سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان:

اقدام ایران پاسخی به حماقت رژیم صهیونیستی بود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: پاسخی کوبنده‌ و انتقام سخت رزمندگان سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم منحوس صهیونیستی غرورآفرین و مایه امید و مباهات است.

محسن اشرفیان  بیان کرد: در پی عملیات‌های تروریستی ماه‌های گذشته‌ رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن شهیدان اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، سردار عباس نیلفروشان و همرزمان سلحشور وی، موجی از خشم و نفرت از رژیم غاصب، سفاک و تروریست صهیونیستی در کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان به خصوص ایران اسلامی به راه افتاد و همه کشور در اوج وحدت و انسجام خواستار گرفتن انتقام سخت از این جنایت‌های صهیونیست‌ها شدند.

وی با بیان اینکه این اقدام سریع سپاه پاسداران علیه صهیونیست‌ها، نشان دهنده قدرت دفاعی و توان رزمی جمهوری اسلامی است؛ افزود: رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید بداند که ملت ایران بر سر مواضع خود که آزادی فلسطین و قدس شریف در صدر آنها قرار دارد، پایبند است.

اشرفی ادامه داد: هر واکنشی از سوی صهیونیست‌ها پاسخی کوبنده‌تر به دنبال دارد و انتقام سخت رزمندگان سلحشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژیم منحوس صهیونیستی غرورآفرین و مایه امید و مباهات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: ضمن گرامیداشت یاد شهیدان هنیه و  نصرالله و تمامی شهدای راه آزادی فلسطین و قدس شریف از برادران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به علت موشک‌باران معنی‌دار اسرائیل غاصب و برآورده کردن خواسته عموم مردم عزیز کشورمان مبنی بر گرفتن انتقام سخت از صهیونیست‌ها تقدیر و تشکر کرده و آرزوی توفیقات روزافزون جبهه مقاومت را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.