مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۶۸۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرستان مشگین‌شهر در دست احداث است.

محبوب حیدری گفت: تعداد کل ثبت نام کنندگان جهت بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۱۶ هزار و ۳۴۴ نفر بود که از این تعداد ۲ هزار و ۹۸۴ متقاضی به صورت نهایی تایید شدند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در این شهرستان تعداد ۲ هزار و ۶۸۰ متقاضی آورده بالای ۴۰ میلیون تومانی خود را واریز کرده اند که برای همین تعداد هم تخصیص پروژه صورت گرفته است.
به گفته او، از این تعداد ۲ هزار و۵۲۰ واحد مسکونی توسط اداره کل راه و شهرسازی و ۱۶۰ واحد مسکونی دیگر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال احداث است.
حیدری با بیان اینکه در شهر‌های کوچک و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان، طبق آمار بیشترین تعداد ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن مربوط به شهر مشگین شهر است، گفت: ساخت ۲ هزار و ۵۲۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی توسط شرکت امیر ساوالان کومه زیر نظر اداره کل راه و شهرسازی استان و به صورت صنعتی سازی در این شهرستان در حال اجراست.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در مشگین شهر تعداد ۲۹ پروژه در قالب طرح‌های بازآفرینی شهری به اجرا درآمده و همچنین برای ۲۵ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده مشکین شهر پروانه نوسازی صادر شده است.
او با اشاره به قانون حمایت از خانواده ایرانی و جوانی جمعیت بیان کرد: در راستای اجرای این قانون تعداد ۳۵۰ متقاضی در شهرستان مشکین شهر برای بهره مندی از این قانون ثبت نام کرده اند که از این تعداد به ۷۷ متقاضی واجد شرایط در شهر لاهرود تخصیص زمین انجام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.