يک کارشناس سياست خارجي گفت:غرب و ديكتاتورهاي دست نشانده غربي به دنبال تخريب روابط ميان كشورهاي منطقه هستند ام آنها بايد بدانند حلقه روابط ميان ايران،سوريه،لبنان و عراق هرروز تنگ تر مي شود.

حسن لاسجردي در گفتگو خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به ربوده شدن زائران ايراني در سوريه و سناريوي جديد غرب عليه ايران، گفت:ربوده شدن زائران ايراني يک سناريوي از پيش تعيين شده است، اما نکته مهم اين است که جريان برانداز رسانه‌اي، منطقه اي به ويژه با محوريت قطر و عربستان به دنبال بر اندازي حکومت مردمي بشار اسد هستند تا از اين طريق اهداف غرب را در منطقه پياده كنند.

وي با بيان اينكه ربوده شدن تعدادي از زائران ايراني در سوريه شباهت زيادي با اتهام ترور سفير عربستان به دست جمهوري اسلامي ايران دارد، تصريح كرد:دست نشاندگان غرب به دنبال اين هستند تا اينگونه وانمود كنند که ايران در تحولات سوريه دخالت مي كند و ربوده شدن 11 زائر ايراني به بهانه اينکه اين افراد براي انجام عمليات نظامي در سوريه دستگير شده اند بسيار مضحك و ابلهانه است.

اين کارشناس سياست خارجي در ادامه اظهار داشت: به طور حتم غرب با اين اقدامات قصد تخريب روابط بردرانه ايران و سوريه را دارد ،اما دشمنان بايد بدانند حلقه روابط در منطقه بين ايران، سوريه، لبنان و عراق هرروز تنگ تر مي شود./پ2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار