سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف افسران صهیونیستی: ما در غزه گیر افتاده‌ایم

تعدادی از افسران ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک شبکه آمریکایی اذعان کردند که نتوانسته‌اند در غزه پیروز شوند.

افسران صهیونیستی در مصاحبه با شبکه آمریکایی ای‌بی‌سی نیوز به شکست خود اذعان کرده و گفتند: ما در غزه گیر افتاده‌ایم و جنگ، بازدارندگی و اسرا را از دست می‌دهیم.

براساس گزارش الجزیره، این افسران ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه افزودند: شکست بنیامین نتانیاهو در امضای توافقنامه آتش‌بس غزه، ما را به یک جنگ بالقوه فاجعه‌بار با حزب الله سوق می‌دهد. ما درحال از دست دادن بازدارندگی و اسرای خودمان هستیم.

آنان اضافه کردند: ما در غزه گیر افتاده‌ایم و نمی‌توانیم به یکی از اهداف اساسی جنگ دست یابیم. بهترین چیزی که می‌توانیم به آن امیدوار باشیم بازگشت حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر از ۱۰۰ اسیر در غزه است.

این افسران صهیونیستی با اشاره به شرط تازه نخست‌وزیر این رژیم برای آتش‌بس یعنی ماندن در محور فیلادلفیا گفتند: اگر محور فیلادلفیا اینقدر مهم بود چرا ۸ ماه منتظر ماندیم تا آن را تصرف کنیم؟!  نتانیاهو عمدا در تلاش است تا با اصرار بر اینکه محور فیلادلفیا تحت کنترل ما باقی بماند، مذاکرات را به‌هم بزند.

ساعتی پیش نیز آژانس رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش تلاش دارد برای جبران کمبود نیرو در بخش زمینی، عناصر نیروی دریایی را برای مبارزات زمینی آموزش دهد.  

تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه که با ورود به دوازدهمین ماه خود روندی فرسایشی به خود گرفته و عملیات حزب الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی و خیزش مردمی در کرانه باختری ارتش رژیم صهیونیستی را به فرسایش کشانده و تلفات و خسارات جبران ناپذیری به آن کرده است.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
اسرائیل به ۳۰ هزار آفریقایی تابعیت می‌دهد تا در غزه بجنگند
۱۵:۵۴ ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
اسرائیل به ۳۰ هزار آفریقایی تابعیت می‌دهد تا در غزه بجنگند