سلام
منم هم یک تلویزیون سامسونگ خریدم که از همان ابتدا لکه های نوری و هاله نور داشت که بارها با گارانتی سام سرویس تماس گرفتم دوبار رفتم برای تعمیر ولی هردوبار مشکل را حل نکردند و فقط جای لکه ها عوض میشد.
بارسوم هرچی تماس گرفتم میگن باهاتون تماس میگیرن ولی هیچ خبری از تماس نیست
سلام من ازشرکت سامسونگ لباسشویی خریداری کرده ام لباسشویی لباسهاراگازگرفته ومیجود بااین حال که خدمات سام سرویس داردکسی پاسخگونیست ومن مدام دارم خسارت می بینم
سلام من ازشرکت سامسونگ لباسشویی خریداری کرده ام لباسشویی لباسهاراگازگرفته ومیجود بااین حال که خدمات سام سرویس داردکسی پاسخگونیست ومن مدام دارم خسارت می بینم
من حدود 45 روز
دستگاه ال ای دی 49اینچ مدل 4A49K6960
با مشکل پنل خط دار
طریق نمایندگی استان همدان دستگاه به سام سرویس از کردم
با توجه به گذشت این ایام کسی پاسخگو نیست
و پیرو تماس ها ی تلفنی و پیگیری های مکرر بنده فقط یک جمله
شنیدم
( منتظر باشید با شما تماس میگیریم )
به دلیل عدم وجود بازار رقابتی برای این شرکت
نتیجه گیری
در اجرای مصوبات مندرج در قانون گارانتی گزینشی و دلبخواهی عمل کرده حال اینکه باید رضای خدا در نظر گرفته شود نه نفع
شخصی
بنده از یک شرکت مرغ خریداری کردم ..جوجه دوماهه رو به اسم چهار ماهه واسم فروخته..از ۳۰۰تا جوجه ای ک خریدم ۱۵۰تا خروس دراومده..به شرکت هم مراجعه کردم میگویند بورو خروس هات تخم میزارن..از چه راهی میتوان روی این شرکت شکایت کرد؟؟قرارداد هم باهاشون دارم
با سلام
برج 4 سال 96 از ال جی یک یخچال ساید خریدم که بعد از گزشت 8 ماه یعنی فروردین 97 دستگاه دچار مشکل شد و از قسمت آبریزش آب چکه میکرد تا الان که یک ماه میگذره 9 بار تکنسین های مختلف اومده و 2بار قطعه تعویض کرده ولی نتونستن ایراد رو برطرف کنن.و ضمنا تکنسین ها با پاشون زدن درب یخچال قرو رفته با دریل شارژی داخل کابین رو سوراخ کرده و پرال آبریز رو اونقدر باز کردن که لق شده.با گلدیران تماس گرفتم هیچ کس پاسخ گو نیست درخواست تعویض دستگاه رو دادم بهم میگن کارت هدیه بدیم بخاطر خرابکاری که کردیم میگم کارت هدیه برام یخچال سالم میشه؟
نمیدونم چیکار کنم به کی و کجا شکایت کنم تا به حقم برسم.اگه کسی راه حلی میدونه لطفا بگه.ممنون
عزیزان سعی کنید به هیچ عنوان تلویزیون LG با گارانتی گلدیران نخرید تلویزیون بنده پنج ماه است یعنی از ابتدا اختلال صدا دارد گارانتی نه از ایراد سر درمی آورد و نه تلویزیون را تعویض میکند
تلویزیون oled الجی خریدم با گارانتی تکنو سرویس، به 7 ماه نرسیده برد اصلیش سوخت و گارانتی سرویس از انجام تعهداتش طفره میره، به هیج وجه گارانتی تکنو سرویس نگیرید. 400 هزار تومان باید از جیب خودم خرج کنم
يخچال سامسونگ ما درجه اش از حالت نرمال بالاتر بود با نمايندگي تماس گرفتيم براي حل مشكل ايجاد شده تعمير كارشون اومد و شروع به كار كرد آب جوش خواست و ريخت رو قسمت يخ زده
گوشیم سامسونگ s6 بود. گارانتیش هنوز تموم نشده. تو شارژ بود که به دفعه ای صفحه اش سفید و پر از خط شد. بردم نمایندگی سامسونگ. گفتن گوشیت رو زدی زمین و ال سی دی آن سوخته و جزء گارانتی نیست. هر چی گفتم زمین نزوم قبول نکردن. گفتن ببر هر جا خواستی ال سی دی را عوض کن.
خوشون هزینه تعویضشون از جاهای دیگر گرونتر بود و بردم یه جای دیگر که ارزونتر است دادم. وقتی بازش کردن و ال سی دی رو عوض کردن مشخص شد که برد آن سوخته نه ال سی دی که گفتن یک میلیون هزینه بردش است. بردم پیش نمایندگی و بهش جریان رو گفتم. گفتن چون بازش کردی گارانتی دیگه نداره. و به همین سادگی از زیر بار هزینه آن که تقصیر خودشون بود شونه خالی کردن.
واقعا دستتون درد نکنه من خودم لباسشویی خریدم.وسیله دیگه ای داده بود با زبون بازی حریفش نشدم اداره تعذیرات شکایت کردم و رسیدگی شد و کامل حقمو گرفتم اما دو هفته ای پیگیر شدم.دست اداره تعذیرات درد نکنه من آشنا داشتم ولی بدون آشنا هم میتونید واقعا پیگیر شید اتحادیه کارم پیش نرفت.تعذیرات پاسخگو هست باور کنید
همین سامانه 195 هم که میگن هیچ کاری نمی کنه جز توجیه تخلفات اپراتورهای متخلف یه نمونه اش شکایت 2 سال پیش من که نه تنها حل نشد بلکه درطول شکایت خطمو کامل قطع کردن تامجبورشم بدون دریافت قبض هزینه ای که معلوم نیست چجوری حساب می کنن پرداخت کنم
سالها قبل از یک شرکت معروف کره ای یک یخچال خریدیم که چند روز است فریزر آن خراب شده و خیلی سرد نمی شود. بدیهی است که مهلت گارانتی آن تمام شده ولی حتی حاضر نیستند با دریافت هزینه آن را تعمیر کنند.
منم هم یک تلویزیون سامسونگ خریدم که از همان ابتدا لکه های نوری و هاله نور داشت که بارها با گارانتی سام سرویس تماس گرفتم دوبار رفتم برای تعمیر ولی هردوبار مشکل را حل نکردند و فقط جای لکه ها عوض میشد.
بارسوم هرچی تماس گرفتم میگن باهاتون تماس میگیرن ولی هیچ خبری از تماس نیست
دستگاه ال ای دی 49اینچ مدل 4A49K6960
با مشکل پنل خط دار
طریق نمایندگی استان همدان دستگاه به سام سرویس از کردم
با توجه به گذشت این ایام کسی پاسخگو نیست
و پیرو تماس ها ی تلفنی و پیگیری های مکرر بنده فقط یک جمله
شنیدم
( منتظر باشید با شما تماس میگیریم )
به دلیل عدم وجود بازار رقابتی برای این شرکت
نتیجه گیری
در اجرای مصوبات مندرج در قانون گارانتی گزینشی و دلبخواهی عمل کرده حال اینکه باید رضای خدا در نظر گرفته شود نه نفع
شخصی
برج 4 سال 96 از ال جی یک یخچال ساید خریدم که بعد از گزشت 8 ماه یعنی فروردین 97 دستگاه دچار مشکل شد و از قسمت آبریزش آب چکه میکرد تا الان که یک ماه میگذره 9 بار تکنسین های مختلف اومده و 2بار قطعه تعویض کرده ولی نتونستن ایراد رو برطرف کنن.و ضمنا تکنسین ها با پاشون زدن درب یخچال قرو رفته با دریل شارژی داخل کابین رو سوراخ کرده و پرال آبریز رو اونقدر باز کردن که لق شده.با گلدیران تماس گرفتم هیچ کس پاسخ گو نیست درخواست تعویض دستگاه رو دادم بهم میگن کارت هدیه بدیم بخاطر خرابکاری که کردیم میگم کارت هدیه برام یخچال سالم میشه؟
نمیدونم چیکار کنم به کی و کجا شکایت کنم تا به حقم برسم.اگه کسی راه حلی میدونه لطفا بگه.ممنون
یه هفته پیش تلویزیون سامسونگ خریدم نماینده اومدنصب کنه دیدیم که شکسته الان بعده کلی دوندگی فروشنده قبول کرد وحالا ازتلویزیون جدیدخبری نیس هرچقدرهم تماس میگیرم همش میگن تایه هفته دیگه تلویزیون جدیدمیاد۵میلیون هزینه کن اخرشم ۲هفته بدون تلویزیون بمون باکلی دردسر
انتخاب سرويس هم الکی
خوشون هزینه تعویضشون از جاهای دیگر گرونتر بود و بردم یه جای دیگر که ارزونتر است دادم. وقتی بازش کردن و ال سی دی رو عوض کردن مشخص شد که برد آن سوخته نه ال سی دی که گفتن یک میلیون هزینه بردش است. بردم پیش نمایندگی و بهش جریان رو گفتم. گفتن چون بازش کردی گارانتی دیگه نداره. و به همین سادگی از زیر بار هزینه آن که تقصیر خودشون بود شونه خالی کردن.