت انتخابات گذشته مجلس دشمن تا اين حد ملتمسانه از مردم درخواست نکرده بود تا در انتخابات شرکت نکنند و پاي صندوق هاي راي حاضر نشوند التماس دشمن از ملت در نوع خود کم نظير بوده ا ست.
خاتمي افزود: مقطع کنوني براي دشمن سرنوشت ساز و براي نظام نيز مقطع مهم و تاثير گذار است و به ياري خداون پيروز اين صحنه هم نظام جمهوري اسلامي خواهد بود.
وي ادامه داد: ايمان، اعتقاد و عشق مردم به نظام جمهوري اسلامي همچون گذشته باقي است و با همان شور و هيجان سال هاي گذشته ملت به ميدان خواهند آمد و از نظام خود صيانت مي کنند.
عضو هئيت رئيسه مجلس خبرگان رهبري گفت: دشمن اميد دارد که مردم در انتخابات حضوري کمرنگ داشته باشند تا به تحليل هايي پيرامون اين که ملت ايران ايمان و ارادت گذشته خود را نسبت به نظام از دست داده اند، بپردازد ولي حضور حداکثري مردم آنان را ناکام خواهد گذاشت.
خاتمي اظهار داشت: حضور پر شور و گسترده مردم در انتخابات نهم مجلس شوراي اسلامي اميد دشمن را براي عدم حضور مردم در انتخابات به ياس تبديل مي کند.
وي در پايان خاطر نشان کرد:‌ افرادي که در داخل کشور سخن از تحريم انتخابات مي زنند در حقيقت در اردوگاه دشمن فعاليت دارند و کار دشمن را انجام مي دهند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار