سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوشه فرش دستباف استان اصفهان تشکیل می‌شود

به منظور توسعه و پیشرفت صنعت فرش دستباف، با محوریت شرکت شهرک‌های صنعتی صنعتی، «خوشه فرش دستباف اصفهان» تشکیل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در جلسه کمیته فرش استان، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی قالی فاخر در سال گذشته، گفت: آنچه که بایستی در اینگونه رویداد‌های ملی و بین‌المللی دنبال شود احیای فرهنگ و تمدن کشورمان است که این موضوع در فرش دستباف نیز آشکار و واضح است.


محمود حقیقت‌سرشت افزود: فرش دستباف این امکان را دارد که در راستای اقتصاد مقاومتی به یاری اقتصاد و اشتغال درکشور بیاید و تحریم کنندگان را ناکام سازد از این رو رفع چالش بافندگان و فعالان این حوزه بسیار حائز اهمیت است.


وی با بیان اینکه فعالان حوزه فرش دستباف نگرانی‌های به جایی دارند که بایستی برای آنها راهکار عملیاتی برنامه‌ریزی و اجرا شود، گفت: هیأت‌های خارجی، سیاسی و اقتصادی را می‌توان برای رونق این صنعت مهم همراه کرد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: خوشه فرش اصفهان به منظور توسعه و پیشرفت این صنعت براساس برنامه زمانبندی مشخص تشکیل شود.


حقیقت‌سرشت اضافه کرد: اجرای این خوشه به اقتصاد ملی کمک شایانی خواهد کرد و از رقابت‌های منفی جلوگیری می‌کند، زیرا خوشه یک الگوی کسب و کار است که اعتماد سازی و سرمایه اجتماعی را افزایش خواهد داد.

برچسب ها: اصفهان ، فرش دستباف ، خوشه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.