نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶۱
در انتظار بررسی: ۴
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا علیزاده
۱۵:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود بر شما ،متاسفانه من از آذر 1400 ماشین ظرفشویی بوش سری 8 نصب کردم ولی هنوز بعلت مشکل نداشتن بخار قادر به استفاده از آن نیستم و هر چه با گارانتی تاپ سرویس تماس می گیرم متاسفانه پاسخ مناسبی بمن نمی دهند و سرویس کارانش هم با ادبیات نامناسب و آمر مآبانه می گویند طریق استفاده را بلد نیستید که متخصص از بیرون برای بازدید آوردم که نظر دادن دستگاه نقص تولید بخار دارد ،حال ما ماندیم یک ظرفشویی بوش سری 8 بی مصرف و تاپ سرویس غیر پاسخگو که جالبه فقط یک خانوم کارمند آن هستش ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام یخچال دیپوینت مدل باس گرفتم موتورش صدا میخوره یخ سازش هم کار نمی کنه دومرتبه تعمیرکار اومده نتونسته تعمیر کنه وفعلا هیچ جواب قانع کننده ای نمیدن لطفا کالای ایرانی اشغال نگیرن
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۰۳:۲۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
3ماه یه یخچال دیپوینت مدل مکس خریدیم یک ماه ونیم کلا خاموشه و خرابه کاربرد کمد داره چند بار نمایندگی اومده بازهم خرابه و درست نشده.حیف 30 تومن پول که حروم این برند کردیم آخه جنس نو تعمیر بشه چندسال کارمیکنه اصلا نخرید.
Iran (Islamic Republic of)
ثریا
۲۰:۵۲ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
دیپوینت تی سون گرفتم اززمان تحویل خرابه وسرماش مشکل داره نمایندگی پدر دراورد تایکی رو فرستاد سنسورش وبردش خرابه نه پاسخ گوهستن ونه پیگیری میشه یک ماهه اسیرمون کردن اینم از کالای ایرانی
باتبلیغات جورباجور میفروشن ازکارخونه خراب درمیاد.....
Iran (Islamic Republic of)
داود کلاته
۱۴:۵۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
یخچال مدل مکس دیپوینت خریدم از روز اول خرابه به نمایندگی هم زنگ میزنم میگه باشه تعمیرکار میفرستم الان یک ماه هیج خبری نیست .اشتباه کردم جنس بانه ایی نخریدم.نخرید لوازم ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۲ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
حدود ۲ ماه پیش یه هود اشپزخانه خریدم.نصاب اومد نصب کرد برگه گارانتی رو هم داد.ما شاید به تعدا د انگشتای دست این هود رو روشن کردیم.۹ فروردین رفتیم بیرون امدیم خونه دیدیم خونه اتیش گرفته تمام سرمایم سوخت .گزارش اتش نشانی مشکل رو از هود اعلام کرده .الان میشه از شرکت گارانتی شکایت کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۲ فروردين ۱۴۰۱
حدودا ۹ماه پیش یه ایفون ۱۲پرو مکس گرفتم گارانتی شرکتی بود اما چند هفته پیش گوشی یهو خاموش شد و روشن نشد الان هیچکس جوابگو نیست شرکت همش منو میدوبونه
چطور باید ازش شکایت کنم ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سروش
۲۳:۲۳ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
مشکل باشگاه ورزشی استان خوزستان چیه؟ مشکل باشگاه ورزشی در اهواز چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
حمیداحمدی
۱۱:۵۲ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام من حدود ۳۰ ماه پیش تلویزیون ایکس ویژه خریدم بعد یک سال بعضی وقتها خط روی تصویر می آمد یا تصویر یهویی قط میشد بعد وصل میشد تا اینکه یک ماه پیش کلا تصویر سیاه شد ب نمایندگی مراجعه کردم گفتند لامپ LED سوخته و گارانتی هم ۲ ماه پیش تمام شده بعد ۳ روز و اخذ مبلغ یک میلیون و هفتصد هزار تلویزیون تحویل من شد در حال حاضر تصویر بصورت شطرنجی میباشد و نمایندگی هیچ مسئولیت در قبال ایراد تلویزیون قبول نمیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام ،یک ماه پیش یخچال یوروویژن خریدم از همون روز خرابه شرکت هم سرکارم گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ابریشم باف
۰۵:۲۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
روح اله صادقی
۰۰:۵۴ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
من هفته پیش رفتم شرکت عمران تل خیابان نجات الهی ولی متاسفانه موبایلی که یکسال پیش خرید کردم وهشت ماه گارانتی داشت به گفت موبایل شما ایراد نداره که آخرش هم جالب بود میگه برو فلش کن من از سمت غرب تهران به شرق تهران رفتم جواب سربالا شنیدم وار چند موبایل فروش علاالدین وپاساژ چارسو پرسیدم گفتن اگه خودت درستی کنی شرکت قبول نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
امیری
۱۷:۲۵ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
ما از فروشگاه عصر جدید در امین حضور ماشین ظرفشویی خریداری کردیم و بابت گارانتی هزینه اضافی پرداخت کردیم آنهم به اعتماد حرف آقای شرفی فروشنده اما بعد از گذشت یک ماه لکه های زنگ درون دستگاه ایجاد شد که بعد از بررسی ها مشخص شد نصاب که از طرف نمایندگی فرستاده شده بود از مایع جرمگیر تاریخ گذشته استفاده کرده اما حالا نه فروشنده نه نمایندگی پاسخگو نیستند و فقط از ما خواسته اند در سامانه شکایت خود را ثبت کنیم چون میدونن نتیجه ای نداره در حالیکه برادرم هم این دستگاه رو از بانه خریداری کرده و به طی این دو سال هیچ مشکلی نداشته،به هیچ عنوان فریب گارانتی در ایران رو نخورید
Iran (Islamic Republic of)
علي شريفي
۱۶:۳۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام
حدود يكماه پيش يكدستگاه بخارشوي دلونگي رو براي تعمير به نمايندگي مركزي دلونگي در خيابان پيروزي فرستادم، بعد از گذشت يكهفته دستگاه تعمير شده به منزل ارسال و مبلغي هم بعنوان دستمزد دريافت كردن، هنگام باز كردن دستگاه متوجه شدم اين دستگاه كلاً با يك دستگاه مشابه با ظاهري كهنه عوض شده، الان بعد از گذشت سه هفته مدير مجموعه آقاي يكتا ميگن دستگاه رو به شركت ارسال كنيد ما متوجه شديم فقط قاب كناري دستگاه با مشتري ديگه عوض شده، در صورتيكه كل دستگاه از ديد ما عوض شده. من تقاضاي خسارت و درخواست يكدستگاه نو شدم، لطفاً راهنمايي بفرماييد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
از سام سرویس و سامسونگ دیگه باید ترسید.
لباسشویی اینورتر بردش ایراد پیدا کرد بعد از یک ماه عراقی با مبلغ دو میلیون تومان تعمیر شد بعد چهار ماه دوباره خراب شد.با تماس به سام سرویس فقط درخواست تعمیر ثبت کردند گفتند به نمایندگی بگید اونجام گفتن به سرویس کار بگید سرویس کارهم فقط دنبال گرفتن مزد خودش بود و گفت اون کلا خاموش نبوده برد الان چون کلا خاموش شده یک ایراد دیگه است.الانم متاسفانه تو نظرات با نام سام سرویس نوشتن شش ماه گارانتی میکنند تعمیرات رو کلا همچین چیزی نیست .
خلاصه لباسشویی که الان ۱۷ ملیون قیمتش هست رادو ملیون تومان به یک تعمیرکار فروختم.تا از این وبلاگ گردن و آینه دق خلاص شم.
Iran (Islamic Republic of)
سام سرویس
۰۹:۴۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
مشتری گرانقدر
تمامی خدمات تعمیرات سام سرویس به مدت 6 ماه گارانتی دارد.لذ اگر در این مدت همان ایراد تکرار گردد خدمات ارائه شده رایگان می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
خسروشاد
۰۸:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یک تلویزیون ال چی ۶۵اینچ اُلد با قیمت بسیار گران و ضمانت گلدیران خریداری کردم یک سال نشده رنگ تصویر قاطی میکنه کارشناس اومده میگه باید صفحه ال سی دی کلا تعویض بشه حدودا ۳۵میلیون هزینه داره .اصلا به گارانتی هااعتماد نکنید همه کلاهبرداری هست .واین که افتضاح ترین تلویزیون ال جی هست که دستگاههای به درد نخور خودش رو با قیمت سرسام آور میفروشه وبعد از یک سال خراب میشه و این وسط مردم عادی متضرر خواهند بود شرکت ضمانت کننده گلدیران هم مسئولیت قبول نمیکنه ومی گوید تحریم هستیم و قطعات نداریم.واقعا جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۲:۲۷ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
سلام و درود خدمت هموطنان عزیزم
جنس ایرانی خوب و بد داره
یعنی ۵۰ ۵۰ هست و یکی از دلایلی که جنس ایرانی انتخاب می کنیم قیمت مناسبش هست
در کل پیشنهاد میشه پول بیشتری بدیم و جنس خارجی با نمایندگی حضوری خرید کنیم
و تست کامل بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی جعفری فر
۱۳:۱۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یه تلوزیون جی پلاس 50اینچ خریدم بعد یه پیامک برام اومد گلدیران که یه شماره شبا بفرستین برا هدیه منم فرستادم قرار شده تا 30روز کاری به گفته خودشون بریزن الان 2ماه شده هنوز نریختن میخواستم بدونم سر کاریه یا نه چون من قبلا ال جی داشتم خیلی طرفدار ال جی بودم الانم که تلوزیونم عوض کردم ال جی نبود گفتن جی پلاس برند دوم ال جیه که خریدم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۴۰ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام خدمات سرویس شرکت بوتان در شهر بروجرد افتضاح است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۲۹ دی ۱۴۰۰
سلام دوستان سمت لوازم خانگی پاک شما اصلا نرید گارانتی الکی هست یک ورق به عنوان گارانتی الکی تو کالا بی مصرف میذارن بعد تایید می کنند گارانتی باید بیاد نصب کنه گارانتی هم میاد یه پول حسابی میگره بعد هر قطعه که خرابه زنگ میزنی میگن شامل گارانتی نمیشه الان لباسشویی ویخچال پاک شما خریدم 40ملیون پولدادم کارگرم ازکجابیارم درست کنم
Iran (Islamic Republic of)
مينا خليلي
۱۴:۳۴ ۲۵ دی ۱۴۰۰
يخچال و فريزر سينجر خريداري كردم از زمان تحويل خراب بوده تا الان كارشناسهايي رو هم كه فرستادن وارد نبودن من تمام قطعات رو عوض كردم طي 2 سال باز درست نشده در نهايت كارشناس ميگ فقط برد مونده تا تعويض بشه يك مليون تومن هزينه داره تعويض كنيم شايد درست بشه به نظر شما غلط كردم كافي نيست 09120546925
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۲ دی ۱۴۰۰
سلام‌ماهشت ماهه یه لباسشویی زیرووات خریدیم خراب شده یه ازخدابی خبری اومد یه قطعه اش که خراب بودوورداشت ورفت که بیاد الانم هرچی زنگ میزنیم جواب نمیده تلفن شکایاتم‌زنگ میزنم نمیگیره باید چیکارکنم خاک برسرشان بااین جنساتونو همون گارانتی تون خداازتون نگذره که بیچاره کردین مارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۲۰ دی ۱۴۰۰
سلام ب نظر من اصلا یخچال فریزر هیمالیا دو قلو نخرید چون خدمات پس از فروش فقد آدما علاف میکنن ما زنگ زدیم ب خدمات گفتن باهاتون تماس می گیریم ولی تماس نگرفت چن د ساعت هم مارا علاف کردن تا جواب بدن
Iran (Islamic Republic of)
یاشگین
۱۴:۴۲ ۱۹ دی ۱۴۰۰
من دو تا جارو برقی گرفتم از شرکت تکنو دو تا مشکل داره تو این یک سال یکی در میان گارانتی هست حاضر نیستن درستش کنن من چیکار باید کنم کجا باید پیگیری کنم دیگه عاجز شدم
Iran (Islamic Republic of)
جعفرعبادی
۲۰:۵۴ ۱۱ دی ۱۴۰۰
کارانتی کسراپارس به کارانتی خوداهمیت نمیده من ال سی دی گوشیمو دادم عوض کردند بی کیفیت ترین ال سی دی رانداختند دوبارهم برگرداندم ولی قبول نکردند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۱:۴۵ ۰۹ دی ۱۴۰۰
اسنوا دیگه شورشو درآورده کالا رو که ۱۰ ماه دیگه میده بعدشم که وقتی تحویل میدن یه آشغال میدن آخه خدا ازتون نگذره این از کالاتون اون از این تحویل دادنشون خدا لعنت کنه باعثو بانیشونو
Iran (Islamic Republic of)
وحید رعیت بر
۰۰:۰۳ ۰۶ دی ۱۴۰۰
من سال ۹۶ یخچال اسنوا خریدم دوبار بردم نمایندگی
Iran (Islamic Republic of)
امیر رضایی
۱۶:۰۱ ۰۵ دی ۱۴۰۰
اگه تو زنجان هستید محصولات هیمالیا مخصوصا یخچال هیمالیا نگیرید کیفیت آشغال ،نماینگی واسه تعمیرات فقط یه شماره میگیری اونم اصلا جواب نمیدن ،دوباره باید بری یه مارک دیگه خرید کنی ،یه بار خرید کنید محصولات خارجی بخرید حداقل ده سال کار میکنن
Iran (Islamic Republic of)
رازلیقی
۲۲:۱۹ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
سلام چرا این شرکت اخوان به گارانتی خود بی توجه به جوون بی تجربه رو میفرستن برا نصب و ضمانت و گارانتی بعد هم به دلایلی بهونه میارن و گارانتی نمیکنن حیف پول که آدم هزینه می‌کنه برا محصولات اینا.ولی متاسفانه کسی هم نیست پس گیری کنه مشکلات ما رو فقط فکر جیب خودشون هستن
Iran (Islamic Republic of)
محبوبه خوش صورت موفق
۱۹:۰۸ ۲۰ آذر ۱۴۰۰
با سلام یک سال و نیمه یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل دلتاخریدم کاش نمیخریدم از زمانی که خریدم هر دو ماه یکبار از نمایندگی باید بیاد برای سرویس فریزر چونکه فریزر ضد برفک یخ میزنه و در حدی که کشو بیرون نمیاد و طبقه ها یخ می‌بنده سرویس کار ها که اصلا نمی‌فهمن مشکل چیه هی میان پشت فریزر رو در میارن یخ هارو در میارن ومیرن جنس دسته ها آنقدر بده که از جاهایی که پرسکارخونه است شکسته و.....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۳۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
سلام یخچال فریزرکلورخریدم ازلحاظ خدمات پس ازفروش خیلی شرکت ذلیلیه ،نصاب اومده برای نصب درخواست هزینه ی اضافه کرده ومبلغی روگرفته ،حالافکرکنیدمشکلی پیش بیاد آیااین شرکت که برای نصب محصولاتش پول میگیره ،میادخدمات پس ازفروش مناسب بده ،لطفامردم عزیز،دقیق خریدکنید ازبرندی خریدکنیدکه مسولیت پذیرباشه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
با سلام دوسال پیش سال ۹۸ من یه کامپیوتر خریدم چند روز پیش کارت گرافیک خراب شده و۳ سال گارانتی داشته وقتی که به فروشنده وشرکت گارانتی مراجعه کردم متوجه شدیم که کارت گرافیک را اون زمان در حالی که یکسال از زمان گارانتی میگذشته به من فروختن حالا با جمع اون یکسال گارانتی تمومه وفروشنده میگه کاغذ خرید را به شرکت گارانتی نشون بده هنوز به یکسال گارانتی داره وشرکت گارنتی هم قبول نمیکنه میگه طبق کارت گارانتی ،گارانتی تمومه حالا من نمیدونم چیکار کنم این وسط درس وتکلیف پسرم که رشته کامپیوتره مونده وباقیمت بالای کارت گرافیک هم توانایی تهیه مجدد ندارم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۷:۰۰ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
یخچال نو خریده این بدنه فرورفتگی دارد نماینده فروشگاه می گوید همه یخچال ها اینجوری آمد
Iran (Islamic Republic of)
فریبافرجی
۱۷:۴۳ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
بهیچوجه یخچال فریزر امرسان نخرید کیفیت محصول صفر وبدترازاون خدمات پس از فروشه .متاسفانه من خریدم کم هم پول ندادم ۸ ماه کارکرد والان دقیقا۹ماهه که من یخچال ندارم ومساصل شدم و واقعانمیدونم چکارکنم هیچکس جوابگوی من نیست لطفانخریدچون پولتون رو دور ریختین
Iran (Islamic Republic of)
علی برزگر
۱۵:۰۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
تلویزیون مارشال تحت هیچ شرایطی نخرید واقعا اشغالی.ذوساله یه پلاسما پنجاه ویک اینچ خریدم هفت باربردم تعمیر.امروزم نمایندگیش میگه اشغال خریدی بندازبیرون
Iran (Islamic Republic of)
نجمه گلچی
۰۳:۱۸ ۱۵ آبان ۱۴۰۰
کمتراز ۲ ماه پیش لباسشویی دوو خریدم حدود۱۰ روز پیش ماشین صدهای بدی میداد و دیگه اب رو تخلیه نمیکنه وتا الان دوبار تعمیرکارشون اومده برای تعمیر ماشین ولی بازم مشکلش حل نشده و همچنان بعداز این همه تماس منتظر تعمیرکار هستیم که مجدد بیاد،واقعا اشتباه بزرگی از شرکت انتخاب سرویس لباسشویی دوو خریدن،دیگه نمیخوام این لباسشویی رو خیلی پشیمونم از خریدم،این همه پول بدی ۲ ماه هم کار نکنه و خدمات پس از فروشش هم که....
یه نکته هم یادم رفت بگم،بعداز شستشو تو لباسشویی تکه های خرد شده از یکی از قطعات لباسشویی که احتمالا بستهای دور دیگ هست روپیدا کردم ولی تعمیرکارهای خودشون هم نمیدونستن چیه و قبول نداشتن که قطعه ای از لباسشویی هست اما من مطمئنم که قطعه های خود لباسشویی بود
Iran (Islamic Republic of)
Shima tehrani
۱۶:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۱
هم لباسشویی دوو هم خدمات پس از فروش دوو و هم سرویسکارهاشون روی هر چی افتضاح رو سفید کردن ، مردم لطفا به هیچ وجه لباسشویی دوو نخرید پولتون رو دور بریزید ولی لباسشویی دوو نخرید که کلی هم خسارت به وقت و اعصابتون وارد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
سلام یخچال استیل هاوس خریدم روز نصب نمایندگی گفت که عدم سرمایش دارد هنوز هم بلا تکلیفم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۴۲ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
سلام من گوشیA12 خریدم و کد فعالسازی آن مخدوش شده بعد من پنج روزه گوشیم قطع شده کلاس آنلاین نمیتونم شرکت کنم حالا هرچه ما به شرکت گارانتی تامین پیشرو هرچه تماس میگیرم کد برامون نمیفرستن جواب گوشی ما هم نمیدن باید من چکاری انجام بدم تا این آقایون بزرگواری که گوشی میفروشن کد رجیستر بهمون نمیدن ازشون بگیر کجا شکایت کنم خدا شاهده وام گرفتم قسطی خریدم تا به کلاسم آنلاین حضور پیدا کنم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
فیروزی
۱۶:۱۲ ۲۳ مهر ۱۴۰۰
جواب نمیدن ک دوسال پیش من یه شکایت کردم خبری ازش نیست جنس ایرانی نخرین بخدادهمش ضرره
Iran (Islamic Republic of)
سید مصطفی ناصری فر
۱۷:۵۶ ۲۰ مهر ۱۴۰۰
یک هفته پیش نمایندگی برای نصب تلوزیون tcl مراجعه کرد که تحت ضمانت شرکت مادیران هست ولی متاسفانه تلوزیونی که چهارده ملیون بابتش پول پرداخت کردیم شکسته بود. نماینده نصب گفت من فیلم پلمپ دستگاهو گرفتم براشون میفرستم ولی بعد از دو روز نمایندگی تماس گرفت گفت نصاب گزارش داده شما خودتون تلوزیون رو باز کردید و شکستید.با نصاب تماس گرفتم گفت نمایندگی بهم گفته مشتری خودش گفته جعبه رو باز کردم.خلاصه که این وسط ما موندیم و یه تلوزیون شکسته که کسی تحویلش نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۶ مهر ۱۴۰۰
می تونین تو سایت فرابازار شکایت تون رو ثبت و پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا عبدالهی
۲۳:۰۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۰
سلام .تبریک به شرکت بابت فروش یخچال بی کیفیت و تسلیت به بنده بابت انتخاب یخچال دیپوینت مدل مکس.واقعا پشیمون شدم ای کاش هیچ وقت نمیخریدم .هیچ کسی پاسخگو نیست .خواهشا تو دام این شرکت نیوفتید .نمایندگی شهرستان کرج اصلا پاسخگو نیست.الان ۶ ماه یخچال من خرابه حتی یبار جواب تلفن نمیده.پیام اصلا پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
چرا نمایندگی بگو برای نصب که میاد وسایل مورد نیاز ماشین ظرفشویی رو چند برابر قیمت باز به مشتری میده
Iran (Islamic Republic of)
جمالی
۱۷:۱۱ ۱۵ شهريور ۱۴۰۰
سلام، محصول امرسان خریداری کردیم.
بعد از ۱۳ روز رسید دستمون
خودمون طبقات رو اوردیم بالا و جالبه راننده ازمون کرایه گرفت در صورتی که تبلیغ ارسال رایگان داشتند.
نصاب امدن نصب کردن ، دو روز بعد به مشکل خورد
نماینده اومد مشکلی که شامل گارانتی میشد رو گفت شامل نمیشه و از ما هزینه گرفت، با شرکت در میون گذاشتیم قرار شد عودت داده بشه که نشد هیچ ، کلی هم بهمون توهین شد، جالبه توی صفحه چت واتساب از طرف نماینده بهمون توهین شد و تمام چت ها بعد از توهینی که شد از طرف نماینده پاک شد . اسکرین شات از صفحه چت موجود هست.
در کل بی نهایت رسیدگی صفر.
واقعا آدم میمونه چی بگه، از ماست که بر ماست.
Iran (Islamic Republic of)
مجید نادری
۱۹:۲۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
سلام .یه گوشی a32نو خرید کردم به تاریخ 1شهریور ۱۴۰۰
وازروز اول گوشی ریست میشد وبعدازچندروز این طرف واون طرف رفتن اخرگفتن ببر نمایندگی .بردم اونجا میگن سه هفته باید بمونه تامشکلش حل شه .واقعا باید پول گوشی نورابدی بعد گوشی معیوب باشه .دست اخرم بدوی دنبال گوشیت
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۰
سلام
۳ ماه پیش کولر ابی از شرکت لایف خریدیم و پمپ ابش خرابه و کار نمیده ، الانهر چقدر. نگ میزنم و حتی حضوری هم رفتم ، فقط دست به سر کردن و از سر خودشون باز کردن با اینکه یک سال گالانتی داره مثلا، توجیه هشون اینه که هوا داره خنک میشه و مشتری بیخیال میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
بار اول بود ماشین لباسشوئی داخلی خریدم بعد از چند روز آب داخلش پر میشد نزدیک یک هفته تماس به واحد خدمات بعد از فروش میگیرم هنوز نیامده این آخرین باریست که جنس داخلی میخرم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۰
با سلام و عرض وقت بخیر خدمت تمام دوستان دو ماه پیش نسبت به خرید یک اجاق گاز شیشه یی از شرکت کن اقدام کردم و نصب خمتوسط نصاب شرکت انجام شد ولی بعد از یک ماه به طور ناگهانی و زمانی که اجاق خاموش هم بود شیشه اون پودر شد و به هزاران تیکه تبدیل شد از اون روز بارها با نمایندگی کن در تهران و همینطور شهر خودمون تماس گرفتم ولی دریغ از کوچکترین پیگیری من که قصد شکایت ازشون رو دارم باید به کجا مراجه منم ممنون میشم اگر دوستان راهنمایی کنند .
Iran (Islamic Republic of)
Shima tehrani
۱۶:۳۰ ۱۴ تير ۱۴۰۱
به اتحادیه لوازم خانگی مراجعه کنید و شکایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
شراره امیرعلائی
۱۷:۴۹ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰
با سلام
دو هفته پیش پیغامی گذاشتم جهت مشکلم با خدمات پس از فروش سامسونگ ولی کسی تماس نگرفت و پیگیری نکرد بابت ماشین لباسشویی که ایراد داشت چندتا مورد هست که نیاز به پیگیری دارم مورد اول برخورد بد تکنسین که بسیار بدقولی کردن و بسیار بی ادب به نام آقای اسلامی نمایندگی که توضیحات طولانی هست و اینجا نمیشه مطرح کرد،مورد بعدی اینکه برای تعمیر ماشین لباسشویی تماس گرفتن علی الحساب یک میلیون هشتصد واریز کنم که واریز کردم بعد آر دو هفته تماس گرفتن مجدد ۹۰۰ تومن واریز کنم تسویه حساب کنم تا بیان قطعات رو نصب کنن من سوالم اینکه چرا باید قبل نصب و اطمینان از درست شدن دستگاه من تسویه کنم ؟ مورد بعدی اینکه شماره حسابی که به من دادن با شماره حسابی که علی الحساب براشون دوهفته پیش واریزی انجام دادم فرق داره یعنی دو تا شخص مختلف هستن اولی به نام آقای چراغی بود الان شماره حساب آقای حیدری رو فرستادن بعد که ازشون خواستم شماره کارت قبلی رو ارسال کنن به من پیغام دادن فرقی داره؟ و مورد بعدی اینکه چرا من هر سال باید باید برد ماشین لباسشویی هزینه کنم یعنی فقط به اندازه همون ۶ ماه گارانتی برام باید کار کنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۰
باسلام ۶ماه پیش پکیج خریدم ازنمایدگی بوتان متاسفانه هفته یکبارخراب میشه زنگ میزنیم نمایندگی بوتان میاد۵۰تومان میگیره میره بااینکه گارانتی داره وقتی اعتراض کردم سرویسکارگفتن این حق الزحمته .
Canada
مسعود
۲۲:۱۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر من یک ماه نمیشه به گوشی a32 سامسونگ خرید بردم نمایندگی تو کرج م شهدا و الان دوهفته هست که دو بار برد گوشی عوض کردن ولی درست نمیشه بهشون میگم پس ضمانت نامه کارت طلایی و گارانتی که من دارم چرا طبق قوانین خودتون یه گوشی نو نمی‌دید یا باید گوشی سالم تحویل بدید همش میگن در دست تعمیر آخه مگه میشه یه گوشی دو هفته نزدیک به سه هفته تو نمایندگی سامسونگ باشه و درست نشه ازتون عاجزانه خواهش میکنم رسیدگی کنید به خدا پشیمون شدم از خرید این گوشی مبلغ ۵۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال هم خریداری کردم
Korea (the Republic of)
محمد باقر سپهریان
۲۰:۵۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰
باسلام خدمت‌شما مدت نه ماه پیش قصداز حمایت کالای ایرانی یک یخچال ۲۷ فوت امرسان خریداری نمودم از زمان نصب توسط نمایندگی مجاز امرسان دچار مشکل شد‌بعداز هشت بار مراجعه یخچال اتومات نمی کنه‌ عدم‌ توانایی سرمای مورد نیاز‌ یخچال وفریزر برفک و یخ زدن عرق کردن یخچال وجمع شدن آب درکف یخچال‌وصدای نامناسب فن ....فعلا یخچال روشن نمیشود ودهها بار تماس با شرکت گارانتی هیچ‌ جواب قانع کننده‌ ای ندادند وبدون استفاده مانده
Iran (Islamic Republic of)
علائی
۱۷:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
شرکت سامسونگ برای ماشین لباسشویی من برد آورده و نصب کرده و گفته بردخودتون سوخته و تعمیر نمیشه و گفته برد نو و آکبند آوردیم الان بعد از یکسال و نیم مجدد برد سوخته به موتور هم صدمه زده و تکنسین خودشون گفت که برد تعمیری هست تا فهمید ما نمیدونستیم ترسید و دیگه چیزی نگفت و مورد بعدی اینکه الان برای تعمیر ماشین لباسشویی گفتن باید علی الحساب پول بدید واقعا چرا باید قبل انجام تعمیرات پول پرداخت کنم اونم با سابقه بدی کهدارن بابت برد تعمیری که بهم دادن؟ و الان من چره اصلا باید بابت برد هزینه پرداخت کنم ؟ وقتی به دروغ برد تعمیری دادن و الان مجدد خراب شده ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سام سرویس
۱۱:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰
مشتری گرانقدر. موضوع شما توسط واحد رسیدگی به شکایات مشتریان سریعا به طور ویژه بررسی می گردد.
جهت اطلاع جنابعالی طبق مقررات، قطعات تعویضی یا تعمیری 6 ماه تحت پوشش گارانتی می باشند. همچنین بردهای تعمیرشده و تعویضی از نظر کارکرد تفاوتی با هم ندارند.
با شما تماس خواهیم گرفت.
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۳۰ تير ۱۴۰۰
یه کولر آبی خریدیم بعداز یک ماه موتورش سوخت الان دو هفته هست که نمایندگی موتورش را برده و هیچ خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
اگاه
۲۳:۰۳ ۲۹ تير ۱۴۰۰
نزدیک 2 سال است پکیج لورچ خریدم دو سال گارانتی داره! از یک سال پیش منبع انبساط پکیج خراب شده حداقل 5 بار نمایندگی برای درست کردنش نفر فرستاده هر بار میان 50هزارتومان ایاب و ذهاب میگیرن!!! آخرش یکهفته مانده گارانتی دستگاه تمام بشه میگن 750 هزار تومان بده منبع را عوض کنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سرچاهی
۱۵:۴۴ ۲۹ تير ۱۴۰۰
سلام سه ماه پیش یخچال ساید یونیواازنیشابورخریدم ازهمون اول یک قطعه ورودی اب از تصفیه به یخچال شکسته بود یک قطعه پلاستیکی که اصلا قیمت نداره اما شرکت گارانتی نمیفرسته میگه موجودی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایین چکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۸ تير ۱۴۰۰
با سلام .حدود یک ماه پیش کولر آبی ایران شرق خریدم و نمایندگی خودشون هم نصب کرد و بعد از یکماه موتورش سوخت . نمایندگی گفت موتور نداریم و فرستاد از شرکت بیارن. تو این هوای گرم تیرماه ۱۰ روز شده هنوز خبری نیست و فقط میگن براتون میفرستم .اولا چه محصولیه که فقط یکماه کار کرد و ثانیا چجور نمایندگی یه موتور یدک نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا بدرلو
۰۰:۱۸ ۲۶ تير ۱۴۰۰
حدودا یکسال پیش یخچال دوقلو سیلور خریدیم و تا بحال سه بار تعمیر کردیم ولی درست نشده و دوباره فریزر به مشکل خورده و شرکت هم کاری انجام نمیده.خلاصه اینکه اصلا از یخچال راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۲۰ ۲۴ تير ۱۴۰۰
یک دستگاه اون توستر آزور خریدم، هنوز 4 ماه نشده فن از کار افتاده. متاسفانه با توجه به گارانتی یک ساله تعویض، به تعمیرگاه مجاز معرفی شده از شرکت آزور بردم اما گفتند فن نداریم و شرکتش هم نداره که بفرسته...آخه مگه مشه شرکتی که توستر سر هم میکنه و خط تولیدش فعاله، قطعه نداشته باشه...
اینم از تولید ایرانی...اول نظارت رو درست کنین بعدش دم از حمایت تولید ایرانی بزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۸ تير ۱۴۰۰
سلام حدودا یک سال و نیمه یک یخچال گرفتم از روز اول اب داخل یخچال جمع میشد الان هم چراغ روشن نمیشه یخساز هم کار نمیکنه زنگ زدم نمایندگی اومده میگه نوسان برق داشته اگه شما جنس درجه سه نبندی رو وسیله بدی دست مردم چرا باید با یکی دو بار برق رفتن بسوزه الان نه اداره برق زیر بار میره نه نمایندگی فقط من که از تولید داخل حمایت کردم ضرر کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۲ تير ۱۴۰۰
سلام من نزدیک شش ماهه یخچال دوقلو هیمالیا خریدم فریزرش مشکل داره چندبارم از من پول ایاب وذهاب گرفتن و مشکل فریزر حل نشده ...یه مشت جنس به دردنخور دست مردم میدن و بعدم پاسخگو نیستن
Iran (Islamic Republic of)
میثم علی اکبرزاده اقدم
۰۸:۵۴ ۰۲ تير ۱۴۰۰
با سلام الان دوماهه از شرکت ایسان خزر یخجال خریدم خراب شده ن کارخانه اش ن نمایندگیش هیچ کودوم پاسخ درست حسابی نمیده الانم نمیدونم حرفمو به کی بگم نخرید ملت تکنوسان از شرکت ایسان خزر نخرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
با سلام
ده روزهست اومدن یخچال فریزر اسنوا نصب کردن یخچال نو از همان روز اول شروع کرد به تر تر کردن ،تعمیر کارشون اومده میگه فنش خرابه درخواست قطعه داده الان ده روزه قطعه ندارن بیارن عوض کنن بعدشم میگن حمایت از کالای ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
زینب افضلی نژاد راوری
۰۲:۱۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
از شرکت دوو به خاطر نداشتن کارسناس مجرب پاسخگو شکایت دارم تلویزیون دوو هوشمند ۴۳اینچ خریدم کانال های ذخیره شده روی دستگاه جا به جا میشوند بعضی اوقات کلا پاک میشوند باید از اول تنظیم کنیم برای همین با گروه انتخاب تماس گرفتم ولی فقط حرف میزنن عمل نمیکنن تو رو خدا دوو نخرید
Iran (Islamic Republic of)
محمد احمدی
۱۴:۰۰ ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
با سلام
بنده یکدستگاه متاسفانه یخچال فریز سینور خریدم سه ماهه میان میرن نتونستن هنوز درستش کنن یه روز کمپرسورش خرابه یه روز قطعات الکترونیکیش مشکل داره خلاصه ما مستاصل موندیم هیچکس نیست رسیدگی کنه رفتم صنعت و معدن تشکیل پرونده دادم از کارو زندگی افتادم کامنت را گذاشتم که ببینید چطوری با درامدکارگری ما بازی می کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. من تازه دارم جهاز میخرم. یخچال EuroStar
یورواستار خریدم.یک ماهه نیم نصب کردن.زیر جا میوه ایش اب میده به طوری که اب میریزه روی در یخچال فریزر..
به نمایندگی زنگ زدیم گفتن گزارش میدم کارخونه.قرار شد عوض کنن یخچال رو. بعد کلی که تماس گرفتیم گفتن نه تعویض نداریم قطعه اشو عوض میکنیم. اخه من میخوام اینو بگم یخچالی که یک ماه نیم بیشتر نیست نصب شده تازه یه هفته خاموش بوده بخاطر اینکه چند تا تعمیرکار فرستادن.درست نشد.وقتی گارانتی داره.چرا باید عوض نکنن. اگه یخچال دوسال یه سال کار کرده بود خراب شده بود مشکلی نداشتم نه اینکه یک ماه نیم از نصبش نگذره بگن تعویض نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۲۱:۱۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ۴ ماهه فریزر هیمالیا خریدم ۴۰ تا ایراد پیدا کرده اصلا نمایندگی و کارخونه هم پاسخگو نیستن خدا لعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی برزگر
۱۷:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خرابی تکراری یخچالی که 1سال نیست راه اندازی شده و پیگیر نبودن شرکت و دفتر خدمات.تا به امروز 4دفعه تعمیر شده .لطفاً احترام مشتری رو نگه دارید و تو این شرایط بدون یخچال بودن سخته لطفاً با مدیریت صحبت کنید تا در صورت صلاحدید یخچال رو تعویض کنند . آخه من اگر میخواستم یخچال تعمیر کنم که یخچال نو نمیخریدم .ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
سامی نظری
۱۳:۰۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام وقت بخیر .ما سه تا یخچال جنرال خریداری کردیم پارسال .یکیشون بی عیب بود .یکیشون ی مشکل کوچیک پیدا کرد اومدن از نمایندگی تعمیر کردن و سومی ک از روز اول خیری نرسید ازش .بعد دوسه ماه اب پشت یخچال جمع میشد اومدن از نمایندگی برگه ضمانت نامه رو پاره کردن و بردن گفتن باید تعویض شه .دوباره زنگ زدیم گفتن تعویض نداریم اصلا .خلاصه چندبار اومدن هیچ تعمیری انجام نشد هزینه گرفتن و رفتن .الانم بعد چند ماه یخچال دیگه سرد نمیکنه بسکه اب رفت پایینش زنگ زده اصلا راضی نبودم .میشه بپرسم چطور میشه حقمو بگیرم ؟!بقیه یخچال دست دوم میخرن بی عیب ما نو خریدم همش عیبه
United States of America
مرتضی آزاد
۱۵:۱۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام بنده یکسال هست که کولر گازی اوجنرال ۱۸هزار خریدم ،با گارانتی نیاگلد سرویس ،بعداز نصب کولر ازپنلش آبریزی داشت تماس گرفتم باخدمات پس ازفروش سرویسکار فرستاد آمد ۱۰۰ تومن هزینه ایاب وذهاب گرفت آبریزی رو درست کرد بعد گفت گارانتی نیا گلد سرویس جمع شده شما ۵۰ تومن بده من گارانتی معتبر بهت بدم بنده مجدد ۵۰تومن دادم یک گارانتی شرکت کاوه سرویس رو به بنده دادن دراصل بنده دوبار گارانتی خریدم برای یک کولر، بعداز اینکه سرویسکار رفت کولر به صدا افتاد مجدد تماس گرفتم ۴نفر سرویسکار هربار هرکدام ۱۰۰ هزار تومن گرفتن آمدن ولی کولر درست نشده مجدد بنده تماس گرفتم هربار سرویسکار جدید آمده،از بهمن ماه هم کولر رو خورد کردن ریختن پایین شفت فن رو بردن ،نه میان کولر رو جمع کنن نه جوابگو هستند توی یکسالی که بنده این کولر رو خریدم ۲۰روز ازش استفاده نکردم ، میشه به کجا باید از این خدمات پس از فروش شکایت کنم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمداحمدوند
۱۶:۵۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
باسلام وخسته نباشید،یکماه پیش تلویزیون ایکس ویژن ۴۹اینچ من سوخت بردم نمایندگی شهرستان نهاونداستان همدان آقای میرزایی گفتش بوردش سوخته سفارش بدم شرکت بفرسته،بعددوهفته پیگیری تحویلم داد،اولاُیازده کانال بیشترپخش نداشت دوماُیکهفته کارنکردبا قطع شد،چکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
دهقانی
۲۲:۰۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
یخچال دوقلو هیمالیا خریدم ۲۶ میلیون که نشتی گاز داره.بردش سوخته.هنوز ۶ ماه نشده.کالای بیکیفیت ایرانی
من پول‌کالای‌ نو دادم نه کالای خراب
Iran (Islamic Republic of)
سید ناصری
۱۲:۵۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
با سلام بنده چند ماه قبل تلویزیون جی پلاس خریداری کردم به قیمت هشت میلیون و همش هنگ میکنه باید از برق بکشیمش بیرون بعد از پیگیری و اومدن نماینده وقتی صحت حرف ما رو قبول کردن حالا میگن پولتونو پس میدیم تلویزیون رو برمیگردونیم این حرف یعنی چی؟ یعنی اگه من بخوام همین تلویزیون رو دوباره تهیه کنم باید دو میلیون و پانصد هزار روش بزارم دوباره این تلویزیون رو تهیه کنم در صورتی که خودشونم اعتراف کردن این تلویزیون ها بخاطر همین ایرادشون دیگه تولید نمیشه الان بحث اینجاس چرا من باید بابت اینکه گول خوردم و این تلویزیون رو خریدم تاوان بدهم و ضرر کنم چرا خود شرکت حاضر نیست بابت این کلاهی که سر من گذاشته ضرر منو جبران کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
۲۴ اسفند ۹۹ یک دستگاه گوشی موتورولا مدل g 5G plus از فروشگاه اینترنتی دیجی روز خریدم با ظرفیت 128Gig و حافظه ۸ gig و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری ولی وقتی جیستر کردم مدل گوشی در همتا Nirobi20 درج کرد شک کردم که گوشی ریفربیش یا فیک باشه یک روزه هم شارژ خالی می‌کنه که باتری تحت گارانتی شرکت هما تلکام که وارد کننده این گوشی هست نمیشه وارد سایت IMEI.ino شدم اطلاعات گوشی نشون داد ظرفیت. گوشی ۶۴ و حافظه رم ۴ هست ولی مدل گوشی رو g 5G plus نشون داد.قصد دارم از شرکت هما تله کام که گوشی رو‌واد کرده شکایت کنم بدلیل این مغایرت ها و باتری بسیار ضعیفش لطفا راهنمایی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۰
واقعا شرکت بوتان مزخرفه. یه پکیج بیتا گرفتیم 4 ماه کار نکرد همش خرابه هر موقع زنگ میزنیم گارانتی فقط آدرس یاد داشت میکنن واقعا مزخرفه نخرید انقد میگم تو گروها تا بفهمید مردم ارزش داره پولشون وقتشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام بنده دو ماه یک یخچال دو قولو خریدم دستگیره یخچال از اول خمیدگی داشته الان چهل روز نمایندگی ارومیه امروز فردا میکنه دستگیره از شرکت مرتبط فرستاده شده و تفره میره که تعویض کنه لطفا بنده را راهنمایی بفرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
الان دقیقا کجا میتونیم برای گارانتی لوازم خانگی شکایت تنظیم کنیم.
این آدرس رو میگه غلطه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
سلام چند سال پیش اجاق گاز فردار سینجر گرفتم فر دچار اتش سوزی شد شانس اوردیم منفجر نشد وسرویس کار نمایندش امد ترموکوبلش عوض کرد واز ان زمان فرش کار نمیکنه یکسره باید ولمش بگیری روشن بمونه اصلا وابدا سینجر نخرین باید کارخانه فر عوض میکرد کلا نشتی گاز داره
Iran (Islamic Republic of)
یک حقوقدان
۰۵:۴۶ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹
باسلام ضروی است محترمانه از شرکت رسمی ودرج شده درضمانت نامه تقاضای رفع عیب نمایید در صورت عدم پاسخگویی بدون فوت وقت به سازمان تعزیرات حکومتی محل سکونت خود مراجعه وشکایت کنید البته فاکتور رسمی حتما داشته باشید از فروشنده ودر هر صورت از طریق مجامع قانونی اقدام کنید حتما نتیجه خواهید گرفت بجای اعصاب خوردی خود تان اقدام قانونی نماید تا عبرت بقیه شود،شاد باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
مایه ماساژور گرفتیم رانسب مهاباد اول قیمتوزیاد گفتن مافهمیدی
۱۲۰۰۰۰۰تومان زیاد گرفتن الانم که ما فهمیدیم پولوواریز نمیکنن
واسمون
Iran (Islamic Republic of)
Shima tehrani
۱۶:۳۶ ۱۴ تير ۱۴۰۱
تعضیرات شکایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام ، من یک تلویزیون ال جی ۴۹ خریدم ، بعد اتمام گارانتی ، با شرکت تماس گرفت و گفتن که با پرداخت هزینه تلوزیون رو گارانتی میکنن ، من هزینه تلوزیون رو گارانتی کردم و در ماه آخر گارانتی ، قسمت بالای صفحه تلویزیون تیره شد با شرکت تماس گرفتم و مشکل رو مطرح کردم و آنها با راهنمایی تلفنی با استفاده از تنظیمات دستگاه مشکل تلویزیون به ظاهر حل شد اما چند روز بعد دوباره قسمت بالای تلویزیون تیره شد که بعد تماس با شرکت و طی مراحل قبلی بر طرف شد بعد از تماس با شرکت و در خواست گارانتی مجدد و مراجعه مسئول محترم جهت تست و گارانتی ، متوجه خرابی لامپ ال ای دی شد که نیاز به تعویض دارد ، در صورتی که حالا گارانتی به اتمام رسیده ، با چندین بار تماس با شرکت هیچ کس مسئولیت را بر عهده میگیره ،
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۸:۴۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
محصولات دوو نخرید اصلا پاسخگو نیستند فروشگاه و شرکت هر دوشون موقع قبول مسئولیت شونه خالی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
دقیقا.من ظرفشویی دوو خریدم.نمک شور شکسته بود.شاران سرویس اومد نصب کنه گفت دو میلیون هزینه تعمیره.در صورتی که شرکت های دیگه این مسائل جز گارانتی محسوب میشه.اولش هم سریع یه دستگاه تصفیه فروخت گفت بدون این گارانتی نمیکنم.هزینه ایاب ذهاب هم گرفت .آخر سر هم نه نصب شد و نه گارانتی کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۳:۱۰ ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
من هم یخچال ساید دوو خریدم . خدمات پس از فروششون فقط محدود میش به چند اپراتور در شماره 1699 ، که فقط به صورت سرکاری پاسخ شما را می دهند و میگن با شما تماس می گیرند . موتور یخچال بعد از یک سال استفاده سوخته و برای تعمیرش مرتب سرکار میزارن ، با اینکه گارانتی 124 ماهه داره موتورش ولی نمایندگیشون بلافاصله بعد از تماس برای بازدید با دریافت هزینه و همینطور انتقال به تعمیرگاه اونم با دریافت هزینه مجدد اقدام کردند ولی از اون به بعدش دیگه فقط پاسخ های سرکاری و الکی .
بیزار شدم از محصولات آشغال دوو . مطلقا نخرید
Iran (Islamic Republic of)
علی قربانی
۱۵:۳۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
سلام ما یکسال است که یخچال صنام گرفتیم از همون روز اول لاستیک دور در یخچال خراب شده نمایندگی کرج هم فوقالعاده بیخیال و بی تربیت هستن و به مشتریان توهین می کنن جناب مدیر نمایندگی کرج لطفا به شکایت ما رسیدگی کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۹ دی ۱۳۹۹
سلام ،ما یکسال پیش یه یخچال هیمالیا مدل کمبی۸۵۰ خریدیم ۳۰ ماه گارانتی داره ولی کمتر از یکسال لاستیک دور در قسمت فریزر ترک برداشت و هرچی با نمایندگی و شرکت هیمالیا تماس گرفتیم گفتن شامل گارانتی نمیشه.مهندس فنی شرکت گفت لاستیک که همینجوری ترک بر نمیداره هرچی گفتم خودش ترک برداشته قبول نکرد تو رو خدا اجناس با کیفیت بخرید گول تبلیغات رو نخورید از افرادی که محصول رو خریدن پرس و جو کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه صادقی
۱۱:۲۳ ۲۹ دی ۱۳۹۹
من یه فرتو کار خریدم متاسفانه خراب بود و قابل تعنیر نبود شرکت گاز رو برد برای تعمیر داخل شرکت و الان بعد از دوناه، نه گاز رو میدن نه جواب مارو، میگن میخواهید به هرکجه می خواهید شرکت کنید، حالا ما باید به کجا شکایت ببریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
یخچال آیسان گرفتم‌به حدی بی کیفیته که من ازاحظه نصب تابه الان که دوسال ونیمه باهاش درگیرم ونمایندش هزاربار اومد رفت هر لحظه برای یه قطعه می اومد هنوزم که هنوزه سه سال از خریدش میگذره بدنه یخچال از داخل ترکیده کسی هم جواب گونیست
Iran (Islamic Republic of)
گودرزی
۱۹:۵۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
من ی بخاری ابسال خریدم بدانه دووکش از روز اول ایراد داشت از جای که خریدم گفتم که ایراد دار تعویض کنید گفتن امدن وتعمیر زی شدو رفتن دوباره همون جور شده واقعا کیفیت کالای ایرانی بدرد نمیخوره وهیچ کسی هیچ مسولاتی بابتش نداره .این خرید کالای ایرانی فقز اشعال تولید میشه ماکه راضی نیستیم متاسفم برای این دولت
Iran (Islamic Republic of)
محب
۱۷:۴۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
یخچال فریز خریدم مارک سینجر تعمیر کار فرستادن بعد یک هفته موتور سوخت پشت فریزر رو باز کردیم دیدیم فن رو گذاشته یه گوشه الانم که میخوایم یکی رو بفرستن ببینیم چشه میگن نمیفرستیم خدا ازتون نگذره نمی تونید تولبد نکنید چندتا تعمیر کار اوردم هیچکدوم نفهمیدن چشه باید فریزر رو ببرم جلو کارخانه سینجر اتیش بزنم شاید یکی اومد فهمید چطوره هست
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۲:۳۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
واقعا محصولاتتون از نظر کیفیت افتضاح آخه چرا باید اینقدر باید یک یخچال اینقدر بی کیفیت باش که هر یک سال چندین بار تعمیر بش بخدا انصاف نیست این همه پول بدیم اما محصول بی کیفیت خریداری کرده باشیم شما که میگین از محصولات ایرانی حمایت کنیم کیفیتشو حداقل خوب کنید که هر دقیقه مردم خودشون رو نفرین نکنن فوش ندن که چرا جنس خارجی نخریدن واقعا من که به شخصه خودمو روزی صدبار سراین یخچال فوش میدم که چرا خریدیمش جنس خارجی خریده بودیم بیشتر عمرمیکرد ازسال اول برای تعمیر نمی آمدن همش بردش خراب میش و توش پر برفک توروخدا رسیدگی کنید الان دوباره یخچال ما خراب شده چرا کسی رسیدگی نمیکن به این مشکلات
Iran (Islamic Republic of)
محمد محمدی
۲۰:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
ترو خدا یه اپدیت بای من بفرستید تبلت من هواوی mediapad7youth2 هستش هرچه زود تر بهتر
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۰:۳۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
ده روز پیش یک دستگاه ساید دوو خریدم روی دستگیره خط و خش فراوانی داره هرچی زنگ میزنم شرکت و خدمات پس از فروش اهمیت نمیده و میگن جزو گارانتی نیست و باید یک و نیم میلیون پرداخت کنی تا تعویض بشه. جالب اینجا چهل و شش میلیون خریداری کردم. من واقعا باید به کجا مراجعه کنم. هنگام خرید فروشگاه گفت کارگر میاد و میزاره سرجاش. حالا که مدعی شدیم بخاطر دستگیره یخچال. شرکت میگه نباید از کارتون خارج میکردی. شرکت به این بزرگی ی کارشناس پیدا نمیشه بیاد کارشناسی کنه برای تشخیص اینکه چگونه دستگیره مشکل پیدا کرده. متاسفانه بعداز دریافت پول دیگر اعتنایی نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
من از یخچال فریزر اگولوس رازی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ابوطالب وفادار
۲۳:۱۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
یخچال فریز بکو خریدم زمان تعویض دستگیره درب از طرف نصاب گارانتی کنار ستونش ترک خورده وهمچنین ابریز یخچال از اولش خراب بوده و کارشناس گار انتی هم تایید کرده بود . بعد از گذشت ۵ ماه و با فرستادن ۳ کارشناس در موقیعت و زمان خاص و تایید آنها هنوز موفق به تعویض نشدم هیچ با بی اعتنایی شانه خالی میکنن وامروز فردا می کنن .
شرکت گارانتی : بهسان
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۲۲:۱۸ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
سلام
من اجاق گاز رومیزی جدید اخوان خریدم و یعد از یکی دوماه استفادا رنک فلز وسط شعله قرمز شده زنگ زدم گارانتی پس از چند بار تماس مسولش میگه توقع چی داری جنس ایرانی خریدی باید بوش الملن میخریدی و.....
بعد چند دفعه تماس یک ماهه که کذشته هیچ خبری از گارانتی نشد
کیفیت اخوان مثل قبل نیست گارانتی هم که پاسخگو نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
سلام من یه اجاق گاز سینجر خریدم برای نصب یه هفته طول کشید آومدن نصب کنن فردای نصب فر و فن اجاق گاز از کار افتاد هر چقدر زنگ میزنم کسی جواب نمیده حالا من موندم با یه اجاق گاز خراب من این اجاق رو با قسط خریدم مسیولین این شرکت رو به خدا وا گذار میکنم
Iran (Islamic Republic of)
احمد میرزای
۲۱:۳۳ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
یخچال گرفتم سمت فریزل کنار ستوناش ترک خود یکسالاستفاده شده شرکت قبول نمیکنه تعویض کنه گارانتی هم داره واقعا کالای ایرانی اینه
Iran (Islamic Republic of)
مهنا رضایی
۰۰:۱۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
سلام پول ما که رفت حداقل رسیدگی کنین الان یخچال هیمالیا دوقولو دارم پانورما یخسازش خرابه کلا یخ میبنده همه جا هم اب میده بخدا انصاف نیس
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی پارچه بافی وطن از کرج
۱۵:۱۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
لباس شویی امرسان خریدیم بعدازیک سال خراب شد وباید تعویض بشه اما دوماه گذ شته اما هنوز از لباس شوییی خبری نیست
Iran (Islamic Republic of)
نظری
۱۸:۰۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۹
این همه میگن ایرانی بخر اینم ایرانی یخچال نو ایراد داره نماینده اومده برا نصب قسمت ابریز دستگاه ( اب سرد کن ) که به صورت دستی هست چکه میکنه الان یک هفتس قراره شرکت هیمالیا یکیو بفرسته درستش کنه هر روز هم زنگ میزنم ولی رسیدگی نمیکنن فقط حرف رضایت مشتری کیلوی چند
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش حافطی
۰۹:۵۴ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
من ساکن آبادان هستم ،،مدت یکماهه کولر دوتکه تراست با خرابی کمپرسور مواجه ونیاز به تعویض دارد هرچه بانمایندگی تماس میگیرم بابهانه های مختلف از مراجعه سر باز میزنند
شماره تماس واحد رسیدگی به شکایات شرکت تراست رو میخوام
Iran (Islamic Republic of)
کریمی فرد
۱۲:۱۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام
من تماس داشتم با نمایندگی باکنشت جهت مشکل ماشین لباسشویی آمدن گفتند سیم کشی مشکل داره باید باز بشه ببرن درست کنن که انجام شد نزدیک 2 ماهه که درست که اسیرمون کردن هی رفتن و آمدن میگن تایمرش مشکل داره و قطعش هم گیر نمیاد حالا همون کار قبلیش هم انجام نمیده
600 هزار تومان هم گرفتند دستگام که درست نشده هیچ رفتار و برخوردشون بی ادبانه و توهین آمیزه
چطوری پیگیر بشم ببینم واقعا نمایندگی هستند یا خیر؟؟ و به کجا شکایت کنم؟؟
۱۲۳۴