سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین اعتبار برای تکمیل طرح توسعه بیمارستان شهید رجایی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طرح الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین ۸۰ درصد پیشرفت دارد و در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

طالبیان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ساختمان الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین به عنوان یکی از طرح‌های بسیار مهم در حوزه توسعه و درمان این استان محسوب می‌شود که در هشت طبقه و در مجاورت ساختمان قدیمی این بیمارستان و با زیربنایی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع مورد احداث قرار گرفته و بخش آی سی یو آن که در طبقه سوم این ساختمان قرار دارد نیز به زودی تکمیل می‌شود.

وی افزود: ۱۸۵ تخت جدید در بخش‌های آی سی یو، سوختگی و جراحی با بهره برداری از بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی در اختیار بخش درمان استان قزوین قرار خواهد گرفت.

به گفته این مسئول، طرح الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین ۸۰ درصد پیشرفت دارد و در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون اول رئیس جمهور هم به درخواست استاندار قزوین درباره تخصیص اعتبار، برای تکمیل و افتتاح طرح توسعه بخش ترومای بیمارستان شهید رجایی قزوین دستور مساعد داد.

طبق دستور معاون اول رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر بهداشت قرار است با توجه به اهمیت تکمیل این طرح؛ مساعدت لازم انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.