مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد گفت: جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آئین اختتامیه دو مسابقه قرآنی امروز ۲۱ بهمن ماه در این آستان مقدس، برگزار می‌شود.

برپایی جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در امامزاده سید نصرالله(ع)حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت:همزمان با برپایی جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آئین اختتامیه  دومین دوره مسابقات قرآنی سید الکلام و اولین دوره مسابقه قرآنی فجر آسمانی همراه با نماز مغرب و عشاء امروز ۲۱بهمن ماه در این آستان مقدس، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حیدری با بیان اینکه مسابقه قرآنی فجر آسمانی ویژه گروه سنی زیر هفت سال و هفت تا دوازده است، افزود: در  مراسم اختتامیه این مسابقه به نفرات اول تا سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و برای ۱۰۰ دانش آموز حائز امتیاز، جوایزی اهدا می‌شود.

او با اشاره به اینکه  نفرات برتر مسابقات قرآنی سید الکلام همزمان با مراسم جشن پیروزی انقلاب معرفی می‌شوند، اظهارداشت: در قالب این مسابقه، گروه‌های قرآنی هر کلاس شامل داوطلبان در رشته‌های حفظ، ترتیل، مفاهیم  و همخوانی قرآن و اذان، به مدت دو روز بایکدیگر به رقابت پرداختند که در مراسم اختتامیه این مسابقه از ۲۶ دانش آموز برگزیده تجلیل خواهد شد.

مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله  با بیان اینکه بیش از ده مدرسه نزدیک به این آستان در مسابقات قرآنی سید الکلام  و فجر آسمانی شرکت کرده بودند، گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات، امشب در این آستان مقدس اجرا خواهند داشت.

حجت‌الاسلام حیدری در پایان ادامه داد: همچنین امشب راس ساعت ۲۱ همزمان با نورافشانی، بانگ تکبیر در آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله (ع) طنین انداز می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.