سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد؛

استقرار نظام شبکه، قدرتمند ترین موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران

بعد از پیروزی انقلاب، استقرار نظام شبکه یکی ازمتمایزترین موفقیت های انقلاب اسلامی ایران است.

 حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان درآئین تکریم و معارفه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن قدردانی از تلاش های دکتر زنگنه در مدت تصدی این معاونت، اظهار داشت: بدون تردید حوزه سلامت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی موفقیت های بی نظیری کسب کرده و استقرار کامل نظام شبکه و حضور بهورزان در تمامی خانه های بهداشت یکی از متمایزترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت است.
وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد حوزه بهداشت دانشگاه افزود: خوشبختانه در چند ساله گذشته پیشرفت های خوبی در حوزه بهداشت از جمله استقرار کامل نظام شبکه، کاهش میزان مرگ و میر مادران و نوزادان، ارتقاء زیر ساخت های بهداشتی، تقویت نیروی انسانی، اصلاح فرایندها و ارتباط با بیمه ها انجام شده است.
وی افزود: حضور دکتر زنگنه در یکی از حساس ترین پست های وزارت بهداشت می تواند منشاء خیر و برکت برای کشور و استان باشد.
دکتر مهدی زنگنه، معاون پیشین معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پس از سالها، خوشبختانه از شرایط مطلوب در دسترسی مردم به خدمات حوزه بهداشت برخوردار شده است افزود: با توجه به محرومیت های استان و گذشت بیش از 40 سال از استقرار نظام شبکه در کشور، برای نخستین بار در تاریخ دانشگاه با جذب فرا گیر بهورزی تمام خانه های بهداشت دانشگاه دارای بهورز شدند.
دکتر شیخ زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز صداقت، دلسوزی تواضع و پیگیری در کارها را مهمترین شاخصه های دکتر زنگنه عنوان کرد و افزود: تحت پوشش بیمه قرار گرفتن زایمان ها در تسهیلات زایمانی، نیز یکی از اقدامات ارزشمند چند سال اخیر در جهت کاهش زایمان های غیر بهداشتی بوده است.
دکتر شهرکی، مدیر کل بیمه سلامت استان نیز ضمن قدردانی از تلاش های دکتر زنگنه در جهت ارتقاء شاخص های سلامت، افزود: در 3 سال گذشته بیمه سلامت به عنوان کنشگر فعال در حوزه بهداشت درمان در جهت کاهش پرداختی از جیب مردم و پرداخت به موقع مطالبات دولتی و خصوصی گام های مهمی برداشته است.
در این مراسم از تلاش های دکتر مهدی زنگنه قدردانی و دکتر خداداد شیخ زاده به عنوان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان معرفی شد.
دکتر مهدی زنگنه هم اکنون به عنوان رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معرفی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.