معاون تولیت عتبه حسینی با اهدای پرچم متبرک عتبه امام حسین (ع) به حرم مطهر حضرت معصومه (س)، از آستان مقدس این حضرت برای همکاری با موکب‌های عراقی تقدیر کرد و گفت: حضور موکب‌ها از کشور‌های مختلف در این آستان، به نوعی تجدید بیعت خادمی و دفاع از مقدسات است.

حاج فاضل ابو دکه؛ نماینده و معاون تولیت عتبه حسینی در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی ضمن ابلاغ سلام تولیت عتبه حسینی، پرچم متبرک عتبه حسینی و متبرکات آستان مقدس کربلا را از طرف تولیت این عتبه مقدسه به تولیت حرم مطهر بانوی کرامت اهدا کرد.

حاج فاضل ابو دکه در این دیدار گفت: انتقام عاجل خداوند و رزمندگان اسلام از دشمنان اسلام و انسانیت آرزوی دیرینه ماست و امیدواریم روزبه‌روز شاهد پیروزی جبهه مقاومت در سرتاسر دنیا باشیم.

 نماینده تولیت عتبه حسینی افزود: مواکب بسیاری از عراق جهت عرض ارادت به مناسبت شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها به شهر مقدس قم آمده‌اند و امیدواریم این همکاری و این خدمت‌گزاری‌ها بیشتر شود.

  نماینده تولیت عتبه حسینی بیان کرد: در حقیقت این مواکب برای بیعت، استمرار عهد خادمی، دفاع از مقدسات اسلام و اتحاد و انسجام بین دولت ایران و عراق به شهر مقدس قم آمده‌اند و از مدیریت حرم مطهر بانوی کرامت قدرانی می‌کنیم که پذیرای این مواکب عراقی بوده‌اند.

حاج فاضل ابو دکه در پایان گفت: ما در حال تلاش هستیم باب زیارت که باز شده است روزبه‌روز آسان‌تر شود و زائران دو کشور با آسایش خاطر به زیارت عتبات عراق و ایران مشرف شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار