سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشاورزان کبودراهنگی چشم انتظار پول گندم و جو

کشاورزان کبودراهنگی پس از برداشت محصول گندم و جو، مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل دادند و منتظر دریافت بهای آن هستند.

کشاورزان شهرستان کبودراهنگ پس از برداشت محصول گندم، مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید تحویل دادند، اما از بهای گندم تحویلی تنها درصدی را دریافت کرده اند که برای کشت پاییزه با مشکلات خرید بذر و نهاده مواجه هستند.

همچنین امسال در جهت کوتاه شدن دست دلالان برای نخستین بار محصول جو نیز خرید تضمینی شد که کشاورزان می‌گویند هنوز از پول جو تحویلی خبری نیست.

رضا بهراملو، رئیس جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در سال زراعی امسال بیش از ۴۲۰ هزار هکتار از اراضی به کشت گندم اختصاص یافته که بیش از ۹۰۰ هزار تن گندم تولید شده است که بیش از ۷۰۰ هزار تن خرید تضمینی شده و امسال استان همدان در خرید گندم رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داد.

او گفت: تاکنون از پول گندم خریداری شده حدود ۹۰ درصدی پرداخت شده است که ۱۲.۴ همت بوده که ۱۲ همت پرداخت شده و بقیه بزودی پرداخت خواهد شد.

مدیر اتحادیه تعاونی استان همدان هم گفت: امسال بیش از ۴۷ هزار تن جو خرید تضمینی شده که استان همدان رتبه نخست کشور را در مقدار خرید جو تضمینی کسب کرده است.

مسعود اکبری در خصوص پول جوکاران نیز گفت: ۱۰ درصد از مبلغ امروز و فردا و بقیه تا آخر مهرماه پرداخت خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.