در مراسی رقیه کرمانیان به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان اردکان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در مراسی با حضور طالبی معاون سیاسی  امنیتی استانداریزد ومقیمی فرماندار اردکان رقیه کرمانیان به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری  اردکان منصوب شد.

فرماندار اردکان در جلسه تودیع  معارفه  از زحمات مصطفی پوردهقان، معاون سابق فرماندار تقدیر کرد.

هادی مقیمی افزود: در طول این دو سال برنامه‌های مختلف فرهنگی اقتصادی، عمرانی و سیاسی در این شهرستان اجرا شد که حاصل تلاش و تعامل همه همکاران در شورای اداری، شورای شهر، دهیاری و همچنین حمایت‌های امام جمعه اردکان بود خوشبختانه در طول چند سال اخیر اردکان رشد فزاینده‌ای در اعتبارات و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی داشت.

وی ادامه داد: پوردهقان پس از دوسال خدمت به شهرستان اردکان بر اساس صلاح دید مسئولان استان به معاونت اشکذر انتخاب شد تا بتوانند قدم‌های موثری را در راه خدمت به مردم در این شهرستان بردارد.

مقیمی گفت: کرمانیان از افرادی است که در همین فرمانداری شروع به کار کرده  و با توجه به شایستگی، در استانداری یزد به عنوان مدیرکل امور بانوان استان یزد فعالیت داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی که دشمنان کشور را در تنگنا‌هایی قرار داده اند لازم است که ادارات ساعات بیشتری را برای خدمت به کشور در نظر بگیرند، برای عبور از این تنگنا‌های ایجاد شده در کشور داشتن همبستگی و همدلی بیشتری بین ادارات لازم است و با صرفه جویی بیشتر، بهره وری بیشتری را حاصل کنیم.

فرماندار اردکان تاکید کرد: مسئولان باید بیشتر برای مردم وقت بگذارند همچنین وقت بیشتری را برای پاسخگویی به رسانه‌های دارای مجوز کنند، چرا که بیشتر اصحاب رسانه از عدم همکاری مسئولین گله دارند، مسئولان باید وقت بیشتری را برای اصحاب رسانه قرار دهند و پاسخ گوی آن‌ها باشند.

هادی مقیمی ضمن تشکر کرمانیان برای قبول این مسئولیت، نکات مختلفی را برای بهبود کارامدی مسئولان و همچنین توجه به رضایت مردم برای حفظ نظام را یادآور شد و رضایت مردم را اصل اساسی برای مسئولان دانست.

مقیمی به حضور مسئولان در بین مردم و قرار دادن روز‌هایی برای ملاقات عمومی تاکید کرد و صرفه جویی را یکی از راه‌های ایجاد الگوی مناسب برای مردم دانست.

رقیه کرمانیان نیز در این مراسم ضمن تشکر از معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استان و همچنین استاندار یزد گفت: خوشحالم که فرماندار اردکان باز به من اعتماد کردند و فرصت همکاری با مسئولان اردکان را برای من فراهم کردند و امیدوارم در این پستی که هستم بتوانم سیاست‌های مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و مسئولین استان و شهرستان را سرلوحه کار خود قرار دهم.

در پایان نیز از مصطفی پور دهقان معاون  سابق فرماندار تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ی

مراسم تودیع معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری  اردکان  برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.