سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث بیش از ۲۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از اجرا و ساخت ۲۶ هزار و ۱۱۶ واحد مسکن حمایتی طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

محبوب حیدری در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل گفت: تعداد ۲۱ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در نقاط مختلف شهر اردبیل و در شهرک‌های سردار شهید سلیمانی، شهید خراسانی، نیایش، اندیشه، نفت و میراشرف در حال احداث و اجرای عملیات ساختمانی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه اردبیل کارگاه بزرگ نهضت مسکن‌سازی است، افزود: از این تعداد ۱۵۵۴۰ واحد مسکونی در شهرک سردار شهید سلیمانی، ۲۴۲۴ واحد در شهرک سردار شهید جعفر خراسانی، تعداد ۳۲۵۷ واحد در شهرک‌های نیایش و اندیشه (پیله‌سحران) و میراشرف توسط در حال اجرا است.
او به شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان اشاره کرد و گفت: اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان متولی ساخت در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بوده و در حال حاضر ۴۸۰۴ واحد در شهر‌های پارس‌آباد، مشکین شهر، خلخال، گرمی، نمین، بیله‌سوار، جعفرآباد، سرعین، نیر، گیوی، اصلاندوز و هشتجین با پیمانکاران عقد قرارداد شده و در حال احداث است.
حیدری افزود: در شهر‌های گیوی، جعفرآباد، کلور، نمین و گرمی تحویل زمین به متقاضیان تأیید شده و حائز شرایط به تعداد ۱۷۱ واحد ویلایی به‌صورت تک واحده و ۴۸۶ واحد مسکونی در قالب گروه ساخت ۲ الی ۴ واحدی واگذار شده است.
او بیان کرد: در شهر مشکین‌شهر بیشترین واحد‌های مسکونی به تعداد ۲۶۸۰ واحد در حال احداث است و در شهر‌های پارس‌آباد به تعداد ۶۳۲ و خلخال با ۶۷۲ واحد بیشترین واحد‌های مسکونی نسبت به شهر‌های دیگر استان در حال احداث است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.