سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از دستگیری سارق تا توقیف کالا‌های قاچاق در فارس

مهم‌ترین حوادث ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی با ۱۵ فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری سارق مشاعات ساختمانی با اعتراف به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات از مجتمع‌های مسکونی در برخی از مناطق شیراز، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۳۴ جام جم و پایگاه تجسس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی سارقی که با ترفندی خاص وارد مجتمع‌های مسکونی می‌شد و اقدام به سرقت پمپ و کنتور آب، اموال موجود در انباری‌ها و پارکینگ می‌کرد را شناسایی و با هماهنگی قضایی آن را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: سارق در تحقیقات فنی به ۱۵ فقره سرقت اموال مشاعات ساختمانی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، از ساکنان آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک افراد ناشناس بخصوص در ساعات پایانی شب، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف خودرو‌های شوتی در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از توقیف ۴ دستگاه خودرو شوتی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مهدی جوکار فرمانده انتظامی فیروزآباد اظهار کرد: مأموران انتظامی فیروزآباد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور‌های مواصلاتی ۴ خودرو شوتی مشاهده و طی یک عملیات ضربتی آن‌ها را توقیف کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۲۳۱ قلم انواع لوازم خانگی شامل خردکن، چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری، همزن، چای‌ساز و ۸۱۰ کیلوگرم مغز گردو خارجی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جوکار از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کشف کالای قاچاق در شهرستان مهر

فرمانده انتظامی مهر از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهادر رزمجویی فرمانده انتظامی مهر بیان کرد: به منظور اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان مهر هنگام کنترل محور‌های مواصلاتی به ۲ خودرو وانت نیسان و پژو مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۱۰۷ بسته غذای خشک حیوانات، ۹ کارتن تزئینات نگهداری حیوان، ۷ دستگاه پرینتر و کپی، ۱۵۸ دستگاه جوهر رنگی پرینتر، ۱۱۷ دستگاه قهوه ساز و ۳ دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی مهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: رانندگان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کشف گازوئیل قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز، اظهار کرد: در جهت طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز، ماموران پاسگاه دودج این شهرستان هنگام گشت زنی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شد و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف شد.

سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شیراز از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.