شرکت گل اسا سرما یخچال فریزر دوقلو دیپوینت خریدم قیمت که با مدل خارجی فرقی نداره هنوز یکسال نشده یخچال از کار افتاده بردن نمایندگی هر روز تماس میگیرم قطعه نیومده خدمات افتضاح
سلام و درود.
یا یک عده در شرکت هیمالیا قصد خراب کردن این شرکت رو دارند و یا هم اینکه هرچی شرکت هیمالیا میگه همش دروغه.
دو ماهه یخچال فریزر خریدیم .آبسرد کن خرابه .دوبار آمدند هنوز درست نشده.دیگه جواب تلفن نمیدن.
من بازنشسته هستم و حدود ۶۰ میلیون تومان هزینه کردم .
خدارو خوش نمیاد .
هرچه تبلیغ میکنید همش دروغه.
خدا ازتون نگذره.
سلام.
من ۶ ماه یخچال بست گرفتم درش بسته نمیشه نمایندگیش ۱ شماره بیشتر نداره که خانوم جواب نمیده یا میگه نصاب اولی باید بیاد درست کنه نصاب هم زنگ میزنیم یا نمیاد یا میگه من انجام نمیدم هر غلطی دوست دارید بکنید .
من واقعا چکار کنم ؟
سلام من یخچال هیمالیا خریدم و بیست روز از نصب ان میگزرد نماینده هم تایید کرده ک داخل کابین زیر پایه نگهداری شیشه ها سوراخ های زیادی دارد و دو ترک هم دارد و بوی بدی میدهد و شرکت گارانتی میگوید سوراخها و ترکها طبیعی است و برای گرفتگی بوی بد فوم هست.باید چطوری شکایت کنم لطفا راهنمایی کنید.
سلام وقت بخیر ما 5.12.1401یخچال دوقلوی سینور خریدیم یک ماه کار نکرده فریزرش سوخت .هر دوماه یکبارم درش خراب میشه باید کلی هزینه کنیم بیان درست کنن حالا نمیدونم کجا زنگ بزنم شکایت بکنم
سلام شکایت من از شرکت هیمالیا هست دوهفته تلویزیون خریدیم کنترلش از افتاده زنگم میزنیم میگن کنترل جزو گارانتی حساب نمیشه باید ۳۸۰هزار تومان پول بریزید تا براتون با هزینه ایاب زهاب بیاریم اصلا رسیدگی نمیکنن
از شرکت ژنرال پین خرید کردم فریزر یک سره کار میکنه هر چی تماس میگیرم جوابگو نیستن اصلاااا پی گیری نمیکنن بهانه های مسخره میارن که چطوری ضمانت میدی ک من بیام
ار شرکت جی پلاس ساید گرفتم نمایندگی برای نصب اومده ساید صفر کار نکرد ۲۵ روز وسط تابستون بدون یخچال موندیم کسی هم پاسخگو نیست . اشتباه کردم جنس ایرانی گرفتم توبه توبه توبه
با سلام بنده دو سال قبل تلویزیون دوو ایرانی خریدم سه دفعه تصویر صفحه سیاه شده الانم به شرکت انتخاب زنگ زدم برا تعمییر میگه چهار میلیون تومان هزینه تعمییر میشه
جاروبرقی بلانتون از شهر لوازم خانگی خریدم...الان موتورش سوخته یک ماهه دادم درست کنم از گارانتی استفاده کنم...هر روز میگن پیگیری میکنیم درست بشه....مردم سر کار نزارید خیر نبینید الهی..جاروبرقی ۵ میلیون برام تموم شده...بدرد نخورترین
جاروبرقی و گارانتی ک تا حالا دیدم
جاروبرقی بلانتون از شهر لوازم خانگی خریدم...الان موتورش سوخته یک ماهه دادم درست کنم از گارانتی استفاده کنم...هر روز میگن پیگیری میکنیم درست بشه....مردم سر کار نزارید خیر نبینید الهی..جاروبرقی ۵ میلیون برام تموم شده...بدرد نخورترین جاروبرقی و گارانتی ک تا حالا دیدم
سلام امیدوارم ک شرکت بلانتون درتهران باتوجه ب مشکلی که برای تلویزیون اینجانب پیش امده پاسخگوی گارانتی محصول خود باشددرغیراینصورت مجبورم ب اداره تعزیرات حکومتی تهران شکایت کنم و هرکسی در شهر و
استان خود میتواند با مراجعه ب تعزیرات حکومتی و ارائه فاکتوروسندو مستندات مربوطه شکایت کرده نه تنها بخاطر حق وحقوق خودش بلکه بخاطردرست کردن امورمملکت عزیزمون ایران .سیدامیرموسویان
عرض سلام و ادب خدمت دوستان
متاسفانه تولید داخل بسیار بی کیفیت و تولیدکننده ها بی تعهد هستند
من هم از شرکت لورچ خرید پکیج داشتم و متاسفانه خسارت به بار آورده و شرکت کاملا با بی احترامی جواب دادن
محصول پکیج لورچ را اصلا پیشنهاد نمیکنم به دوستان
اصلا از وسایل و اقلام ایرانی استفاده نکنید کیفیت ونحوه پاسخگویی صفر هست من یخچال دیپوینت گرفتم بعد از یک سال خراب شده و شرکت هم اصلا پاسخگویی درستی نداره و الان چند ماه یخچال خونه خرابه و جز دکوری خونه شده بعدم فقط زنگ میزنن نظر سنجی میگیرن
سلام بنده 1402/8/25تلوزیون ایکس خریدم چون جشنواره داشت قرار بود دو میلیون برگردونن،الان نزدیک سه ماه هنوز نریختن،چند تا عروسک هم گذاشتن برای پاسخگویی ،مردم از سر باز میکنن،حالا میتونم شکایت کنم یا نه؟؟
من یه تلویزیون دوو خریدم،دوماه بعد خراب شد،و شرکت دوو زیر بار تعویض نرفت و الکی تعمیر کرد.و هروز تلویزیونم خرابه،الان کلا صدا داده تصویر نداره ،و شرکت حاضر به تعمیر نیست.شرکت دوو یا کلاهبرداره
از شرکت پاکشوما ظرفشویی و لباسشویی خریدم لباسشویی مشکل داره و تعمیر کار اومده میگه همینه که هست ال جی که نخریدی.میگم ۲ماه نشده ۵۵میلیون پول دوتا دستگاه گرفتید. لطفا لطفا راهنمایی بفرمایید
از محصولات اسنوا خرید نکنید خدا نکنه به مشکل بخورید فقط تعمیر کار میفر ستن و راهنمایی غلط متاسفانه ما یه ماشین لباسشویی خریدم یکسال دستمون بهش بند شده و هیچ مسئولی پاسخ گو نیست فقط سر کار گذاشتن ما رو
اقا لوازم خانگی با گارانتی شرکت گلدیران را خریداری نکنید.نخرید. گارانتی به شدت افتضاح و بی مسئولیت. تلوزیون های جی پلاس آشغال هستند چندماه اول خراب میشن و گارانتی گلدیران هم کاری نمیکنه. نخرید لعنت به گلدیران لعنت به جنس ایرانی
اقا لوازم خانگی با گارانتی شرکت گلدیران را خریداری نکنید.نخرید. گارانتی به شدت افتضاح و بی مسئولیت. تلوزیون های جی پلاس آشغال هستند چندماه اول خراب میشن و گارانتی گلدیران هم کاری نمیکنه. نخرید لعنت به گلدیران لعنت به جنس ایرانی
درود یخجال الکتروستیل گرفتم ۴۰ روز کشو استوک انداختن دوده داره داخل یخجال اب جمع میشه داخل یخجال گارنتی امده درست نشده استوک فروختن جای نو یخجال دو قلو دستگیره مخفی مسول مشهد ادم اخمق گذاشتن سواد این کارو ندارن مردم نخرین
ما هم حدود سه ماهه یخچال فریزر دوقلو دیپوینت گرفتیم صدای موتورش از صدای جارو برقی هم بیشتره.چند بار تماس گرفتیم اومدن مثلا قطعه عوض کردن ولی مشکلش حل نشده.الانم که دیگه جواب نمیدن.گول کالای ایرانی و سرای ایرانی و تبلیغای دروغین این شرکت و خوردیم .اگه مسول با وجدانی پشت این نظر سنجی هست لطفا پیگیر مشکلات ما باشید ما که دستمون بجایی نمیرسه
من هفته پیش یه لباسشویی خریدم، آقا تکنسین اومد حتی شیلنگ لباسشویی رو عوض نکرد همون قبلی رو بست، سریع توضیحاتو داد گارانتی زد و خداحافظ، ما دو روز بعد برای اولین بار روشنش کردیم، بعد چند دقیقه ارور میده و نمیشوره، زنگ زدیم تکنسین اومده دل و رودش ریخته بیرون میگه قطعه باید تعویض بشه:/ و تعویض نمیکنیم، بعد میگن حمایت از تولید داخلی، تو ک محصول خودتو چهار روز بعد گردن نمیگیری چرا تولید میکنی؟ موقع فروش میگن موتور ایتالیایی ، موقع خرابی پیش میاد؟
مدتی هست که هودی رو خریداری کردم اما متاسفانه از ابتدای کار مشکلی داشته چند بار هم از نمایندگی تماس گرفتم اما هیچ کس پاسخگو نیست ماشاءالله من نمیدونم وقتی نمایندگی صلاحیت رسیدگی به مشکلات محصولاتش رو نداره چرا اصلا نمایندگی میزنه
سلام. کسی میدونه شکایت از این شرکتهای گارانتی رو از طریق تعزیرات انجام بدیم بهتره یا سایت حمایت از حقوق مصرف کننده؟ اصلا نتیجه ای هم داره یا اینجام فقط وقت و اعصابونمون رو تلف میکنیم. حالا اینجام مطرح میکنم مشکل چیه که دو تا بنده خدا اگه سرچ کردن گیر کارخانه یخچال دیپوینت و گارانتی گل آسا نیفتن.
آقا ما یخچال دوقلوی دیپوینت مدل مکس اول مهر خریدیم. یحسازش بجای یخ آب میریزه تو اون قسمت. بالای 30 بار تا حالا با نمایندشون تو شهرستان و خود گل آسا تو تهران تماس گرفتیم از هر 5 بار تماس یک بار میاد هر سری هم که میاد خرابتر میکنه. یعنی تو این سه ماه زندگی نداشتیم واقعا. وقتی هم میگیم وقتی میبینید درست نمیشه باید عوض کنید تو جواب میگن تا روز آخر گارانتی همینجور تعمیرکار میفرستیم درست شد شد نشد هم دیگه بعد اون از رو دوش ما برداشته میشه!!!!!!! مردم دیپوینت نخرید پول و اعصابتون رو به فنا ندید
بنده دوهفته پیش یه تلوزیون ۵۵اینچ ایوا خریدم چند روز پیش داشتیم نگاهش میکیردیم خود ب خود سوخت زنگ زدم نمایندگی بردیم تحویل دادیم الان بعد یه هفته از تبریز به تهران نتونستن تلویزیون و بفرستن حالا جای خوبش اینجاس زنگ زدم نمایندگی میگم تلویزیونتون سوخته میگه آقا شما از کجا میدونین سوخته با یه ابدیت درست میشه ، من ۱۰ساله کارم تعمیرات موبایله ایرادشو تو میخوای ب من بفهمونی این بک لایتش سوخته هیچی دادا هنوز بعد یه هفته هنوز کاری انجام ندادن نمیدونم چیکار کنم ۲۸میلیون پول تلوزیون دادم تورو قران نخرید اشغالن
سلام فوجی پلاس از بدترین برندها ونمایندگی وکارخانه سازنده اصلأ رسیدگی نمیکنند بنده 9/1401 یخچال و فریزر خریداری کردم و هر یکماه تا یک ماه و نیم یانمایندگی میاید برای تعمیر و یا خودم میبرم و درستن شده متاسفانه خود شرکت هم تماس گرفتم ازرییس تا ردهای پایینتر حاضربه مرجوعکردن محصول نیستند انصافن اگر همچین مشکلیبرای خودشان پیش میآمد آیا چشم پوشی میکردنساکتمیشدند
شکایت من از یخچال و فریزر پلادیوم هستش مرتب خطا میده با شرکت هم تماس می گیرم بهم قول دادن رسیدگی کنند هیچ کاری انجام ندادن از نمایندگی آمدن فقط تا تونستم تو مخزن آب یز یخسازم چسب اکواریوم ریختن پول پولمو دور ریختم
موس بی سیم A4tech کمتر از یک ساله خریدم برای بار اول که باطریش تمام شد فرستادیم گارانتی شرکت درستش کرد حالا که دوباره باز همان عیب قبلی براش پیش اومده فرستادیم گارانتی شرکت میگه چون شماره گارانتی که کف موس هست کم رنگ و ناخوانا هست انجام نمیدیم کلی هم توهین کردن که از کجا معلوم جعبه موس مال همین موس باشه اگر شرکت A4tech واقعا کارش درسته چرا شماره گارانتی زیر موس چسبانده حداقل داخل محفظه باطری میچسبوند نه زیر موس که با کارکردن و تماس با موس پد پاک بشه این شرکت داره از زیر مسئولیت شانه خالی میکنه علاوه بر این علت مشکل موس رو هم بهشون یاد دادم بجای تشکر چنین رفتاری کردند اینها برای موس حرفه نیومدن یک چراغ هشدار تعبیه کنند تا مشتری به محض ضعیف شدت باطری متوجه شه و باطری رو عوض کنه تا چنین ایرادی پیش نیاد. موس مذکور با خالی شدن باطری ایراد پیدا میکنه و حتما باید تعمیر بشه این موس کاملا آشغال هست و جز ضرر هیچ سودی به مشتری نمیرسونه شرکت گارانتی اش فقط تهران، خیابان ولی عصر(عج)، خیابان دمشق، پلاک ۲۴ طبقه سوم هست. ما شهرستانی ها هم برای ارسال یک موس حدود ۷۰۰۰۰ تومان باید هر بار هزینه پست بدیم. لطفا موضوع رو بررسی نمایید تا شرکت چنین تخلفی مرتکب نشه و جنس بی کیفیت رو تحویل مشتری نده
شرکت الکتروسان یخچال دوقلو خریدیم یک سال هنوز نشده ده جاش کندن تعمیر کردن تو یکسال یخچال اوراق شد هنوزم مشکل داره پشتیبان های بسیار بی ادب دارند از طرفی دَر یخچال اشتباه آوردن با کلی زدگی و خرابی
با سلام
یک دستگاه فریزر ایستاده با برند سایدون در تیر ماه خریداری کردم اکنون بعد چند ماه برای راه اندازی و اجرای گارانتی هیچ اقدامی انجام نمیدهند و هر چه تماس میگیریم و فروشگاه میرویم پاسخگو نیستند
آدرس پیروزی روبروی ششم نیرو هوایی پلاک ۴۲
شماره تماس ۷۷۱۶۳۵۴۱
واقعا بدرد نخوره تلویزیون مال شرکت گلدیران جی پلاس واقعا باید شاش.... روش ۲ سال خریدم ۳ بار پنل عوض کردم واقعا نخرید به قرآن به درد نمیخوره وقتی هم خراب میشه زنگ میزنی شرکت ۱ هفته بعد میاد
باسلام ودرود لطفا وخواهشا ازشرکت دوو اصلا خرید نکنید کلاهبردار به تمام معنا یخچال ساید گرفتم دست دوم ،موتور صدای تراکتور میده ،پر خط وخش شرکتم اصلا جوابگو نیست پولمو ریختم توسط آشغال ۱۶۹۹هم چندتا عروسک استخدام کرده که بازبون بازی مردم روسرگرم کنند وسرکار بزارند خدالعنتشون کنه
من یک مینی کاش خریدم ۵ملیون یک ماه پیش به اسم AEC بهم گفتن موتورش آلمانی ولی دوبار استفاده دیگه کار نکرد درحالی کهدگارانتی ۲سال ۲ماه دار ولی وقتی تماس میگیرم هیچ توجی نمیکنن وبدرفتاری که میخواستی نخری
سلام
در فروردین ۱۴۰۲یخچال فریزرالکت پاستیل گرفتم و بعداز گذشت کمتر از۴ماه یخساز یخچال دچار مشکل شده و بعداز بازدید نمایندگی مشکل موردنظر را شیربرقی اعلام کرده و بعد از گذشت نزدیک ب ۲ماه نه نماینده و نه خدمات پس از فروش شرکت جوابگو نیستن و هرسری به نحوی میپیچونن
1402/06/14
سلام
در فروردین ۱۴۰۲یخچال فریزرالکت پاستیل گرفتم و بعداز گذشت کمتر از۴ماه یخساز یخچال دچار مشکل شده و بعداز بازدید نمایندگی مشکل موردنظر را شیربرقی اعلام کرده و بعد از گذشت نزدیک ب ۲ماه نه نماینده و نه خدمات پس از فروش شرکت جوابگو نیستن و هرسری به نحوی میپیچونن
1402/06/14
سلام، من تاریخ 20/05/1402 یک دستگاه یخچال و فریزر دیپوینت از سرای ایرانی قم خردیم که 29/05/1402 توسط نصاب نصب شد و بلافاصله نصاب متوجه برق گرفتگی شدید دو دستگاه و همچنین خرابی قطعه الکترونیکی فریزر شدند از 29 ام تا الان مدام با شرکت دیپوینت و سرای ایرانی تماس میگیرم ولی متأسفانه هیچکدام مسئولیت قبول نمیکنن. خانم حبیبی قسمت خدمات پس از فروش دیپوینت به راحتی میگن کف آشپزخونه موکت بنداز و موقع استفاده از یخچال دستکش استفاده کن . متاسفانه همینقدر منطقی و مسئولیت پذیر
سلام تلوزیون جی پلاس GTV-50LU22S. CHCOO دو سال پنج ماه هست خریدیم پنلش سوخته یه سال ما باهاش بیشر کار نکردیم فقد از هفت شب تا دوازده شب روشن بوده حالا میگن 14 میلیون هزینه تعمیرش هست واقعا انصاف است یعنی بیش تر از دوسال وسایلشون کار نمیکنه خدا ازشون نگذره با این وضع گرونی اینم قوز بالا قوز شده
سلام من 9ماهه یخچال دوقلو دیپوینت گرفتم .موتورش سوخته 20روزه ب شرکت نمایندگی زنگ میزنیم سرکار میزارن هی امروز فردا میکنن تو گرمای تابستون بدون یخچال موندیم .کلی وسیله ریختم دور .واقعا نمیدونم کجا میشه شکایت کرد پیگیر شد .
بسم تعالی
اینجانب یک دستگاه یخچال فریزر پلادیوم ۲۳ آبسرد کن و یخساز اتومات به مبلغ ۵۳ میلیون تومان از شرکت الکترواستیل خریداری کردم و به دلایل زیر بسیار متضرر شدم و دچار اذیت روحی روانی و مالی شده ام
۱. با توجه به نصب رایگان مبلغ ۶۰۰ هزار تومان توسط نصاب شرکت دریافت شد باتوجه به اینکه اصول قانونی نصب رعایت و فقط این مبلغ برای ایاب ذهاب گرفته شد
۲. در ۴۸ ساعت اولیه یخساز دستگاه ارور ای ۷ داد و ابریزی از فریزر شروع شد که با تماس و آمدن نمایندگی تشخیص ۷۲ ساعت تست قرار بر تعویض قطعه یخساز شد که با گذشت دو ماه شرکت مرتب تماس بنده را با نیت سربازکنی با دروغ های بسیار که تحریم هستیم قطعه نداریم شرکت آتش گرفته نماینده بیمارستان هست ودر آخر هم با بی ادبی که برو شکایت کن هیچکس نمیتونه کاری کنه همینی که هست که بنده صدای این شخص را ضبط کردم و توهین زیاد که واقعا این نتیجه حمایت از تولید داخلی هست لذا بنده از این شرکت به علت عدم تعهد کاری شکایت دارم
۱۱ماه پیش تلویزین ۵۸ اینچ هیمالیا خریدم الان یک ماه است در نمایندگی خوابیده وعلت ان هم مشکل برد میباشد که چندین مرحله از شرکت پیگیری کرده ام ولی تا به امروز هنوز به نتیجه تی نرسیده ام ...
من ۷ماه پیش یخچال دوقلوی سوزان خریدم دوماه پیش فریزرش گرمامیدادزنگ زدم نمایندگی گفتن ۴۸ساعت ازبرق بکش مشکل حل میشه الان دوباره همونجوری شده کلی وسایل خراب شده هرچندوقت یک باراینجوری بشه که کلی تواین گرونی وسایلام خراب میشه به کجابایدشکایت کنم
سلام من دوتا یخچال خریدم سیلور هاوس اصلا راضی نیستم از اول خراب در اومدن چند بار هم اومدن درست کردن ولی درست نشد اصلا راضی نیستم .هی درجه اش میاد پایین وسایلهای داخلش خراب میشن
سلام لطفاً بفرمایید آدرس شکایت از شرکت محصولات لوازم خانگی آزور در استان قم چیست چگونه می توانم از بخش گارانتی تعویض یکساله دارد شکایت کنم منتظر پاسخگویی بموقع شما هستم
سلام من سرویس کارانتی امد یخچال لباس شویی وظرفشویی رو نصب کرد و سه تا محافظ ودوتا فیلتر دوتا شیر وصل کرد از من هفت میلیون گرفت من هنوز موندم چقدر زیاد گرفته کجا باید شکایت کنم راهنمایی کنید لطفا
سلام..من دو ماه قبل ی لپ تاپ لنوو از مجتمع پایتخت خریدم الان دچار مشگل شده ..گارانتی پلازا داره.الان ک نمایندگی بردم میگن لپ تاپ باز شده شامل گارانتی نمیشه..درصورتی اصلا باز نشده
کلا از مجتمع پایتخت خرید نکنید و به گارانتی پلازا اعتماد نکنید ..
سلام به هم شهرستان گرامی کمتر از یک ساله تلویزیون هیمالیا گرفتم بیش از سه بار رفته برا تعمیر هربار یه جای دیگه خراب شده نظره من اینه اصلا تولید ملی قاعده ندارن اگر میخوابن پول بریزم دور برین ملی شو بحرین
سلام به هم شهرستان گرامی کمتر از یک ساله تلویزیون هیمالیا گرفتم بیش از سه بار رفته برا تعمیر هربار یه جای دیگه خراب شده نظره من اینه اصلا تولید ملی قاعده ندارن اگر میخوابن پول بریزم دور برین ملی شو بحرین
جالبه آدرس سایتی رو گذاشتید که کار نمی کنه بعد میگید برید شکایت کنید. همه تو ایجا هر کاری دلشون می خواد می کنند چون قانونی نیست که جواب گو باشه . قهوه ساز گستروبک گرفتم بعد 2 هفته خراب شد . گارانتیشم پاسخگو نیست می گه قطعه نداریم باید صبر کنید 2 ماهه دستگاه نو رو نمی تونم استفاده کنم. متاسفانه یه کار درست تو این مملکت انجام نمی شه همش وعده .....
شرکت گلدیران چون رقیب ندارد ورانت خوار هست وهیچگونه قطعه اصلی ندارد به همین خاطر مشتریان خود رابه هردلیلی میپیچونه واز دادن خدمات ضمانت وگارانتی سرباز میزند از کلیه کسانی که قصد خرید از این برند را دارند استدعا دارم خود داری نمایند چون به هیچ تعهدی نسبت به مشتری پایبند نیستند و مردم را دور میزنند ودروغگو هستند مناین مطالب را که مینویسم تجربه ای است که این روزا ازاین برند متضرر شده ام هر که خرید کند از گلدیران زندگی خود را کرده ویران
شرکت گلدیران باهمت نمایندگی اسلامشهر گرانتی یخچال الجی ماراکه تا ۱۴۰۴ ضمانت داشت هیچی کردن تا تواین اوضاع بد اقتصادی ما ۱۲ میلیون تومان موتور بخریم این انصافه همش پشتیبانی دروع گارانتی ضمانت یعنی دروغ محض همش یرکاری من که ازمجموعه گلدیران خصوصا نمایندگی اسلامشهر ناراضی ام وهیچ مراجعی هم نیست که حق مارا بگیرد دروع دروغ ودروغ
اصلا برند دوو خوب نیست تو این یک سالی که تلویزیون دوو خریدم دو بار به مشکل برخوردم یک ماه بعد از خرید رو پنلش خط افتاد که با کلی پیگیری و چون قابل تعمیر نبود و ضعف شرکت رو ثابت میکرد عوض کردن و با پرداخت مبلغی یک مدل دیگه برامون ارسال کردن اما تقریبا بعد از چند ماه دیگه حالا صفحه نمایش تلویزیون جدیدمون کاملا تار شده و شرکت اصلا پاسخ گو نیست. لطفاً برند دوو نخریدتو این اوضاع اقتصادی بد خدمات خاصی برای این شرکت وجود ندارد.
واقعا شرکت مزخرفیه 11روز موندم بدون یخچال هیچ کسی هم جواب گو نیست یخچال آکبند یک روز بیشتر کار نکرد واقعا اگه نمیتونید خدمات پس از فروش بدید تولید نکنید
سلام حدود یک سال ونیم هست یخچال دوو خریدم،سه بار نمایندگی اومده،الانم میگن موتورش مشکل داره،یک هفته هست منتظریم که بیان،تو این گرما بدون یخچال اشکمون در اومد،خدا ازشون نگذره،محصولات دوو نخرید،بیچاره شدم
سلام حدود بک هفته هست یه ماشین لباس شویی دوو خریداری کردیم
بعداز تماس مکرر برای نصب یک نصاب برامون فرستادن که متوجه شد برد مشکل داره الان نه فروشنده نه نمایندگی پاسخگو نیستن به ۱۶۹۹ زنگ میزنیم هی امروز فردا میکنن واسه پیگیری فروشنده ام پولشو گذاشته تو جیبش میگه به من ربط نداره توروخدا رسیدگی کنید
من پدرم یه کارگرساده زحمت کشه با هزار زحمت پول ماشین لباس شویی داده خدارو خوش نمیاد الان باید چیکار کنیم توروخدا راهنمایی کنید
من یه یخچال فریزر خریدم اسمش سینور یک ساله خریدم یک ماه کار نکرده یه بار آمدن بردن درست کنن ۲۰ روز نگه داشتن بعد آوردن درست نکردن خودشون هم میدونم چی تحویل مردم میدن که پیگیرش نمیشن درستش کنن خواهش میکنم راهنمایی کنید
باسلام یک هفته پیش یه یخچال ۲۴ فوت خریدیم نصاب اومد زد به برق کاغذ گارانتی رو دارد ۱۲۰هزار تومان هم هزینه گرفت رفت. کلا یخچال اتوماتیک نمیکنه حداقل ۵۰ باز زنگ زدیم کسی نه پاسخگو هست نمیاد درستش کنه
از سام سرویس و سامسونگ به هیچ وجه خرید نکنید یخچال من از روز اول یه آبریز ساده مشکل داره هر چی زنگ میزنم به شرکت فقط میگن ثبت میکنیم و از اینور این آدم نمایندگی میگه نمیام من نمیدونم این چه شرکتی هست که یه نصاب ازش هیچ حسابی نمیبره و میگه به شرکت هم بگو هیچ کاری نمیتونن بکنن مگه مسؤلیت نداره قرار داد ندارن خب نمیتونه کار قبول نمیکرد، شاید اون کسانی که میدونن این مساعل چقدر به ضرر شکت هست در جریان نیستن نمیدونم، ولی من تا جایی که بتونم اطلاع رسانی می کنم
یخچال فریزر هیمالیا خریدم اما صدای فن هم یخچال و هم فریزر زیاده با شرکت هیمالیا تماس گرفتم اما بعد از چند ماه هنوز هیچ اقدامی نکردند کجا باید شکایت کنم لطفاً راهنمایی کنید
یه فریزر استیل هاوس خریدم از روز اول تا الان که یکساله مشکل داره هزار بار تعمیرکار اومده ولی هنوز مشکلش حل نشده اگه مشکلشون حل نکنن رسانه ایش میکنم که دیگه کسی ازشون خرید نکنه
یک کولر ۲۴ هزار سوپرانو خریدم وبعد از ۳سال موتور کولر سوخت حالا که به نما یندگی رفتم وکولر رو برای تعمیر دادم نمایندگی با ترفندهای مختلف حاضر به تعمیر کولر نیست ونمیدونم به کجا شکایت بکنم خدا لعنتشون کنه
سلام متاسفانه ماشین لباسشویی از شرکت پاکشوما خریدیم صداش خیلی زیاد و روی اعصابه یک ماهه زنگ میزنم نمایندگی اصلا جوابگو نیستن اصلا از پاکشوما خرید نکنید
اگر شکایت کنیم پیگیری میکنن؟
سلام لطفاهرکسی که باگارانتی لوازم خانگی مشکل داره حتما درسامانه جامع گارانتی وبازرسی وتعزیرات خکومتی شکایت کنید تاامارشکایتها شون بره بالا وشایدفکری به حال اینها بکنند.من 2ماه پیش ودیگری 6ماه پیش 2دستگاه لباسشویی اسنوا ودوو ویک سال قبل تلویزیون دوو خریدم الان خراب شده گارانتی جوابگو نیستن لطفا جنس ایرانی مخصوصا اسنوا ودوو ازشرکت انتخاب نخرید نخرید نخرید علنا به شعورتون توهین میکنند واالسلام
منم یخچال دیپونت خریدم به هر کی زنگ میزنم جوابگو نیستن چطور میشه شکایت کرد از طریق تعزیرات؟
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
چطور میشه شکایت کرد تعزیرات؟
علی
۰۱:۱۰ ۱۶ تير ۱۴۰۱
یخچال ساید جی پلاس خریدم از روز اول ابسردکنش کار نمیکرد(نه یخ+نه اب)به نمایندگی زنگ زدیم ۱۰بار تکنسین اومد متوجه ایرادش نشد به شرکت توقع داره جنسی که ۱۲روزه خریدیم اجازه بدیم قطعه عوض کنن در صورتی که اگه جنسی زیر ۱ماه خراب باشه مرجوع میکنن
تلویزیون سامسونگ خریدم رو صفحه خط ابی می افتاد ی دونه نو اوردن این بردن بازم این اتفاق افتاد ی دونه مدل بالاترشو اوردن ی کارت هدیه هم بهمون بابتش دادن شرکت یعنی این،نه شرکت بدردنخوره گلدیران که نه کیفیت داره نه مسئولی که پاسخگو باشه
توروخدا از این محصولات اشغال ایرانی بی کیفیت گلدیران+جی پلاس نخرین
خدا لعنتشون که که انقدر با اعصاب ادم اونم تو شرایط اقتصادی الا۲ن بازی میکنن
یخچال فیلور خریدم، بخدا همه چیز یخ می زنه حتی در بالاترین دما! صدای آن از موتور جت بیشتر است، خاموشش کردیم نمی توانیم استفاده ش کنیم، بخدا توانایی خرید یخچال دیگه ای هم نداریم، هیچ کدام را گارانتی قبول نداره، خداوند تمام افراد و مسیولین شرکت فیلور سرطان بگیرند و به درک حاصل شوند.
سلام به همگی واقعاچه کسی یاچه ارکانی باید به دردمارسیدگی کنه
یکماه چنین یخچال یورواستارساخت ایران خریدم یک هفته بردن گاز
پرکردن الان دوباره یکسره کارمی کنه زنگ زدم گفتم اینکه دوباره یکسره
کارمی کنه یه بارمیکه درجه یخچال و کم کن یه بارمیکه درجه فریزروکم
کن هنوز هم همینطوره شما می دانید کجاشکایت کنم ؟
لوازم خانگي تكنوهاوس نخريد من يه ماشين ظرفشويي تكنوهاوس خريدم بعد يك هفته پيگيري با تماس و پيامك و واتس آپ اومدن براي نصب و هنوز نصب تموم نشده مثل گردنه بگيرا ازم دويست تومن هزينه نصب گرفتن و موقه تست نصب مشخص شد از زير دستگاه آب ميده بيرون و دستگاه سوراخ و نشتي شديد داره و هر چقدر زنگ زدم كارشناساي تكنوهاوس و مديراش كه تلفني صحبت كردم باهاشون مي گفتن جنس ايراني همينه و ديگه خريدين.خيلي بي مسئوليت هستن.
یعنی من از اینکه تلویزیون دوو خریدم بخاطر خدمات پس از فروش مثل سگ پشیمانم .چهارروزه قراره بیان نصب کنن .اصلا صاحب نداره دوتا عروسک گذاشتن پشت تلفن هیچ صلاحیتی هم ندارن .واقعا متاسفم برای خودم .که نرفتم از بانه بگیرم
دوو واقعا افتضاحه شرکتش ، مردم باید بدونن خرید محصولات دوو به دلیل خدمات پس از فروشی که نداره و مردم رو واقعا اذیت میکنن اشتباه بسیار بزرگی هستش که وقت و پول و اعصاب آدم رو نابود میکنه ، برای شما سرویسکار نیومده که نصب کنه ، برای لباسشویی دوو ما اومدن برای تعویض لاستیک درب ، تعمیرکارشون 3 ملیون خسارت زده به بدنه ماشین لباسشویی ، یعنی داغون کرده بدنه لباسشویی رو و تازه بعد از سه ماه شرکت دوو به من میگه ما لاستیک دور درب لباسشویی شما رو با هزینه کمتر درست میکنیم یکو سیصد برای یه لاستیک دور درب لباسشویی گفته بودن که احتمالا میخوان صد تومن کم کنن ، خیلی واقعا دزد و بی مسولیت و وقیح هستند ، یه لاستیک درب برام اندازه خرید یه لباسشویی هزینه برداشته پاسخگو هم نیستند ، مردم لطفا محصولات دوو رو نخرید پشیمون میشید
ن
۰۲:۱۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
الکترواستیل نخرید واقعا مزخرفه ، من ۱۵ روز فریزر الکترواستیل خریدم از روز اول هی برفک میزنه هرچی هم نمایندگی شون زنگ میزنم پشت گوش میندازن اصلا ب خودشون زحمت نمیدن بیان نگاه کنن ، ۱۴ میلیون پول انگار ریختم تو سطل زباله
یا یک عده در شرکت هیمالیا قصد خراب کردن این شرکت رو دارند و یا هم اینکه هرچی شرکت هیمالیا میگه همش دروغه.
دو ماهه یخچال فریزر خریدیم .آبسرد کن خرابه .دوبار آمدند هنوز درست نشده.دیگه جواب تلفن نمیدن.
من بازنشسته هستم و حدود ۶۰ میلیون تومان هزینه کردم .
خدارو خوش نمیاد .
هرچه تبلیغ میکنید همش دروغه.
خدا ازتون نگذره.
من ۶ ماه یخچال بست گرفتم درش بسته نمیشه نمایندگیش ۱ شماره بیشتر نداره که خانوم جواب نمیده یا میگه نصاب اولی باید بیاد درست کنه نصاب هم زنگ میزنیم یا نمیاد یا میگه من انجام نمیدم هر غلطی دوست دارید بکنید .
من واقعا چکار کنم ؟
جاروبرقی و گارانتی ک تا حالا دیدم
استان خود میتواند با مراجعه ب تعزیرات حکومتی و ارائه فاکتوروسندو مستندات مربوطه شکایت کرده نه تنها بخاطر حق وحقوق خودش بلکه بخاطردرست کردن امورمملکت عزیزمون ایران .سیدامیرموسویان
متاسفانه تولید داخل بسیار بی کیفیت و تولیدکننده ها بی تعهد هستند
من هم از شرکت لورچ خرید پکیج داشتم و متاسفانه خسارت به بار آورده و شرکت کاملا با بی احترامی جواب دادن
محصول پکیج لورچ را اصلا پیشنهاد نمیکنم به دوستان
آقا ما یخچال دوقلوی دیپوینت مدل مکس اول مهر خریدیم. یحسازش بجای یخ آب میریزه تو اون قسمت. بالای 30 بار تا حالا با نمایندشون تو شهرستان و خود گل آسا تو تهران تماس گرفتیم از هر 5 بار تماس یک بار میاد هر سری هم که میاد خرابتر میکنه. یعنی تو این سه ماه زندگی نداشتیم واقعا. وقتی هم میگیم وقتی میبینید درست نمیشه باید عوض کنید تو جواب میگن تا روز آخر گارانتی همینجور تعمیرکار میفرستیم درست شد شد نشد هم دیگه بعد اون از رو دوش ما برداشته میشه!!!!!!! مردم دیپوینت نخرید پول و اعصابتون رو به فنا ندید
یک دستگاه فریزر ایستاده با برند سایدون در تیر ماه خریداری کردم اکنون بعد چند ماه برای راه اندازی و اجرای گارانتی هیچ اقدامی انجام نمیدهند و هر چه تماس میگیریم و فروشگاه میرویم پاسخگو نیستند
آدرس پیروزی روبروی ششم نیرو هوایی پلاک ۴۲
شماره تماس ۷۷۱۶۳۵۴۱
در فروردین ۱۴۰۲یخچال فریزرالکت پاستیل گرفتم و بعداز گذشت کمتر از۴ماه یخساز یخچال دچار مشکل شده و بعداز بازدید نمایندگی مشکل موردنظر را شیربرقی اعلام کرده و بعد از گذشت نزدیک ب ۲ماه نه نماینده و نه خدمات پس از فروش شرکت جوابگو نیستن و هرسری به نحوی میپیچونن
1402/06/14
در فروردین ۱۴۰۲یخچال فریزرالکت پاستیل گرفتم و بعداز گذشت کمتر از۴ماه یخساز یخچال دچار مشکل شده و بعداز بازدید نمایندگی مشکل موردنظر را شیربرقی اعلام کرده و بعد از گذشت نزدیک ب ۲ماه نه نماینده و نه خدمات پس از فروش شرکت جوابگو نیستن و هرسری به نحوی میپیچونن
1402/06/14
آبازداخلیخچال بیرون می ریزد ویاعرور میدهدبرای ۵بارهستکه۳بارنمایندگیآمدبرایتعمیرو۲مرتبهبندهبوردمتعمیروشرکتزیربارتعویضمحصولخودنمیرودودراینچندوقتکلیهزینهایابذهابوکارشناسدادهام
اینجانب یک دستگاه یخچال فریزر پلادیوم ۲۳ آبسرد کن و یخساز اتومات به مبلغ ۵۳ میلیون تومان از شرکت الکترواستیل خریداری کردم و به دلایل زیر بسیار متضرر شدم و دچار اذیت روحی روانی و مالی شده ام
۱. با توجه به نصب رایگان مبلغ ۶۰۰ هزار تومان توسط نصاب شرکت دریافت شد باتوجه به اینکه اصول قانونی نصب رعایت و فقط این مبلغ برای ایاب ذهاب گرفته شد
۲. در ۴۸ ساعت اولیه یخساز دستگاه ارور ای ۷ داد و ابریزی از فریزر شروع شد که با تماس و آمدن نمایندگی تشخیص ۷۲ ساعت تست قرار بر تعویض قطعه یخساز شد که با گذشت دو ماه شرکت مرتب تماس بنده را با نیت سربازکنی با دروغ های بسیار که تحریم هستیم قطعه نداریم شرکت آتش گرفته نماینده بیمارستان هست ودر آخر هم با بی ادبی که برو شکایت کن هیچکس نمیتونه کاری کنه همینی که هست که بنده صدای این شخص را ضبط کردم و توهین زیاد که واقعا این نتیجه حمایت از تولید داخلی هست لذا بنده از این شرکت به علت عدم تعهد کاری شکایت دارم
کلا از مجتمع پایتخت خرید نکنید و به گارانتی پلازا اعتماد نکنید ..
خدمات پس از فروشش صفر
یک هفته اس یخچال رو خریداری کردیم برای نصبش نمیان
بعداز تماس مکرر برای نصب یک نصاب برامون فرستادن که متوجه شد برد مشکل داره الان نه فروشنده نه نمایندگی پاسخگو نیستن به ۱۶۹۹ زنگ میزنیم هی امروز فردا میکنن واسه پیگیری فروشنده ام پولشو گذاشته تو جیبش میگه به من ربط نداره توروخدا رسیدگی کنید
من پدرم یه کارگرساده زحمت کشه با هزار زحمت پول ماشین لباس شویی داده خدارو خوش نمیاد الان باید چیکار کنیم توروخدا راهنمایی کنید
لطفا رسیدگی کنید
اگر شکایت کنیم پیگیری میکنن؟
تلویزیون سامسونگ خریدم رو صفحه خط ابی می افتاد ی دونه نو اوردن این بردن بازم این اتفاق افتاد ی دونه مدل بالاترشو اوردن ی کارت هدیه هم بهمون بابتش دادن شرکت یعنی این،نه شرکت بدردنخوره گلدیران که نه کیفیت داره نه مسئولی که پاسخگو باشه
توروخدا از این محصولات اشغال ایرانی بی کیفیت گلدیران+جی پلاس نخرین
خدا لعنتشون که که انقدر با اعصاب ادم اونم تو شرایط اقتصادی الا۲ن بازی میکنن
یکماه چنین یخچال یورواستارساخت ایران خریدم یک هفته بردن گاز
پرکردن الان دوباره یکسره کارمی کنه زنگ زدم گفتم اینکه دوباره یکسره
کارمی کنه یه بارمیکه درجه یخچال و کم کن یه بارمیکه درجه فریزروکم
کن هنوز هم همینطوره شما می دانید کجاشکایت کنم ؟