مستند «خطوط ناممکن راه آهن» با گویندگی ۱۴ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این مستند در گونه مستند علمی فناوری محصول انگلستان در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند امیرصالح کسروی و صدابردار آن روژین جشن سده است. علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، پریا شفیعیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال، حسین نورعلی و امیرصالح کسروی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

این مستند از زمان ظهور خط‌آهن در قرن نوزدهم، راه‌آهن در خط مقدم مهندسی و حمل و نقل مدرن بوده است. این صنعت ارتفاعات سرگیجه آور، بیابان ها، دریا‌ها و شهر‌ها را فتح کرده است. این مجموعه با میزان دسترسی شگفت انگیز به منابع و با استفاده از ترکیبی از تصویرسازی‌های گرافیکی هیجان انگیز، تصویربرداری‌های خیره کننده و تحلیل‌های تخصصی، پیشرفت‌های طراحی در مهندسی راه آهن‌ها و پیشگامانی در این صنعت که با طبیعت و چالش‌های فیزیکی روبرو شده‌اند و یک شبکه راه‌آهن جهانی قابل‌توجه را بنیان نهادند را به تصویر می‌کشد.

این مجموعه با میزان دسترسی شگفت انگیز به منابع و با استفاده از ترکیبی از تصویرسازی‌های گرافیکی هیجان انگیز، تصویربرداری‌های خیره کننده و تحلیل‌های تخصصی، پیشرفت‌های طراحی در مهندسی راه آهن‌ها و پیشگامان این صنعت که با طبیعت و چالش‌های فیزیکی روبرو شده اند و یک شبکه راه آهن جهانی قابل توجه را بنیان نهاده اند را به تصویر می‌کشد.

شبکه‌ چهار، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

 

برچسب ها: شبکه چهار ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار