عباس بلوچی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی چابهار منصوب و معرفی و از خدمات ایرج ضاربان رئیس سابق این دانشکده تجلیل شد.

فرماندار ویژه چابهار در جلسه معارفه روسای دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تسلیت ایام و تبریک هفته دولت یاد خاطره شهید جمهور رییسی و شهید باهنر، شهید رجایی اظهار کرد: چابهار بعنوان قطب تجاری واقتصادی بلوچستان است و با توجه به ظرفیت موجود و توجه مسوولان و تلاش‌های مدیران، اعتبارات شاخصی را جذب وپروژه‌های بزرگی را اجرایی و عملیاتی کند.

جواد سپاهی افزود: در ایام هفته دولت پروژه‌ای شاخص و قابل توجه‌ای کلنگ زنی و به بهره‌برداری رسیده که نشان از توجه دولت به این منطقه است.

وی تصریح کرد: شاخص‌های خدمات رسانی به مردم در حوزه بهداشت درمان قابل توجه بوده و باعث شده که فاصله خود را با استاندارد‌ها کمتر کند که یکی از اقدامات مناسب استقلال این دانشکده علوم پزشکی بود و انتظار می‌رود در زیرساخت‌های بهداشتی به خصوص در ارتقای خدمات دهی بیمارستان امام علی (ع) تلاش‌های مستمر و بیشتری انجام شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار معرفی شد

فرماندار چابهار ادامه داد: دکتر عباس بلوچی سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی چابهار از تجارب مدیران قبلی در حوزه بهداشت چابهار و افزایش شاخص‌های بهداشتی و ارتقای زیرساخت‌ها استفاده کند تا باسرعت بیشتر این توسعه عملیاتی شود.

وی از مدیریت جدید دانشکده خواست سلامتی مردم و داشتن برنامه‌های متنوع در خصوص خدمات به کارکنان بهداشت درمان، انتصابات بر اساس شایسته سالاری واستفاده از ظرفیت‌های نخبگان بهداشت درمان را دراولویت کاری خود قرار دهد.

سپاهی خاطر نشان کرد: پرداخت به موقع حقوق نیرو‌های شرکتی و قرارداد با شرکت‌های مناسب از خواسته‌های بحق مردم این منطقه ماست.

در پایان از خدمات و زحمات دکتر ایرج ضاربان تقدیر و دکتر عباس بلوچی بعنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار