سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردشگری سلامت در زنجان با ایجاد کلینیک‌های تخصصی محقق می‌شود

رئیس شورای اسلامی استان زنجان گفت:با توجه به موقعیت قرارگیری استان و نیز وجود خیریه‌های بنام و معتبر ‌می‌توان با ایجاد کلینیک‌های تخصصی، گردشگری سلامت را در زنجان محقق کرد.

حسین بابا مرادی روز شنبه در جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی استان زنجان با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه گردشگری سلامت فقط مختص بیماران خارجی نیست، افزود: توریسم سلامت یکی از شاخه‌های گردشگری است که می‌تواند در این دوران برای صنعت گردشگری راهگشا باشد.

وی گفت: باید در ابتدا زیرساخت‌های این نوع گردشگری در سطح شهر زنجان و سپس سایر شهرهای استان‌های فراهم شود تا برای جذب گردشگران سلامت و کسب رضایت آنها اقدام لازم صورت گیرد.

بابامرادی در ادامه با اشاره به مشکلات و کمبودهای درمانی شهرستان خدابنده، افزود: تکمیل بیمارستان رسول اکرم (ص) قیدار،تامین آمبولانس و محوطه سازی بیمارستان شهرستان خدابنده و شبانه روزی کردن درمانگاه شهر کرسف از نیازهای این شهرستان است همچنین باید برای رفع مشکلات کلینیک آریا شفا و سلول درمانی سلطانیه چاره اندیشی شد.

رییس شورای اسلامی استان، مشکل کمبود دارو،تعطیلی داروخانه خصوصی شهرستان ایجرود در ایام تعطیل، نبود متخصص و برخورد نامناسب پزشک در شهرستان ایجرود را از عمده گلایه های مردم این شهرستان برشمرد.

نماینده شورای شهرستان ماهنشان در شورای استان نیز در این جلسه با بیان اینکه حذف شهرستان ماهنشان از لیست مناطق محروم باعث کاهش دریافتی و در نتیجه کاهش ماندگاری نیروهای بهداشت و درمان شده است، خواستار برگشت این شهرستان به فهرست مناطق محروم شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.