سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت‌الله سعیدی:

رژیم جعلی اسرائیل فقط زبان زور را می‌فهمد

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه و لبنان گفت: اسرائیل غاصب هیچ‌گاه زبان مذاکره را نمی‌فهمد و فقط باید با آنها با زبان زور و تقویت قوای دفاعی و نظامی صحبت کرد.

آیت الله سید محمد سعیدی روز چهارشنبه در جمع بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سالن محراب حرم مطهر گفت: با ابتکار عمل حماس در هفت اکتبر نقشه‌های رژیم جعلی اسرائیل نقش‌برآب و چهره منافقینی که در ظاهر با اسرائیل دشمن و با امت اسلام دوست بودند آشکار شد.

او  ادامه داد: در آستانه حرکات جدید از سوی حزب‌الله لبنان و مردم مقاوم فلسطین علیه رژیم خبیث اسرائیل هستیم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  با تبریک و تسلیت شهادت سرداران و فرماندهان مقاومت، این شهادت‌ها را دارای حکمت دانست و افزود: تبریک به جهت این است که خون پاک این شهیدان آثار و برکاتی را برای جبهه مقاومت خواهد داشت و در حرکت پیروزمندانه مقاومت نقش‌آفرین می‌باشد و تسلیت به جهت این است که فقدان این عزیزان ضایعه دردناک و تلخی است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت بیان کرد: شهادت این عزیزان در راه خدا هم آثار ایجابی و هم آثار سلبی دارد به همین خاطر باید خود را برای مبارزه بزرگ‌تر تقویت و آماده کنیم.

آیت‌الله سعیدی گفت: در سوره انفال آیه ۶۰ دستور به تقویت توان دفاعی و نظامی شده‌است که نتیجه آن فراهم‌آوردن تجهیزات و آشکارشدن سه مصداق از مصادیق دشمنان است.

امام‌جمعه قم عنوان کرد: آشکارشدن دشمنان خداوند، مردم و دشمنان مخفی از آثار و برکات جهاد و جنگ در راه خداست به همین خاطر باید با تقویت توان دفاعی چهره خبیث این دشمنان سه‌گانه کاملاً آشکار شود.

او افزود: کشتن و سوزاندن انسان‌های بی‌گناه توسط اسرائیل غاصب به‌نوعی تفریح و لذت است به همین خاطر این رژیم جز زبان زور نمی‌فهمد.

فرمانده مرکز بسیج جامعه پزشکی نیز در این دیدار با بیان اینکه تمدن غرب یک تمدن خبیث است، گفت: غربی‌ها با تمدن به‌ظاهر زیبا سعی در فریب‌دادن مردم خاورمیانه داشتند که با وقایع اخیر چهره خبیث آنها نمایان شد.

محمدکاظم بخشنده، افزود: در همه جای دنیا می‌دانند که بیمارستان یک مکان امن است؛ اما اسرائیل سال گذشته در چنین روزی با حمله به بیمارستان «المعمدانی» در فلسطین جنایتی تمام‌عیار مرتکب شد و هیچ صدایی از غرب بلند نشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.