نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۲
در انتظار بررسی: ۴
Germany
محمد احمدی
۱۵:۰۱ ۰۲ تير ۱۳۹۷
من شکایت از خدمات سرویس دارم لطفا" مرا راهنمائی کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
سلام
منم هم یک تلویزیون سامسونگ خریدم که از همان ابتدا لکه های نوری و هاله نور داشت که بارها با گارانتی سام سرویس تماس گرفتم دوبار رفتم برای تعمیر ولی هردوبار مشکل را حل نکردند و فقط جای لکه ها عوض میشد.
بارسوم هرچی تماس گرفتم میگن باهاتون تماس میگیرن ولی هیچ خبری از تماس نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
سلام من ازشرکت سامسونگ لباسشویی خریداری کرده ام لباسشویی لباسهاراگازگرفته ومیجود بااین حال که خدمات سام سرویس داردکسی پاسخگونیست ومن مدام دارم خسارت می بینم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۷
سلام من ازشرکت سامسونگ لباسشویی خریداری کرده ام لباسشویی لباسهاراگازگرفته ومیجود بااین حال که خدمات سام سرویس داردکسی پاسخگونیست ومن مدام دارم خسارت می بینم
Finland
حمید رضا کریمخانی
۱۹:۳۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۷
من حدود 45 روز
دستگاه ال ای دی 49اینچ مدل 4A49K6960
با مشکل پنل خط دار
طریق نمایندگی استان همدان دستگاه به سام سرویس از کردم
با توجه به گذشت این ایام کسی پاسخگو نیست
و پیرو تماس ها ی تلفنی و پیگیری های مکرر بنده فقط یک جمله
شنیدم
( منتظر باشید با شما تماس میگیریم )

به دلیل عدم وجود بازار رقابتی برای این شرکت
نتیجه گیری
در اجرای مصوبات مندرج در قانون گارانتی گزینشی و دلبخواهی عمل کرده حال اینکه باید رضای خدا در نظر گرفته شود نه نفع
شخصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
بنده از یک شرکت مرغ خریداری کردم ..جوجه دوماهه رو به اسم چهار ماهه واسم فروخته..از ۳۰۰تا جوجه ای ک خریدم ۱۵۰تا خروس دراومده..به شرکت هم مراجعه کردم میگویند بورو خروس هات تخم میزارن..از چه راهی میتوان روی این شرکت شکایت کرد؟؟قرارداد هم باهاشون دارم
Iran (Islamic Republic of)
سعید وقار
۲۲:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام
برج 4 سال 96 از ال جی یک یخچال ساید خریدم که بعد از گزشت 8 ماه یعنی فروردین 97 دستگاه دچار مشکل شد و از قسمت آبریزش آب چکه میکرد تا الان که یک ماه میگذره 9 بار تکنسین های مختلف اومده و 2بار قطعه تعویض کرده ولی نتونستن ایراد رو برطرف کنن.و ضمنا تکنسین ها با پاشون زدن درب یخچال قرو رفته با دریل شارژی داخل کابین رو سوراخ کرده و پرال آبریز رو اونقدر باز کردن که لق شده.با گلدیران تماس گرفتم هیچ کس پاسخ گو نیست درخواست تعویض دستگاه رو دادم بهم میگن کارت هدیه بدیم بخاطر خرابکاری که کردیم میگم کارت هدیه برام یخچال سالم میشه؟

نمیدونم چیکار کنم به کی و کجا شکایت کنم تا به حقم برسم.اگه کسی راه حلی میدونه لطفا بگه.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
امیداحمدی
۲۰:۲۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام
یه هفته پیش تلویزیون سامسونگ خریدم نماینده اومدنصب کنه دیدیم که شکسته الان بعده کلی دوندگی فروشنده قبول کرد وحالا ازتلویزیون جدیدخبری نیس هرچقدرهم تماس میگیرم همش میگن تایه هفته دیگه تلویزیون جدیدمیاد۵میلیون هزینه کن اخرشم ۲هفته بدون تلویزیون بمون باکلی دردسر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
من تا کنون نتونستم از گارانتی استفاده کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
عزیزان سعی کنید به هیچ عنوان تلویزیون LG با گارانتی گلدیران نخرید تلویزیون بنده پنج ماه است یعنی از ابتدا اختلال صدا دارد گارانتی نه از ایراد سر درمی آورد و نه تلویزیون را تعویض میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
چطوری میشه شکایت کرد..؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
سلام،عرض ادب و احترام سایتی که مسدود هست راه حل چیست؟
Canada
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
تلویزیون oled الجی خریدم با گارانتی تکنو سرویس، به 7 ماه نرسیده برد اصلیش سوخت و گارانتی سرویس از انجام تعهداتش طفره میره، به هیج وجه گارانتی تکنو سرویس نگیرید. 400 هزار تومان باید از جیب خودم خرج کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
پاسخگو نیستن انقدر آدمو میپیچونن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
من یخچال دوقلو سامسونگ خریدم دو روزه خراب شده گارانتی جوابگو نیست فروشنده میگه به گارانتی مربوطه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۳۴ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
سلام پکیج آبگرمکن دیواری خریدم این پکیج یک ماه یه بار خراب میشه زنگ هم که میزنم میگم خرابه دوباره سرویس کار میفرستن.من میدونم که عیب از خود پکیج است..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۳ دی ۱۳۹۶
تشکر از اطلاعات خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۶ دی ۱۳۹۶
به هیچ عنوان LG نخرید نه کیفیت داره نه گارانتی .
Iran (Islamic Republic of)
امير
۲۳:۰۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
سلام یه یخچال گرفتم که براي ما يك هفته كار كرده خراب شده گارانتي هم معني نداره گارانتي
انتخاب سرويس هم الکی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۶
سلام چطورازیکی ازنمایندگی هاشکایت کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
چی بگم واقعا
Finland
رضا
۰۱:۳۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
برو اداره تعذیرات ببین چجوری پوستشو میکنن برات
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۰۱:۵۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
چرا کسی جواب ادمو نمیده ۲میلیون دادم گوشی ۴بار بردم گارانتی بدتر شده چرا الکی پول میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
پژمان
۱۰:۳۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
به نظر من از شرکت هیمالیا یخچال نخرید زود خراب میشود هم گارانتیش معنایی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
باتشکررر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
يخچال سامسونگ ما درجه اش از حالت نرمال بالاتر بود با نمايندگي تماس گرفتيم براي حل مشكل ايجاد شده تعمير كارشون اومد و شروع به كار كرد آب جوش خواست و ريخت رو قسمت يخ زده
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۱۹ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶
گوشیم سامسونگ s6 بود. گارانتیش هنوز تموم نشده. تو شارژ بود که به دفعه ای صفحه اش سفید و پر از خط شد. بردم نمایندگی سامسونگ. گفتن گوشیت رو زدی زمین و ال سی دی آن سوخته و جزء گارانتی نیست. هر چی گفتم زمین نزوم قبول نکردن. گفتن ببر هر جا خواستی ال سی دی را عوض کن.
خوشون هزینه تعویضشون از جاهای دیگر گرونتر بود و بردم یه جای دیگر که ارزونتر است دادم. وقتی بازش کردن و ال سی دی رو عوض کردن مشخص شد که برد آن سوخته نه ال سی دی که گفتن یک میلیون هزینه بردش است. بردم پیش نمایندگی و بهش جریان رو گفتم. گفتن چون بازش کردی گارانتی دیگه نداره. و به همین سادگی از زیر بار هزینه آن که تقصیر خودشون بود شونه خالی کردن.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۴:۴۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
واقعا دستتون درد نکنه من خودم لباسشویی خریدم.وسیله دیگه ای داده بود با زبون بازی حریفش نشدم اداره تعذیرات شکایت کردم و رسیدگی شد و کامل حقمو گرفتم اما دو هفته ای پیگیر شدم.دست اداره تعذیرات درد نکنه من آشنا داشتم ولی بدون آشنا هم میتونید واقعا پیگیر شید اتحادیه کارم پیش نرفت.تعذیرات پاسخگو هست باور کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
همین سامانه 195 هم که میگن هیچ کاری نمی کنه جز توجیه تخلفات اپراتورهای متخلف یه نمونه اش شکایت 2 سال پیش من که نه تنها حل نشد بلکه درطول شکایت خطمو کامل قطع کردن تامجبورشم بدون دریافت قبض هزینه ای که معلوم نیست چجوری حساب می کنن پرداخت کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
سالها قبل از یک شرکت معروف کره ای یک یخچال خریدیم که چند روز است فریزر آن خراب شده و خیلی سرد نمی شود. بدیهی است که مهلت گارانتی آن تمام شده ولی حتی حاضر نیستند با دریافت هزینه آن را تعمیر کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
گارانتی توی ایران فقط ی حرف روی هواست.همه اینو میدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
الکیه
۱۲۳۴