رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق تفاهم نامه منعقده بین دانشکده‌های دندانپزشکی زنجان و بلگراد همکاری‌ها در حوزه تحقیقات و آموزش بیش از گذشته گسترش می‌یابد.

دکتر حسن بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طبق تفاهم نامه منعقده، بسترها و پتانسیل‌های ‌آموزشی، تحقیقاتی و علمی ‌که در ‌دانشکده‌های دندانپزشکی زنجان و بلگراد وجود دارد می تواند زمینه‌ساز ایجاد اشتراکات علمی و تحقیقاتی به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی این رشته باشد.

وی یادآور شد: به طور قطع این تعامل کمک زیادی به افزایش کیفیت آموزش و درمان خواهد کرد.

به گفته این مسوول توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه علوم پزشکی زنجان، نه تنها مورد توجه بازدیدکنندگان داخلی است بلکه توجه بازدیدکنندگان خارجی را نیز به خود جلب کرده است.

بختیاری به پتانسیل‌های دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گردشگری سلامت و جذب بیمار اشاره کرد و گفت: گسترش ارتباطات بین‌المللی در منطقه آسیا و شرق اروپا در زمینه آموزش، پژوهش و تجهیزات پزشکی از برنامه‌های آتی دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دیدگاه مثبتی که در سفر سال گذشته‌ رئیس دانشکده پزشکی بلگراد نسبت به دانشگاه علوم پزشکی زنجان ایجاد شده بود، موضوع انعقاد تفاهم‌نامه با دانشکده دندانپزشکی بلگراد مورد استقبال قرار گرفت و این مهم در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.