فرآیند اخذ رای از ساعت ۸ صبح جمعه آغاز می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: راس ساعت ۸ صبح روز جمعه هشتم تیرماه فرآیند برگزاری انتخابات آغاز خواهد شد.

کاظمی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با استاندار گفت: استان قزوین جزء ۳ استان برتر کشور در پیش بینی برنامه‌ها و اقدامات برای برگزاری انتخابات قرار گرفته است.

کاظمی با بیان اینکه فرآیند برگزاری انتخابات ۱۰ ساعت پیش بینی شده است، اظهارداشت: در صورت نیاز با صلاح دید وزیر کشور و موافقت شورای نگهبان این فرصت تمدید خواهد شد.

وی بیان کرد: دوره‌های آموزشی لازم برای کلیه کاربران برگزاری انتخابات برگزار شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بیان کرد: ۶ منطقه انتخاباتی در قزوین پیش بینی شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین افزود: ۸۵ درصد افرادی که در انتخابات قبل رأی داده بودند از کارت ملی استفاده کرده بودند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بیش از ۳۰۰خبرنگار روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را پوشش خواهند داد.

اعلایی استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: یکی از شاخص‌ترین واحد‌های احیاء شده استان شرکت کنتور سازی بود که به همت مدیریت استان در دولت سیزدهم مجدداً به چرخه فعالیت بازگشت.

اعلایی افزود: فاز الحاقی بیمارستان شهید رجایی و بیمارستان شهید رئیسی با سرعت در دست اقدام است.

استاندار مهمترین چالش استان را لزوم ارتقاء حساسیت مردم نسبت به مسائل استان دانست و افزود: استان قزوین یکی از مستعدترین، غنی‌ترین و شاخص‌ترین استان‌های کشور در زمینه‌های مختلف است.

وی بسیاری از تفکرات مدیران قبلی را عامل بسیاری از مشکلات و مسائل استان عنوان کرد و گفت: سعی شده است آهنگ توسعه در استان در سایه قرار گرفتن افراد در جایگاه تخصصی خود شکل بگیرد.

اعلایی در ادامه اظهار داشت: در دولت سیزدهم سعی شده است در سایه رعایت اخلاق مشکلات و آسیب‌ها شناسایی تا در رفع آنها گام برداشته شود.

رحمانی معاون اقتصادی استاندار در خصوص بحث ناترازی انرژی گفت: شرکت‌هایی که بالای ۶ مگاوات برق مصرف می‌کنند باید مصرف خود را به نصف مصرف کاهش دهند.

ملاحسنی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با استاندار افزود:میز رسانه‌ای ستاد هم با نشست خبری رئیس ستاد انتخابات از زمان آغاز انتخابات شروع به کار خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارهم گفت: عملکرد مدیریتی دولت سیزدهم در دوران کوتاه عمر خود قابل قبول بود که یکی از مسائل مهم استان شهرک اندیشه بود که با درایت دولت سیزدهم حل شد.

رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: شبکه برق و مخزن آب در دست احداث عظیمیه در حال اجراست و این خدمت رسانی تداوم خواهد یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در ادامه اظهار داشت: تعداد زیادی از واحد‌های صنعتی تعطیل استان امروز احیاء شده اند.

رجحانی بیان کرد: افتتاح‌های بزرگی در طی روز‌های آینده در استان خواهیم داشت که سد نهب یکی از این پروژه‌های مهم است.

معاون عمرانی استاندار در ادامه افزود: کلان پروژه ورود به حوزه بهره وری آب در دست اجراست و اتفاقات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی قزوین که به نام شهید رئیسی نام گذاری شده است را از دیگر اقدامات دولت سیزدهم برشمرد و افزود: پیمانکار جدید این پروژه مشخص شده است و در تیرماه جشن پایان یکی از مهمترین مراحل این پروژه بزرگ برگزار خواهد شد.

رجحانی همچنین گفت: در حوزه فناوری استان اقدامات سودمندی انجام شده است و تفاهم نامه استان با معاونت علمی و فناوری به ارزش ۱۳۶۰ میلیارد تومان امضا شد.

رحمانی معاون اقتصادی استاندار هم گفت:در حوزه اشتغال نرخ بیکاری به ۴/۷ درصد رسیده است.

رحمانی افزود: هدف اشتغال در استان به خوبی اجرا شده است و استان قزوین از این حیث رتبه قابل قبولی را دارد.

وی اضافه کرد: استان قزوین در زمینه جذب سرمایه گذاری خارجی پس از استان اصفهان رتبه دوم را به خود اختصاص داده که حدود ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه خارجی جذب شده است.

معاون اقتصادی استاندار گفت: ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش تولید تخصیص داده شده است.

رحمانی کل اعتبارات استان را در سفر ریاست جمهوری به استان را بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

وی درباره واحد‌های احیاء شده استان اظهارداشت: ۱۸۱ واحد تولیدی استان به همت دولت سیزدهم احیاء شدند.

در پایان این نشست از برگزیدگان جشنواره انتخابات تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار