سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۱۶۳ زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از فراهم شدن زمینه آزادی ۱۶۳ محکوم جرایم غیرعمد و مالی در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

کریم‌الله محبوبی اُناری گفت: مجموع بدهی زندانیان آزاد شده سه هزار و ۸۴۶ میلیارد و ۶۷۲ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۷۳ ریال بود که ۹۴.۳۱ درصد آن از محل گذشت شاکیان، اعسار و نقدینگی تامین شد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل در مورد جزییات کمک‌های صورت گرفته برای آزادی این زندانیان افزود: ۲ هزار و ۵۶۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون و ۷۳۰ هزار و ۹۴ ریال با حمایت مسئولان و مقام‌های قضایی اعسار و تقسیط صورت گرفت و مبلغ ۹۸۲ میلیارد و ۴۳۸ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۳۳۱ ریال با پیگیری همکاران ستاد دیه، شاکیان پرونده‌ها از طلب خود گذشت کردند.
به گفته او، همچنین ۸۲ میلیارد و ۱۴۲ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۶۴۸ ریال آورده محکومان بود و ۸۵ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال نیز از محل کمک خیران ستاد دیه استان در این بازه زمانی تامین گردید.
محبوبی اناری افزود: از محل کمک‌های ستاد دیه کشور مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، کمک خیران به ستاد دیه کشور ۱۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، ۳۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی و ۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از سایر ارگان‌ها و نهاد‌ها برای آزادی زندانیان مورد اشاره جذب شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.