سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«سفر شگفت انگیز هارولد فرای» به شبکه یک

فیلم سینمایی «سفر شگفت انگیز هارولد فرای» با گویندگی ۱۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

فیلم سینمایی «سفر شگفت انگیز هارولد فرای» در گونه درام محصول انگلستان در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی علی منانی و صدابردار آن رامین آریا شکوه است. رضا آفتابی، بابک اشکبوس، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، شیرین روستایی، آرزو روشناس، ابوالفضل شاه بهرامی، فاطمه شعشعانی، بهروز علی محمدی، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، اکبر منانی، مریم مهماندوست، بهمن هاشمی و علی منانی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این فیلم درباره هارولد فرای است که برای امید دادن به دوستش که در آستانه مرگ است، سفری جاده‌ای را آغاز می‌کند. اما در واقع این سفر طولانی با پای پیاده و تنهایی‌های او باعث ایجاد یک سفر درونی شده و در نهایت خود او موفق می‌شود زخم‌های گذشته‌اش را التیام بخشد.

این اثر، فیلمی گرم و انسانی با کارگردانی و بازی‌های خوب است که بر اساس ماجرایی واقعی ساخته شده است و در آن تلاش یک انسان برای کمک به همنوع به سفری درونی و معنوی برای خود او نیز تبدیل می‌شود و او را نیز دگرگون می‌کند.

شبکه یک، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.