انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
سلام استرس بهجای اینکه در سال کنکور باشد سه سال پیشتر اتفاق میوفته هم خانوداه هم دانش آموزان باید در عرض سه سال حدودا سی بار استرس و اضطراب متحمل شوند
سلام من یک اموزش و پرورشی هستم با ۳۵ سال سابقه اعتقادم بر این است این شکل شیوه برگزاری امتحانات نه تنها مشکلات اموزش و پرورش را حل نمی کنه بلکه مشکلات را دو چندان میکند اولین ان ایجاد بی انگیزگی در دانش اموزان است دومین نابرابری اموزشی است بین مدارس دولتی وخصوصی که عملا باعث فاصله میشود سومین عدم تطبیق بین اهداف اموزشی دانش اموز وازمون هایی که برگزار می شود مثلا دانش اموز رشته ریاضی وتجربی چرا باید دروسی مثل جغرافیا ،تاریخ،هویت اجتماعی،وبعضی دروس دیگر را نهایی امتحان بده خواهشا تصمیمات درستی گرفته بشه
سلام وقت من بعنوان مادر یک دانش آموز دهمی که از نزدیک مشکلات بچه ها رو میبینم واقعا با این روش امتحانات شدیدا مخافم دانش آموز از اول مهر که وارد مدرسه شده همش با این دیالوگ که امتحاناتتون نهایی باید خط به خط کتاب رو بلد باشید مواجه است شما کلی استرس به بجه ها دادید بیشتر از اینکه نتیجه مثبت داشته باشه با یک نسل بچه های افسرده مواجه میشیم مگر همه میخواند برند دانشگاه مگر همه بچه ها رشته های پزشکی وامثالهم میخواند برند بچه من رشته تجربی رو دوست داشت اینقدر درس زیست رو باید خط به خط حفظ کنه از این درس بیزار شده برای اینکه تصحیح برگه ها راحت تر و خطا کمتر باشه شما سوالات جا خالی و تک جوابی طرح می کنید دانش آموز اگر باید کل متن رو حفظ باشه خداروشکر زمان ما که به روش قدیم دیپلم گرفتیم و دانشاه رفتیم خیلی پزشکان ومهندسان برجسته تر تحویل جامعه داده شده تا الان که خیلی از دانش آموزان از درس زده شدند واقعا در حق بچه ها خیلی ستم میکنید یک تدبیر درست بیندیشید
محمد
۱۱:۱۶ ۱۶ دی ۱۴۰۳
با عرض سلام و احترام من خودم دانش آموز یازدهمی تجربی هستم یکسال هم امتحان نهایی دادم خیلی هم راضیم خیلی هم خوبه فشار کنکور رو خیلی خیلی کم کرده اینم که میگید از بی کفایتی و نادانی فرزندتونه که نمیتونه درس بخونه لازمم نیست خط به خط حفظ باشه باید مفهومی بخونه چون امتحانات نهایی همه مفهومی اند این مشکل شماست که با طرز تفکر قدیمی نظام قدیمتون الان از همه طلبکارید