مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تامین زمین برای ۲۷ هزار و ۸۷۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهر‌های این استان خبر داد.

محبوب حیدری گفت: در حال حاضر در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای ۲۶ هزار و ۱۳۳ متقاضی در استان تخصیص پروژه صورت گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: طبق آخرین آمار درخواست ۳۷ هزار و ۳۲۳ متقاضی جهت بهره‌مندی از این طرح به صورت نهایی تایید شده و بیش از ۲۹ هزار و ۱۲ متقاضی آورده اولیه ۴۰۰ میلیون ریال خود را واریز کردند.
حیدری با ارائه گزارشی از روند احداث واحد‌های مسکونی حمایتی اظهار کرد: این طرح در ۲۹ شهر استان آغاز شده و ۲۰ هزار و ۴۶۴ واحد مسکونی جهت بهره‌مندی از تسهیلات بانکی به مرحله عقد قرارداد رسید.
او گفت: آماده‌سازی معابر عمومی و پروژه‌های مربوط به زیرساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان و حمایت صندوق ملی مسکن در مرحله اجرا است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: پروژه ۴۶۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن به نام شهید داور یسری در شهرک اندیشه شهر اردبیل تا پایان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.
حیدری بیان کرد: در راستای اجرای توافق‌های بین دستگاهی زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع جهت ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید خراسانی اردبیل برای کارکنان حائز شرایط نیرو‌های مسلح استان اختصاص یافته است.
حیدری بیان کرد: طبق توافق صورت گرفته در راستای تامین زمین دانشگاه‌ها هم ۶۴ هکتار زمین جهت ساخت ۲ هزار و ۴۶۶ واحد مسکونی در پنج سایت برای کارکنان و اساتید واجد شرایط دانشگاه‌های استان اختصاص یافته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ۶۲۱ قطعه زمین در شهر‌های نمین، جعفرآباد مغان، لاهرود و خلخال به متقاضیان و خانواده‌های واجد شرایط تخصیص داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.