"هفت اقلیم" شنبه ـ سوم دی ماه ـ با حضور مریم کاظمی و شهرام کرمی پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در برنامه "هفت اقلیم" تئاتر مریم کاظمی و شهرام کرمی (مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران) مشکلات و معضلات تئاتر کودک و نوجوان را آسیب شناسی خواهند کرد.

فقدان فعالیت حرفه‌یی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان و عدم مخاطب شناسی صحیح در این حوزه از جمله مسائلی است که به چالش گذاشته می شود.

برنامه "هفت اقلیم" شنبه ویژه تئاتر کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ با اجرای حسن آزادی و کارشناسی محسن حسن زاده و فریبرز دارایی، سردبیری و نویسندگی عباس غفاری و تهیه‌کنندگی مرتضی صداقت گو از ساعت 19:30 روی طول موج شبکه فرهنگ پخش می شود.

"خدای کشتار" ـ نوشته یاسمینا رضا ترجمه ساناز فلاح فرد در برنامه «یک نمایشنامه، یک نمایشنامه‌نویس» در پنج قسمت اجرا می شود.

در برنامه «یک نمایشنامه، یک نمایشنامه نویس» که شنبه، 3 دی پخش می شود، نمایشنامه ای از یاسمینا رضا و با بازی آیه کیان پور، سارا پور صبری، آرش فلاحت پیشه و محسن حسن زاده اجرا می شود. این برنامه کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که عباس غفاری سردبیری و تهیه کنندگی و کارگردانی آن را برعهده دارد و امین عظیمی کارشناس برنامه و حسن آزادی گوینده برنامه خواهد بود.

"رادیو تعطیل نیست" جمعه دوم دی ماه همزمان با آغاز فصل زمستان، زمستان در ادبیات معاصر را بررسی می کند.

مجموعه برنامه "رادیو تعطیل نیست" با بهلول علیجانی (اقلیم شناس) درباره ویژگی های زمستان در اقلیم ایران، مسعود کیمیاگر متخصص تغزیه درباره خوراکی های مناسب برای فصل سرما، عبدالرضا مجدی پژوهشگر تاریخ درباره زمستان در فرهنگ عامه و همچنین با دکتر یاوری درباره تاثیر زمستان بر هنرمندان و جلوه ه های آن در آثار هنری گفتگو می کند. ارتباط با دکتر کامران عرفانی پژوهشگر فرهنگ عامه درباره نمادهای زمستان از دیگ بخش های این برنامه است. مجموعه "رادیو تعطیل نیست" جمعه ها از ساعت هشت تا 19 به اهتمام گروه فرهنگ و دانش شبکه فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 تقدیم شنوندگان مي شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار